KugelFanger Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 Ik vond de Titel wel grappig . maar goed zoals de titel zegt heb ik nog net even voor mijn vakantie de laatste handvaten gedraaid (voordat ik weg ga). Dus geen gelul maar een foto, (Jan zal vast foto's hier toevoegen) Ik had ook vlak voordat deze bestel storm plaats vond (ik vindt 5 mensen die graag een handvat wouden erg veel, bedankt daar nog steeds voor ) ook nog een bestelling voor iemand anders gemaakt. En als laatste wou ik dit ook nog even laten zien, ik heb een metaal draaier gevraagd of hij voor mij "rozetten" kon draaien waar een scheerkop in kon schroeven. Ik heb de rozetten thuis liggen, maar voor de vakantie ga ik daar niet meer aan beginnen. dus meer info en plaatjes hierover na de vakantie voor nu eerst even lekker op vakantie naar Italië. Groetjes, en voor de rest ook fijne vakantie
Snuff Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 Mooi mooi mooi, benieuwd naar de krabber handvaatjes, ik heb er een aantal in hout die tot mijn favorieten behoren. Geniet van je verlof en behouden terugkomst!
mhharsta Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 Je hebt weer wat moois op stapel staan Teun. Fijne vakantie gewenst!
Harkos Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 Teun, mooi werk. Nou Jan nog even en dan ben ik benieuwd hoe mooi mijn kwastje staat te glimmen. Veel plezier in Italië!
marcanon Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 Het ziet er top uit. Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet als er straks een pruik opstaat. Dank voor de snelle service en fijne vakantie.
Frog Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 Echt prachtig Teun! Enorm bedankt voor je schitterende werk.
Hanskoning Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 Ziet er fantastisch uit Teun, ik vind het toch wel heel mooi dat dit forum zulke fantastische mooie artikelen voort kan brengen. Is toch heel apart om het te volgen en zo je kwast geproduceerd ziet worden, wil jullie beiden hier zeer voor bedanken. En dan houten handvaten dat is ook een fantastisch produkt een keer een houten handvat van Snuff mogen lenen en dat beviel wonderwel en ook de Fatip met houten handvat vind ik allure hebben, dus ik ben zeker geinteresseerd.
ChrisA Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 Prachtig werk en juist het persoonlijke ontwerp maakt het fantastisch. Iedereen wil toch wel eens iets echt "speciaals" hebben?? Fijne vakantie en behouden thuiskomst.
Nienke Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Heel mooi! Iedereen wacht inspanning af hoe de krabber gaat worden alvast een hele fijne vakantie toegewenst.
Snowmiss Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Ben erg benieuwd naar de eindresultaten. Het begin is in ieder geval al mooi!
Jan Zoethout Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Hoewel de scheerkwast handvatjes en een aantal borstelkopjes nog onderweg zijn, zal ik alvast een draadje starten in de "Doe-het-zelf" afdeling. Ik dacht aan een titel als: "Vijf kwasten" ...
marcanon Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 zolang je ons daar maar niet mee bedoeld is het goed!!
Jan Zoethout Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 zolang je ons daar maar niet mee bedoeld is het goed!! Dat leek me eigenlijk wel een aardig idee ... Helaas - het gaat al over de dingen, niet over de personen ...
Jan Zoethout Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Misschien ook het vermelden waard: naast de mooie houtsoorten die Teun al heeft, heeft/krijgt hij ook de beschikking over de handvat materialen: Micarta, en .. Bamboe - officieel "solid bamboo" (de kwast staat alleen op 't plaatje voor de afmetingen)... Hopelijk vind je 't goed dat ik ook deze tip van de sluier optil, Teun. En ook van mij: een hele fijne welverdiende vakantie toegewenst ...
KugelFanger Posted July 13, 2016 Author Posted July 13, 2016 Tuurlijk Jan, en zo snel als ik de spullen binnen heb ga ik daar ook mee aan de slag. Maar eerst naar Italië en genieten . Na de vakantie heb ik nog een mooi aantal test projecten staan dus dan komen tegen die tijd weer een mooi aantal foto's op het forum te staan
Recommended Posts