marco Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Nee Ron, wel de waarheid blijven vertellen. Een of andere onverlaat heeft een van de belangrijkste onderwerpen van dit forum - ik mag zelfs spreken van een steunpilaar met een significante waarde - gewoon weggeflikkerd als een stuk oud vuil! Abject! De schrobbejak, tuig van de onderschte riggel en de bovenschte planksch! Vlegel, belhamel, pummel, vlerk, stuk vreten van de straat! Menschen, verzamelt u ende ontsteek de fakkelsch! We zoeken dit tuyg op ende nagelen hem aan de schandpaalsch! Ende zoo zal het geschiedensch! Verdommesch!
Snuff Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Rustig jongen, rustig, vandaag mag je weer gaan werken En wie zegt dat niet iemand een bepaalde persoon iets toegestoken heeft om een en ander te bewerkstelligen?
LookOut Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Lap, heb ik eindelijk nog eens een aanwinst te melden, is het draadje verdwenen viewtopic.php?t=116#p136204 Volgende keer toch maar iets uitgebreider zoeken dan vooraleer ik begin te klagen
Jan Zoethout Posted July 4, 2016 Author Posted July 4, 2016 Nu is 'ie weer terug ... Vraag ik mij af - nee: vraag ik jou af - hoe zinvol is een onderwerp van 800+ pagina's ? Wie gaat die allemaal doorbladeren ? Zou het niet beter zijn om alles ouder dan - pak weg - 2 maanden te archiveren ? Zomaar mijn 5 centen ...
Harkos Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Als alles goed doorzoekbaar is, is het vinden in 800 pagina's toch niet zo verkeerd?
efsk Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Het is toch prachtig dat je kunt zien dat wij de economie tenminste nog een beetje draaiende houden?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now