Jump to content

Laatste kans op een Barbaros TR-1 krabber

Snuff

Recommended Posts

Er zijn nog slechts een handvol beschikbaar en ondanks dat Turkye niet langer paypal toelaat heeft Hasan toch een omweg gevonden om met paypal te betalen.

Deze SS krabber is best wel mooi en scheert volgens mij zo'n beetje mild tot middelmatig agressief (ala Weber PH). Er komt geen tweede run dus het is nu of nooit

link

barbaros-tr1-5.jpg

ps. ik laat deze gaan, vertrekt zo naar de volgende scheerder. Teveel aankopen reeds deze week.

Ik heb de mijne in de eerste ronde, tegen een iets gereduceerde prijs, aangekocht.

Ik ben er erg blij mee!

Lees graag jouw bevindingen, Ron. Ik zag het vergelijk ook met Weber, maar ook met Wolfman...

Ik vond hem meer naar de Weber PH neigen, ik kan niet voor anderen praten natuurlijk maar voor mij is er geen vergelijk met mijn Wolfmans, met de Barbaros kan je niet zomaar blind rondcrossen over je gezicht en hoofd zonder echt op de hoek te moeten letten, dit moet je met de Barbaros wel even in de gaten houden om de optimale scheerhoek te benutten. Afwerking is toch best prima naar mijn bescheiden mening en scheert ook lekker maar ja je kan niet alles in huis halen. Is wel maar gebaseerd op 2 scheerbeurten en we weten allemaal dat een langer gebruik van een krabber soms nog betere resultaten kan geven.

Zoals de blackbird die ik van Danny mocht lenen, na een paar dagen had ik echt een gevoel van zeer goed naar fantastisch. De Barbaros zal zeker zijn waarde behouden zoniet stijgen als er verder geen meer gemaakt worden, dus vasthouden!