Jan Zoethout Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 (edited) In dit draadje worden ontwerpen voor scheerkwast handvatjes ten tonele gevoerd. Mogelijk met plaatjes van gerealiseerde handvatjes / complete kwasten. Zal ik de aftrap geven - eenieder die zich daartoe geroepen voelt: toon je ontwerpen ! En wat mij betreft: veel plaatjes en weinig praatjes .... De Beaufort - van ..... juist ! Had ik al gezegd dat het meeste van mijn "ontwerpen" jatwerk is ? P8 Simpel Chief El Druida Gusto Fantasie De enige die ik niet gejat heb - bestaat alleen nog maar op papier. Aangepaste versie van Fantasie - omgedoopt naar "The Zoethout" Kan 3D geprint worden bij Shapeways. Edited August 1, 2016 by Guest
ChrisA Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Allemaal heel erg mooi Jan. Enkele echter nog naamloos. Over smaak valt niet te twisten. Ik vindt de El Druida en Gusto heel mooi. En uiteraard de Fantasie. groet Chris
Jan Zoethout Posted June 30, 2016 Author Posted June 30, 2016 Hoezo naamloos ? Heb toch ieder model een naampje gegeven (voor zover ze die nog niet hadden)? (Psst - die Beaufort, P8 en Chief zijn gepikt van die Engelse kwastenmaker ... ). Mijn persoonlijke favoriet op dit moment is de "El Druida" ...
Hanskoning Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Hier geen plaatje maar alleen de mededeling dat ik ze erg mooi vind met voor mij natuurlijk als mooiste de " El Druida"
Jan Zoethout Posted July 1, 2016 Author Posted July 1, 2016 Nog een aanvulling: Een modelletje dat ik "Plagiaat" heb gedoopt - je kunt wel zien waarom .... Een vrijwel 1 op 1 kopie van de Semogue SOC. Onze klant (van Teun en mij) wil Semogue's ontwerp nog verbeteren ..... we zullen zien ....
Jan Zoethout Posted July 1, 2016 Author Posted July 1, 2016 En nog 1 ... Sourya Gemaakt in micarta (spijkerstof en epoxy) - samenwerking Teun (KugelFanger) en Sourya. De tekening is een paar maten groter dan het origineel.
KugelFanger Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 Allemaal heel mooi Jan, maar ik heb ze ook zowat elke al in levende lijve gezien
ChrisA Posted July 9, 2016 Posted July 9, 2016 Welk een oorverdovende stilte op het kwastjesvlak??? Zijn ze even uitgekwispeld???
Jan Zoethout Posted July 10, 2016 Author Posted July 10, 2016 Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan de "ChrisA special" en een viertal "El Druida" 's ... Als je een leuk nieuw ontwerpje hebt, Chris - dan zien we dat graag ...
ChrisA Posted July 10, 2016 Posted July 10, 2016 Eerst maar eens van deze spanning afkomen. De pillen raken op.
Jan Zoethout Posted July 11, 2016 Author Posted July 11, 2016 De "UK Wet Shaving Society" op FB schreef een wedstrijd uit, en daar kwam een winnaar en 2 "runners up" uit: Liam Hannon: winnaar - runners up: Craig Berrington & ik ... Liam krijgt in ieder geval een kwast volgens zijn ontwerp - Craig & ik waarschijnlijk ook ...
ChrisA Posted July 11, 2016 Posted July 11, 2016 Gefeliciteerd. Welk een erkenning. Leuk van die rechte lijnen, vindt ik zelf ook mooi.
Jan Zoethout Posted July 11, 2016 Author Posted July 11, 2016 Dus hoezo "oorverdovende stilte op het kwastjesvlak" ?
ChrisA Posted July 11, 2016 Posted July 11, 2016 Dus hoezo "oorverdovende stilte op het kwastjesvlak" ? Jajaja, activiteit was even in de schaduw van de maan maar nu geheel terug. ik ben benieuwd.
ChrisA Posted July 11, 2016 Posted July 11, 2016 Chris probeer eens een paardenhaar kwast? Ik vindt das heerlijk zacht en stevig. Tot nu toe super das maar er is een silvertip in de maak. Verder heb ik ze regelmatig in de tuin en dan verwoesten ze mijn mooie gazon terwijl er in de buurt genoeg valt te foerageren. Ze zijn super beschermd en mag ze niet eens boos aankijken. Daarom voldoet een das in de borstel 's-morgens heel goed om af te reageren. Rotbeesten.
Guest Gusto Posted July 11, 2016 Posted July 11, 2016 Ach, die beesten zijn prima om te toveren tot lekkere paardenkookworsten.
Hanskoning Posted July 11, 2016 Posted July 11, 2016 Gefeleciteerd Jan en mag ik mezelf ook feleciteren met mijn ontzettend goede smaak om juist deze bij Teun en jou besteld te hebben
Recommended Posts