Jump to content

Een aantal handvaten voor een aantal heren.

KugelFanger

Recommended Posts

Ik vond de Titel wel grappig :P.

maar goed zoals de titel zegt heb ik nog net even voor mijn vakantie de laatste handvaten gedraaid (voordat ik weg ga). Dus geen gelul maar een foto, (Jan zal vast foto's hier toevoegen)

vnNt0jV.jpg

Ik had ook vlak voordat deze bestel storm plaats vond (ik vindt 5 mensen die graag een handvat wouden erg veel, bedankt daar nog steeds voor :D) ook nog een bestelling voor iemand anders gemaakt.

WdO92D7.jpg

En als laatste wou ik dit ook nog even laten zien, ik heb een metaal draaier gevraagd of hij voor mij "rozetten" kon draaien waar een scheerkop in kon schroeven.

QoKf6Ph.jpg

9Gs3Pux.jpg

Ik heb de rozetten thuis liggen, maar voor de vakantie ga ik daar niet meer aan beginnen. dus meer info en plaatjes hierover na de vakantie :D

voor nu eerst even lekker op vakantie naar Italië. Groetjes, en voor de rest ook fijne vakantie :D

Ziet er fantastisch uit Teun, ik vind het toch wel heel mooi dat dit forum zulke fantastische mooie artikelen voort kan brengen.

Is toch heel apart om het te volgen en zo je kwast geproduceerd ziet worden, wil jullie beiden hier zeer voor bedanken.

En dan houten handvaten dat is ook een fantastisch produkt een keer een houten handvat van Snuff mogen lenen en dat beviel wonderwel en ook de Fatip met houten handvat vind ik allure hebben, dus ik ben zeker geinteresseerd.

Prachtig werk en juist het persoonlijke ontwerp maakt het fantastisch.

Iedereen wil toch wel eens iets echt "speciaals" hebben??

Fijne vakantie en behouden thuiskomst.

Misschien ook het vermelden waard: naast de mooie houtsoorten die Teun al heeft, heeft/krijgt hij ook de

beschikking over de handvat materialen:

5k7lRUk.jpg

Micarta, en ..

4awZL85.jpg

Bamboe - officieel "solid bamboo" (de kwast staat alleen op 't plaatje voor de afmetingen)...

Hopelijk vind je 't goed dat ik ook deze tip van de sluier optil, Teun.

En ook van mij: een hele fijne welverdiende vakantie toegewenst ... :D

Tuurlijk Jan, en zo snel als ik de spullen binnen heb ga ik daar ook mee aan de slag. Maar eerst naar Italië en genieten :). Na de vakantie heb ik nog een mooi aantal test projecten staan dus dan komen tegen die tijd weer een mooi aantal foto's op het forum te staan