Jump to content

Nieuw op dit forum

Ruud

Recommended Posts

Beste,

Uiteindelijk ook overstag na ruim 30 jaar scheren met Gillette mach2,3,4,5 :roll: een starter setje gekocht van Edwin Jagger bij shave and more. gisteren mijn eerste scheerbeurt gedaan met mijn nieuwe krabbertje en ik moet zeggen het bloedbad bleef uit ik vond de kritieken die ik las over de meegeleverde derby mesjes eigenlijk ongegrond het scheren ging grandioos wel heel voorzichtig dat wel maar best relaxed moet ik zeggen. Tot vandaag dan normaal scheer ik mezelf niet elke dag maar ik dacht kom, het beviel gisteren zo goed ik ga er maar weer voor. Slecht plan zo goed het gisteren ging zo slecht ging het vanmorgen wel super glad gladder dan Gillette tot de macht weet ik veel maar toch wat snij wondjes . Ik moet er ook nog aan wennen misschien wat testen met andere mesjes en wat meer geduld opbrengen. vind het wel top dat er een shavingsociety bestaat. Waar je ervaringen en tips van andere klassieke scheerders kan lezen

Welkom Ruud! Neem de tijd en ik adviseer je om juist in het begin je huid de kans te geven om te herstellen tussen de scheerbeurten door. Zodra je de techniek wat beter onder de knie hebt kun je veelal wel dagelijks een scheerbeurt doen.