Kingjack Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Ik zat gisteren te denken (na de aanschaf van een nieuwe gezinsauto en een godsgruwelijk dure duo kinderwagen); Wat zou ik mimimaal nodig hebben (willen behouden) om prettig te kunnen blijven scheren als uit financiele noodzaak alle scheerspullen moeten verdwijnen. Ik kom uit op de 2 volgende combinaties: 1 Zeep: Arko Kwast: Razorock Plissoft Krabber: Gillette Old type Mesje: Polsilver Super irridium 2 Zeep: Arko Kwast: Razorock Plissoft Charlex no. 5 plus eigengemaakte strop.
Hanskoning Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Even los van de scheerspullen want dat basic setje ziet er goed uit, dus off-topic maar een nieuwe gezinsauto en dan vooral de duo kinderwagen mogen wij jullie feleciteren met het a.s. tweeling ouderschap Wij worden als het goed is binnen 2 weken voor de 2e keer opa en oma en hebben een enkele kinderwagen aan de respectievelijke ouders als cadeau gegeven en ik sta nog versteld van de prijs wat je aftikt voor de wagen met maxicosi, voetenzak enz. Laat staan dus een dubbele dat jezelfs nog Arko kan kopen De Arko raspen, de Razorock Plissoft is een meer dan fantastische syntheet een van mijn favorieten en sommigen zullen voor de Lord L6 kiezen, blokje aluin met voetje en een geurtje van de op=op waar je mooie afyershaves kan vinden van b.v. Brut en je hebt een fantastisch basic setje.
efsk Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Het wordt goedkoper door niets nieuws meer aan te schaffen. Dus je hoeft niet direct op totaalbudget te gaan, je kunt gewoon houden wat je hebt en daarmee doorgaan. Als het dan toch op het allergoedkoopst moet: Gillette New vind je in deze contreien met regelmaat voor max 5 euro op de rommelmarkt. Arko meurt maar is godekoop, hoewel de Derbystick niet duurder is en beter ruikt. Ook hier te vinden, maar minder makkelijk. Kwast snap ik niet dat er geen Omega Trekpleister staat. Goed aangeschreven en bijna gratis. DEmesjes zijn de Moskovitische Russen momenteel in prijs en kwaliteit niet te verslaan. Met een beetje moeite koop je 500 Voskhods voor nog geen 3 tientjes inclusief verzenden. Althans, dat was ik de laatste keer dat ik mesjes kocht kwijt voor dat spul. Mes: doe je best op ebay voor de Cowboy. Die wordt regelmatig aangeboden door een Duitse verkoopster helemaal nieuw, als je een beetje geluk hebt tamelijk voordelig (reken 25 - 35 ex verzenden) en is kwalitatief erg goed. Daarbij ken ik er, die stroppen op hun spijkerbroek. En: gefeliciteerd met de uitbreiding!
peto Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Jaco van harte met de gezinsuitbreiding. Veel geluk jullie....enne....ik heb sowieso maar twee sets dus zou moeten kunnen met bovenstaande set ups.
HiFuMi Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 waar haal je in Nederland die Razorock Plissoft ? en inderdaad van harte met je gezinsuitbreiding heb ik daar mijn mooie Ikon aan te danken zeker
HiFuMi Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 waar haal je in Nederland die Razorock Plissoft ? en inderdaad van harte met je gezinsuitbreidingheb ik daar mijn mooie Ikon aan te danken zeker Die haal je uit Amerika $9 +verzenden.( http://www.italianbarber.com/collections/brushes-vegan-synthetic ) Voor die prijs een van de beste kwasten. bedankt Rolf
Tony Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Gefeliciteerd Kingjack met je gezinsuitbreiding. Scheerspullen verkopen is slechts een tijdelijke gedachtespinsel.
Kingjack Posted July 21, 2016 Author Posted July 21, 2016 Dank allemaal. Die trekpleister kwast is inderdaad een erg goed alternatief. De Charlex heb ik voor iets minder dan 30 euro NOS gekocht , ook niet slecht toch? Voskhod mesjes bevallen helaas minder.
Kingjack Posted July 21, 2016 Author Posted July 21, 2016 Haha dat klopt Tony, Ik verkoop eigenlijk altijd alleen dingen die niet bevallen of dubbel zijn.
efsk Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Dank allemaal.De Charlex heb ik voor iets minder dan 30 euro NOS gekocht , ook niet slecht toch? Da's een goeie aanschaf!
