Jump to content

Aqua Velva

Big Jean

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Heren hierbij een tip kijk eens op de site van http://www.biuky.nl daar is de 400 ml fles van Aqua Velva in de aanbieding 5 flessen a € 5,99 p/st doe er je voordeel mee.

Bedankt voor de tip.

Hoe lang heeft het trouwens bij jouw geduurd voor dat je bestelling binnen was ?

Goeie morgen bij mij ongeveer 10 dagen had 2 x 5 flessen besteld kan zo de rest van mijn leven met deze voorraad doen alleen hun tr & tr klopt niet altijd service's is wel super en goed

Goeie morgen bij mij ongeveer 10 dagen had 2 x 5 flessen besteld kan zo de rest van mijn leven met deze voorraad doen alleen hun tr & tr klopt niet altijd service's is wel super en goed

Okee, want ik kwam namelijk deze ervaringen tegen dus vandaar mn vraag,

want ik twijfelde :D

Ja Robert dat kan wel maar ik heb geen problemen gehad de Tr & Tr was wel kloten was wel moeilijk om contact met hun te krijgen ivm vragen maar toe het binnen was bij GLS ging het als een lopend vuurtje snel en goed dus voor mij 100 % goed

Tja, en als ik dan die prijzen zie van o.a Floid en Pitralon....het is me nogal een verschil.Hoe kunnen ze het doen........

In bulk inkopen, en door de grote aantallen met kleine marges genoeg kunnen nemen?

• 1 month later...

Ik heb er wel even aan gedacht, maar uiteindelijk toch maar niet besteld bij die toko.

Gusto had wel hier geschreven, dat hij daar wat besteld had,maar of hij zn spullen heeft gehad weet ik ook niet.Hem zie ik hier al een tijdje niet meer schrijven.

• 1 month later...

Ik heb ook mijn twijfels bij Biuky. Maar....ik kan 50 euro even missen, en ik denk er over om wat van mijn favoriete Tabac EDT te bestellen en af te wachten of het komt. Ik bestel via Paypal, komt het niet dan krijg ik mijn geld terug.

Heren ik kan zeggen heb er nu 3 keer iets besteld, alleen de eerste keer problemen gehad met het tr en tr maar heb nu niks meer te klagen alles binnen 5 tot 7 werkdagen in huis , zelfs bij de laatste bestelling div extra's gekregen om te proberen met de vraag om er een stukje over te schrijven, wat ik ook gedaan heb (in het Engels ) en zij zich de moeite hebben genomen om het te vertalen naar het Spaans.

Dus conclusie voor zover 100 % oké.

• 4 weeks later...

Jammer om te horen, ik kan je nog en adres PBen voor Aqua Velva als je dat wilt.

Is een eBay winkel in de VS, ik heb geen import kosten gehad en destijds voor 19 dollar een Pinaud Clubman en Aqua Velva kunnen bestellen.

Dank je Loei, maar dat hoeft niet. Ik ga bij Notino in Duitsland bestellen, en dan via de huifkar het hier laten komen. Deze man van de huifkar vraagt er geld voor, maar Notino verstuurt niet naar Nederland.

Het geld kwam vandaag terug, met een soort excuusmailtje van Biuky, de leverancier kon niet leveren. Dan moet je je waren toch niet aanbieden op de site?

Vandaag heb ik mijn bestelling van Biuky ontvangen. Inhoud:

1 Aqua Velva 400 ml

1 Pitralon Classic

1 Pitralon Polar

1 La Toja Locion

1 La Toja balsam

Besteld op 21 oktober maar de Aqua Velva was moeilijk leverbaar. In de tussentijd werd ik goed geïnformeerd over de vertraging en de voortgang.

Heren hierbij een tip kijk eens op de site van http://www.biuky.nl daar is de 400 ml fles van Aqua Velva in de aanbieding 5 flessen a € 5,99 p/st doe er je voordeel mee.

Ben even op die site gaan kijken - er zijn toch wel aardige aanbiedingen: Floid voor weinig, b.v. ....

Alleen verzendkosten - daar ben ik nog niet achter :roll:

Vandaag bestelling 4 gekregen Met Aqua Velva 400 ml dus Jan Zoethout als ik je helpen kan hen nog wel een flesje over om te delen.

Laat maar wat weten als je interesse heb, kan er wel een missen.

Hartstikke vriendelijk aangeboden, Big Jean - maar ik zit meer op 't vinkentouw voor de Spaanse

merken: La Toja, Lea, Floid, Myrsol (hoewel die laatste niet zo voordelig is) ... ;)