Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nee Ron, wel de waarheid blijven vertellen. Een of andere onverlaat heeft een van de belangrijkste onderwerpen van dit forum - ik mag zelfs spreken van een steunpilaar met een significante waarde - gewoon weggeflikkerd als een stuk oud vuil! Abject!

De schrobbejak, tuig van de onderschte riggel en de bovenschte planksch! Vlegel, belhamel, pummel, vlerk, stuk vreten van de straat! Menschen, verzamelt u ende ontsteek de fakkelsch! We zoeken dit tuyg op ende nagelen hem aan de schandpaalsch!

Ende zoo zal het geschiedensch! Verdommesch!

Posted

Rustig jongen, rustig, vandaag mag je weer gaan werken :twisted:;)

 

En wie zegt dat niet iemand een bepaalde persoon iets toegestoken heeft om een en ander te bewerkstelligen? :lol:

Posted

Nu is 'ie weer terug ...

 

Vraag ik mij af - nee: vraag ik jou af - hoe zinvol is een onderwerp van 800+ pagina's ?

Wie gaat die allemaal doorbladeren ?

 

Zou het niet beter zijn om alles ouder dan - pak weg - 2 maanden te archiveren ?

 

Zomaar mijn 5 centen ...

Posted

Het is toch prachtig dat je kunt zien dat wij de economie tenminste nog een beetje draaiende houden?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.