Kingjack Posted July 21, 2016 Author Posted July 21, 2016 Probeer dan eens de Rapira Platinum Plus? Dat is een goede tip! Effe kijken of ik daar een pakje van heb liggen, qua mesjes ben ik het overzicht een beetje kwijt
Guest Gusto Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Probeer dan eens de Rapira Platinum Plus? Dat is een goede tip! Effe kijken of ik daar een pakje van heb liggen, qua mesjes ben ik het overzicht een beetje kwijt Zo niet, wil ik er wel een paar sturen.
Kingjack Posted July 21, 2016 Author Posted July 21, 2016 Wij worden als het goed is binnen 2 weken voor de 2e keer opa en oma en hebben een enkele kinderwagen aan de respectievelijke ouders als cadeau gegeven en ik sta nog versteld van de prijs wat je aftikt voor de wagen met maxicosi, voetenzak enz. Laat staan dus een dubbele dat jezelfs nog Arko kan kopen Een genereus cadeau Hans . En gefeliciteerd met het aankomende kleinkind!
Loei Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Wij hebben er onlangs ook een gekocht. Wel zit er wel een redelijk prijsverschil tussen verschillende merken, je betaald zo 400 euro meer voor een ander merk kinderwagen. Met die 400 euro die je dan bespaart kun je natuurlijk mooie scheerspullen uitzoeken.
Guest Gusto Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Een betere oplossing is investeren in goede anticonceptie.
Kingjack Posted July 21, 2016 Author Posted July 21, 2016 Wij hebben er onlangs ook een gekocht. Wel zit er wel een redelijk prijsverschil tussen verschillende merken, je betaald zo 400 euro meer voor een ander merk kinderwagen. Met die 400 euro die je dan bespaart kun je natuurlijk mooie scheerspullen uitzoeken. Klopt, Alleen merkte ik dat dat geen goed argument was bij mijn vrouwelijke wederhelft
Loei Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Haha nee dat zal Gelukkig komen al mijn scheerspullen uit mijn eigen spaarpot en alle kinderspullen doen we lekker samen. Kan er ook niks over gezegd worden.
Snuff Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 tweedehands kinderspullen kopen, kan je het scheergerief behouden
Guest Gusto Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 (edited) Haha nee dat zal Gelukkig komen al mijn scheerspullen uit mijn eigen spaarpot en alle kinderspullen doen we lekker samen. Kan er ook niks over gezegd worden. Mijn vrouw&vriendin gunt me gewoon lekkere scheerspullen. Edited July 21, 2016 by Gusto
Loei Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Ja mij ook wel, tot een bepaalde grens en die is al bereikt. Ze moet er nog even aan wennen dat de aankopen niet stoppen en dat het gewoon een hobby is, en dat mag geld kosten uiteraard.
Harkos Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Gelukkig hebben wij een evenwicht gevonden. Mijn vrouw koopt in mate wat ze leuk vindt, zo is ze nu een keer. Ik stimuleer dat behoorlijk en heb daarmee de keuze om te kopen wat ik graag wil hebben, waarbij ze ook nog eens zo nu en dan de kosten van me overneemt, zoals nu met de SE1, die ik van Snuff overnam. Maar ja ik heb makkelijk praten. Bij mij zijn de zelfs de kleinkinderen bijna groot. Ach en is het geld op, wat nog wel even duurt, dan zijn we in gemeenschap van goederen getrouwd en is de helft van het scheerspul van haar. Mag van haar geen baard laten staan, dus heb een ijzersterk argument om van de scheerspullen af te blijven. Gekheid, als je keuzes moet maken, zou ik het fijnste wat ik heb, plus een back up, houden en al het overbodige afstoten.
Guest Gusto Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Gelukkig hebben wij een evenwicht gevonden. Mijn vrouw koopt in mate wat ze leuk vindt, zo is ze nu een keer. Ik stimuleer dat behoorlijk en heb daarmee de keuze om te kopen wat ik graag wil hebben, waarbij ze ook nog eens zo nu en dan de kosten van me overneemt, zoals nu met de SE1, die ik van Snuff overnam. Maar ja ik heb makkelijk praten. Bij mij zijn de zelfs de kleinkinderen bijna groot. Ach en is het geld op, wat nog wel even duurt, dan zijn we in gemeenschap van goederen getrouwd en is de helft van het scheerspul van haar. Mag van haar geen baard laten staan, dus heb een ijzersterk argument om van de scheerspullen af te blijven. Gekheid, als je keuzes moet maken, zou ik het fijnste wat ik heb, plus een back up, houden en al het overbodige afstoten. Eigenlijk hebben we veel teveel scheerspullen, maar het is zo lekker om zoveel keus te hebben.
Recommended Posts