Simson Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 LS, de vraag staat al in het onderwerp. Ik denk aan iets wat niet roest, wat je makkelijk open krijgt als je handen nat zijn, en helemaal mooi: niet kan breken bij een valpartij. Ideaal zou een dekseltje zijn voor bovenop de DVH kom.
moxie66 Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Grundtal bakjes van de Ikea. +1 zeer handig en goed formaat.
Hanskoning Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Ik gebruik altijd de lege plastic bakjes waar body creme in gezeten heeft. Net iets grotere diameter dan de standaard potjes waardoor het laden van de kwast gemakkelijker gaat.
Tjebbe Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Ik gebruik bakjes van de Hema, worden per twee verkocht, niet duur en fijn om de kwast in te laden: http://www.hema.nl/winkel/koken-tafelen/bewaardozen/diepvriesdozen/2-pak-diepvriesdozen-(80825000)?fh_sort=pnl_stockavailability%2C-%24standaardranking_cocktail&fh_modification=c7e9b3ac-ed9e-4e89-8cfd-4ab1f059c75f%2C7b3c656e-8425-4194-b26b-21413e675c79%2C
QuantumCat Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 Ik gebruik de ronde bakjes van nootjes, die je bij de plus kunt kopen (niet het plus-merk). Win-Win situatie: én een lekker knabbeltje én een zeepbakje als resultaat. Nu heet het "Smaakt" ik heb ze nog van Looye-Maasland
cobus75 Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 men nemen een stukje kunststof in de kleur die je mooi vindt,kan dus ook wit zijn,je tekent der een rond cirkel op en je pakt je decoupeer zaag en zaagt netje de ronde cirkel uit, haal het scherp der af zet der een rode knopje op en je deksel is klaar en nog wel in ajax kleuren! je kan dus ook eventueel triplex nemen en die mooi schilderen. of de deksel van b.v de kwark uit de supermarkt nemen.keuze genoeg denk ik zo.
cobus75 Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 natuurlijk je zou hem ook in sportclub hillegom uitvoering kunnen maken jo.
cobus75 Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 natuurlijk je zou hem ook in sportclub hillegom kleuren kunnen maken jo. dat is het mooie als je het zelf uit voert
cobus75 Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 eigenlijk zou zo,n rood arko bakje nog veel mooier staan ha-ha,is toch ook rood -wit dan,heb hem zien staan bij total-shave
efsk Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 Sportclub Hillegom zeepoosjes Ik vind het een geniaal idee, dat niet meer sportverenigingen daarop gekomen zijn.
merwtje Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Voor zeepstaven die mooie klassieke houders van bakeliet.
QuantumCat Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Bestaat dat nog Ajax..? Ik ken alleen de Ajax de Grote en Ajax de Kleine.
cutthroat Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Indien in het bezit van een stukje notenhout, potje botenlak en een draaibank, maak 'm zelf en op maat voor wat je wilt . Ik ben voor een refill van de Bath House Cuban cedar & lime bezig:
Johan Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Indien in het bezit van een stukje notenhout, potje botenlak en een draaibank, maak 'm zelf en op maat voor wat je wilt . Ik ben voor een refill van de Bath House Cuban cedar & lime bezig: Wow! Kunnen we die ook bestellen?
efsk Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Leuk weer s wat anders van je te lezen dan een sotd Ramon. En leuk bakkie, ook nog.
cutthroat Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Leuk weer s wat anders van je te lezen dan een sotd Ramon. En leuk bakkie, ook nog. Dank je! Ondanks dat mijn "hout-hobby" erg veel tijd in beslag neemt (en ik dus weinig tijd heb om actief te zijn hier) blijft mijn hart wel bij het scheren en blijf ik het hier wel een beetje volgen . Nu kon ik mooi de twee hobby's combineren Indien in het bezit van een stukje notenhout, potje botenlak en een draaibank, maak 'm zelf en op maat voor wat je wilt . Ik ben voor een refill van de Bath House Cuban cedar & lime bezig: Wow! Kunnen we die ook bestellen? Ja hoor, ik wil best wel een bakje voor je draaien hoor!
Nutiborskoku Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Grundtal bakjes van de Ikea. Jep, als je een stalen plaat monteert in de badkamer kan je al je zepen er ook nog eens tegenaan plakken met die magneetbodems. Dat zou cool zijn!!
Hanskoning Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Grundtal bakjes van de Ikea. Jep, als je een stalen plaat monteert in de badkamer kan je al je zepen er ook nog eens tegenaan plakken met die magneetbodems. Dat zou cool zijn!! Ik denk als dit ik dit hier ten huize Koning voorstel ik persoonlijk achter het papieren behang geplakt wordt en wel met zulk sterk lijm dat ik ook voorgoed blijf plakken
efsk Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Dat komt omdat je daar te weinig badkamermuur voor hebt Hans.
marco Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Leuk weer s wat anders van je te lezen dan een sotd Ramon. En leuk bakkie, ook nog. Dat dacht ik nou ook!
cutthroat Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Leuk weer s wat anders van je te lezen dan een sotd Ramon. En leuk bakkie, ook nog. Dat dacht ik nou ook! Ik dacht al: waar blijft ie nou . Van jou had ik toch wel binnen vijf minuten een reactie verwacht Maar evengoed een welgemeend bedankt!
marco Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Ja Ramon, ik kan hier ook niet meer de hele dag aanwezig zijn
Harkos Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Grundtal bakjes van de Ikea. Jep, als je een stalen plaat monteert in de badkamer kan je al je zepen er ook nog eens tegenaan plakken met die magneetbodems. Dat zou cool zijn!! Die magneten sloop ik er direct onder weg. Stapelen ze makkelijker. Kan je later altijd terug plakken.
Recommended Posts