Edsel Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Gillette Tech fat Handle (England) Rapira super stainless (1) Plisson L'Occitane Prorasso groen zeep La Toja ASL Hegron sensitive ASB
fireshrimp Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Merkur Progress Rapira platinum RazoRock Plissoft TFS Bergamotto Neroli TFS ASB Bergamotto Neroli
Johan Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Fatip Wood krabber Gillette Permasharp Stainless mesje Edwin Jagger Silvertip Fibre kwast BdF Raffinato zeep Pitralon Classic Mijn mening over het mesje is niet veranderd; "Astra-achtig", en dat is in mijn geval niet positief. Toch een goede scheerbeurt.
HiFuMi Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 DVH staaf DVH varkentje Muhle R89 Derby ( 1 ) Nivea ASB
Tjebbe Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Jojobaolie, Stirling Kong, BdF Esclusivo, Barbaros TR-1, Captain Rood (1), Tunney aluin, Eigen Toco Tholin aftershave balsem.
Harkos Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Vitos, Omega Beun Zwart, Mama Bear_Bear Ice, Above The Tie_S1, Feather_stainless Platinium 1e x, Pinaud-Clubman_Osage Rub, la Riana_Rosmarino. Kwast en zeep: Omega Beun Zwart en Mama Bear_Bear Ice: Warm weer, dus koele kop. Eerst wat Vitos PS er op voor de voorkoeling. Vervolgens Bear Ice in het varkentje. Kloppen in de warme scuttle. Dom, had koud water moeten nemen, maar bedacht dat te laat. Mooie bak hoogwaardig koelend schuim. Ruimschoots voor 3 rondes. Mesje en krabber: De Feather_stainless Platinium voor de 1e x gebruikt. Is al weer lang geleden (7-5-2015), dat ik een Feather in een krabber had, maar moet even om de bandbreedte van de kwaliteit van mesjes te ijken. Nou dat was even een oogopener. De S1 hiervoor gepakt. Moest me er even van overtuigen, of ik er gisteravond wel een mesje in had gedaan. Nou ben ik helemaal niet zo gek van deze Feathers, heb ze in diverse krabbers gebruikt en was er vaak niet blij mee, maar deze combi is fenomenaal. Glad, zacht en onbenullig scheerwerk. Nou is dit ook nog na 2 dagen Roll's, maar dan nog, erg effectief en schonend. Morgen in een andere combi, maar benieuwd. De S1 is in elk geval een prima houder voor de Feather. Resultaat BBS. Inmiddels de kop mooi koud, dus de Osage er op om dit vast te houden, vervolgens de rozemarijnboter er op van la Riana. Zegt mijn vrouw, je ruikt niet lekker vanmorgen. Daar doe je het voor. Maar ja, als je niet van pepermunt, groene menthol snoepjes, enz. houd, heb je je man dan ook even minder lief, maar ik mezelf niet.
Hanskoning Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Aha de ogen wijd open en zeer alert een Feather ter testing opletten Koning wat de tester onder de mesjestester hiervan gaat vinden.
onno Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Muhle silvertip synth Att r1 met lord (3) Meissner salty sage Proraso pre Penhaligon endymion asb Onverwacht lekker mesje, de lord , welke ik gekregen had. Vanaf de eerste beurt goed snijdend. Na drie keer niet rauw maar lijkt het gewoon niet meer zo goed te doen, in de olijvenpot. Een mooie dag gewenst
Kingjack Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 ER Ambassador GEM PTFE Plisson L'Occitane Cyril R Salter Indian Sandalwood Osage Rub Zo glad als glad maar kan zijn.
Kingjack Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Nou ben ik helemaal niet zo gek van deze Feathers, heb ze in diverse krabbers gebruikt en was er vaak niet blij mee, maar deze combi is fenomenaal. Glad, zacht en onbenullig scheerwerk. Leuk om te lezen Harkos, ook hier werkt deze combinatie uitstekend.
Frog Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Souplex OC Rapira platinum lux Omega 599 Bon Berger Menthe Alcolado Glacial
Kamp Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 (edited) * SWK XL scuttle * Shavemac LE TSR 2016 DO1 2 band * George Britton 15/16 wedge * BDF Mistero * Pinaud Citrus Musk * BDF Mistero ASB Na al 4 dagen ziek te zijn, heeft mijn vrouw mijn haar geknipt daarna een douche en een scheerbeurt. Wat maakte dit oude mes korte metten met een 6 dagen baardje! Een heerlijke scheerbeurt!! Voelt in ieder geval een stuk friser! Edited July 18, 2016 by Guest
peto Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Merkur Progress Feather Hi Stainless WD 24mm syntheet Proraso rood Pitralon Classic AS Voor het eerst met de Feather geschoren en ook voor het eerst glad in 2 gangen en wat bijwerken. Scherpe mesjes werken voor mij blijkbaar het beste. Fijne dag!
Hanskoning Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Een beetje huisvlijt heeft tot een geheel nieuwe zeep geleidt die heerlijk ruikt en redelijk verfrissend is. Ik had nog 1/3 pot met DR. Harris eucalyptus, een redelijk hoeveelheid Proraso groen en dit door elkander geroerd. Om de pot vervolgens tot het randje te vullen een paar lepels Chiseled Cryogen toegevoegd. Het resultaat is een fris ruikende eucalyptus/menthol geur en net iets meer verkoeling als Proraso in zich heeft, zowaar een toppertje al zeg ik het zelf. De ATT S1 met het Gilette Permasharp mesje (2x) had er vandaag voelbaar plezier in en een mooi glad resultaat is mijn deel. de Pinaud Lime (ik blijf er blij mee Rolf) en de Lea Balm een mooie afronding van deze scheerbeurt.
Guest Gusto Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Timor 1352 Feather - New Hi-Stainless(1) T&J Custom Paard Le Père Lucien - Rose de Pushkar D.R. Harris Pink Aftershave OVLS (wel een beetje lomp, dus een paar bloed-plekjes)
Tony Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Candidius Even extra aandacht voor de tekst op de scales
Snuff Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Na al 4 dagen ziek te zijn, heeft mijn vrouw mijn haar geknipt daarna een douche en een scheerbeurt. Oei dat is minder, ik veronderstel dat zij je niet heeft geschoren of kan ze dat wel? Beterschap! CandidiusEven extra aandacht voor de tekst op de scales Mijn oude ogen konden in eerste instantie niet alles lezen maar ik riep een hulplijn in en voila. Is wat er staat ook werkelijkheid?
efsk Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Fijne messen, die Candidius. Scales veroorzaken wel een lichte jaloezie
Kamp Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Na al 4 dagen ziek te zijn, heeft mijn vrouw mijn haar geknipt daarna een douche en een scheerbeurt. Oei dat is minder, ik veronderstel dat zij je niet heeft geschoren of kan ze dat wel? Beterschap! Bedankt Ron, née alleen knippen heb me zelf geschoren, heb last van een griepje, gaat al wel iets beter, gelukkig.
mhharsta Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 (edited) Helemaal mee eens Richard . Edited July 18, 2016 by Guest
altarf Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Edwin Jagger DE89 Personnna Erasmic Soap Omega 81230 ASB
efsk Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Maarten: die kwast is zo groot dat dat niet kleine mes daarnaast wegvalt
Recommended Posts