VROEM Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 (edited) Vandaag voor de 1e keer Palmolive Classic crème gebruikt (zie topic "Nieuwe aankopen in Duitsland" viewtopic.php?f=16&t=461) Geen idee hoe ik dit moest gebruiken nog nooit iets anders gehad dan spuitbussen. Gelukkig stond op de andere creme Florena hoe je het moest gebruiken: dun insmeren en dan kwasten maar. Wat een super spul! Heel weinig nodig, goede vingertop en met de warme kwast werd het gelijk een mooie crème op het gezicht. Zelf het inmiddels al wat oudere Personna scheermesje gleed er heerlijk doorheen. Zeker een aanrader, goede prijs - kwaliteit verhouding. Edited August 22, 2013 by Guest
Johan Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Palmolive Classic is mijn favoriete scheercreme, dus ik kan het alleen maar eens zijn met je oordeel Tip: inslaan als je toch in Duitsland bent, omdat het daar veel goedkoper is dan in Nederland.
talibeard Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Ik ben helemaal gestopt met de crèmes maar Palmolive is inderdaad prima spul voor een keurige prijs. Dat is nog meer zo voor de Palmolive scheersticks imo.
marzman Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Ik vind het ook goed spul. De stick vind ik ook goed trouwens.
Johan Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Op de een of andere manier bevalt de creme mij beter dan de Palmolive stick. Daar zweer ik bij (ugh, ik weet het!) De Vergulde Hand
talibeard Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Dat het gaat zweren met De Vergulde Hand neem ik zo van je aan!
Johan Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Dat het gaat zweren met De Vergulde Hand neem ik zo van je aan! Tja, het is nu eenmaal een favoriet van me, al is het een "pauperzeep"
-ko- Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Palmolive is dan imo net zo pauper. Gewoon gebruiken wat je lekker vind.
Noxa Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Oeh "pauper" scheer crème... Diqiu kom der maar in!
Johan Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Oeh "pauper" scheer crème... Diqiu kom der maar in! Ik heb me vandaag met Balea geschoren
Bestshave Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Volgens mij heeft de beste heer in kwestie zich verwijderd van dit forum. OT: palmolive is makkelijk verkrijgbaar in NL en als ik ooit verlegen zit (gaat niet gebeuren met mijn voorraad) om creme of zeep is dit wel een prima aankoop die simpel lathered en niet al te vervelend ruikt.
Noxa Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Oeh "pauper" scheer crème... Diqiu kom der maar in! Ik heb me vandaag met Balea geschoren Pauper...
Treb Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Ik doe een beetje in een verwarmd kommetje en dan met de kwast lekker roeren tot er iets ontstaat dat qua consistentie op slagroom lijkt. Palmolive Classic, I love it!
talibeard Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Tja, het is nu eenmaal een favoriet van me, al is het een "pauperzeep" Ik kon het niet laten, DVH vind ik echt niet fijn, maar prijs en prestatie zijn in scheerzepen vaak niet zo direct gekoppeld; Cella, Klar Kabinett, Palmolive en Arko (just to name a few) kosten geen drol maar zijn uitstekend. Een heel aantal premium merken (Akka kappa, Penhaligon (tegenwoordig dan) en zo nog een paar zijn in mijn ogen op zijn best middelmatig. Lekker DVH blijven gebruiken als het je goed bevalt hoor; zo blijf ik ook altijd een lans breken voor Williams!
Lampuhkap Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Klar Kabinett is niet meer in productie he dus als je daar nog wat van op wil pikken, snel zijn. Arko is idd prima spul,maar de geur ligt niet iedereen. TFS en BdF zijn ook prima zepen. Penhaligons heb ik zelf een zeep van staan, de oude English Fern Tallow echt een hele fijne zeep, maar duur en niet meer te krijgen.
Marcel Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Palmolive classic creme is niet helemaal mijn ding vanwege de wat kunstmatige geur, maar de stick kan ik dan gek genoeg weer wel waarderen. Terwijl die niet zo heel anders ruikt. Tja... De Penhaligon van Lampuhkap is er een van voor de vele product aanpassingen die het product uiteindelijk de das om deden. Gevalletje kind met badwater enzo
PKRussel Posted August 23, 2013 Posted August 23, 2013 Palmolive Classis was ook mijn eerste zeep/creme. Ik wissel dat nu af met Proraso groen. Heb wel wat duurdere liggen, maar wil eerst wat langer het latheren onder de knie hebben voordat ik aan het "dure" spul ga beginnen.
Recommended Posts