efsk Posted July 6, 2016 Posted July 6, 2016 Ik heb jullie nooit mijn grote dikke KROPP laten zien. 26mm voor slijpen (nog door Joost gedaan). Éen uit een weekset, en wel de donderdag (Joost bleek de dinsdag te hebben, dat was wel grappig). De grootte blijkt een beetje uit de foto's, het gewicht echter mag er ook zijn. Het geheel maakt dit een van de indrukwekkendste (misschien wel het indrukwekkendste) en meer intimiderende messen uit de verzameling. Scheert heerlijk.
mhharsta Posted July 6, 2016 Posted July 6, 2016 Allemachtig wat een mes. Jammer dat de 7 dagen set uit elkaar is gevallen, en uniek dat er dan 2 bij elkaar in de buurt verblijven. Heb je er ooit nog een aangeboden zien worden Richard?
efsk Posted July 7, 2016 Author Posted July 7, 2016 Maarten: de Italiaan waar ik deze van kocht had er vier. Joost had de zijne uit Engeland van een geheel andere verkoper. Als je interesse hebt kan ik zoeken of ik den Italiaan zijn adres nog heb, dan kun je vragen of er nog eentje over is.
HiFuMi Posted July 7, 2016 Posted July 7, 2016 prachtig mes hoor het vervelende van die messen is dat je ze allemaal zou willen hebben
HiFuMi Posted July 7, 2016 Posted July 7, 2016 waar kun je dat kaartje met die maten trouwens ergens downloaden ?
efsk Posted July 7, 2016 Author Posted July 7, 2016 http://www.gut-rasiert.de/forum/index.php/topic,11455.0.html
mhharsta Posted July 7, 2016 Posted July 7, 2016 Maarten: de Italiaan waar ik deze van kocht had er vier. Joost had de zijne uit Engeland van een geheel andere verkoper. Als je interesse hebt kan ik zoeken of ik den Italiaan zijn adres nog heb, dan kun je vragen of er nog eentje over is. Dankjewel Richard, ik stuur je een PB.
Recommended Posts