Snuff Posted July 5, 2016 Posted July 5, 2016 Onlangs kreeg ik van DannyVG een potje als dank voor bewezen diensten, ik mocht kiezen tussen de Amande en de Orange Omdat de Orange een heel klein beetje mentholachtig rook was de keuze snel gemaakt. Heb me er twee keer mee geschoren en nu staat het in de kast. Had Danny al verteld dat deze zeep voor mij absoluut geen topper was maar toch benieuwd was wat hij ervan vond. Ik wou niet te negatief doen want een gegeven paard en dergelijke .... Vandaag kreeg ik een mailtje dat hij het ook voor het eerst had geprobeerd maar niks vond. Nu zijn twee mensen geen echte norm natuurlijk en zo te lezen zijn er zat die het wel goed vinden. Echter voor €18 zijn er voor mij heel wat betere zepen op de markt. Schuimt zoals een doorsnee zeep maar ondanks dat het om zogenaamde ezelsmelk zeep gaat en je iets heel verzorgend verwacht blijft dit uit en zat ik met een droog en ietwat onprettig huids gevoel achteraf. Danny had net dezelfde ervaring. Misschien ben ik te kieskeurig.
Frog Posted July 5, 2016 Posted July 5, 2016 Jammer dat de zeep jou niet kan bekoren Ron. Ik vind het echt een schitterende zeep die net zeer verzorgend is voor mijn huid. De Amande vond ik wel de minste van al diegene die ik probeerde. De Menthe ( niet iets voor jou dus ) scheerstick vind ik de beste, met een mooie tweede plaats voor de Lavande/Orange. Gek toch hoe iemand een bepaald zeepje helemaal anders kan ervaren. Gelukkig is er keuze in overvloed.
marco Posted July 5, 2016 Posted July 5, 2016 En dat amandel afdankertje komt daardoor fijn in mijn ruildoos
Snuff Posted July 5, 2016 Author Posted July 5, 2016 Zeg Jarno voel je vrij om in dit draadje een verslag te schrijven over wat jij van de zepen vind, is leuk als de mensen eens een andere visie lezen. Waarom werkt het voor de ene maar zozo en voor de ander fantastisch? Ik denk omdat jij nog een perzikhuidje hebt en die van mij is meer een halfversleten ruig stuk leder
Dobby Posted July 6, 2016 Posted July 6, 2016 Er bestaat niet één waarheid. Altijd leuk om te zien dat smaken echt verschillen. Zelfs je eigen smaak kan van tijd tot tijd verschillen. Wel spijtig dat hem je niet kan bekoren. Zelf heb ik ondervonden dat hij wat meer werk vraag. Wel rekening houden dat het 18€ voor een goeie 150gr. Terwijl veel zepen rond de 75gr zijn. Ik vind dat je prijs ook moet vergelijken op gebruik en of hoeveelheid. Om een ander vb te geven: BAUME.BE Is duur in aankoop maar is wel 2x de hoeveelheid dan de meeste crèmes in tube. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Recommended Posts