Ga naar inhoud
Snuff

Claymore SE

Aanbevolen reacties

De nieuwe SE van executive shaving gaat dus Claymore heten. Lijkt wel of iedereen een soort mongoose toestand op de markt gooit.

8kAxecP.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Scheert soort SE nou zoveel anders dan een goede DE?

Lijkt me, dat een SE een halve DE is toch?

Of is dat de te simpele regel van Harkos.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt, maar blijft een krabber met 1 scherpe kant.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De gelijke vraag vorige week nog aan Snuff gesteld Harrie dus ik zie het voordeel er ook helemaal niet van in, en in mijn krabber plaats ik ook Feathers :lol:

Maar het schijnt toch anders te scheren maar het concept pakt me niet juist doordat het zo ontzettend veel op een gemankeerde DE krabber lijkt ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De gelijke vraag vorige week nog aan Snuff gesteld Harrie dus ik zie het voordeel er ook helemaal niet van in, en in mijn krabber plaats ik ook Feathers :lol:

Maar het schijnt toch anders te scheren maar het concept pakt me niet juist doordat het zo ontzettend veel op een gemankeerde DE krabber lijkt ;)

Ga eerst maar eens proberen als ik thuis ben of ik in mijn Feather AC SS een single edge Feather mesje kan leren gebruiken. Als dat niet lukt, kan ik altijd nog mijn mening bijstellen. Voorlopig is scheren met een steeltje voor mij DE, behalve als het om de oude Gem's enz. gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik sta momenteel op de wachtlijst voor een Claymore. Hopelijk eind juli verkrijgbaar. Ik vind de prijs wel erg meevallen. Zeker gezien de lage pond nu

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ook. Volgens mij een heel mooi ding

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb vandaag te horen gekregen dat ze 100-en koppen hebben, maar nauwelijks stelen. Komt door vakantie van de firma die ze maken en door ziekte. Duurt nu dus wat langer. Maar wat in het vat ligt verzuurt niet. Nog ff geduld dus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu vandaag eindelijk de Claymore migen bestellen voor £74,50 ex verzendkosten. £12,99 verzendkosten komen erbij. Hopelijk volgende week in huis. Ik zal het tonen hier zo gauw ik het heb en iets over mijn ervaringen delen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En we kijken natuurlijk uit naar je verslag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ha Jock, ik ben gevallen voor dezelfde email.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Verzonden zag ik. Ben benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hi(Brian) mailde dat fe mijne ook verzonden was. Heb veel post uit de U.K. met wisselend resultaat. Ik zie er naar uit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De mijne is binnen. Op het eerste gezicht een mooi ding. Foto's volgen want hij ligt boven en mijn vrouw is al in dromenland. Hij staat klaar in de douche geladen met een feather professional. Een tweede blik leert mij een zeer strak handvat maar een minder strak afgewerkte kop. Klein kiertje hier en daar en ook een paar kleine braampjes op lastig af te werken plekken. Jammer ik had graag 10 pond meer betaald voor een extra beurt voor hij 'gebrushed' werd. Morgen scheren .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat foto's gezien van het apparaat, en ik begrijp wat je bedoelt met de afwerking. Ik vraag me echter af of dat niet de bedoeling is, wat industriëlig, maar dan hebben ze niet begrepen hoe dat werkt. Een beetje een associatie met klei keeg ik ook wel, maar daar heeft claymore natuurlijk niets mee te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal straks even foto's maken Richard.

Ik heb er nu twee keer mee geschoren met een feather professional mesje er in. Ding is erg zwaar. Maar daar houd ik wel van. En ik moet zeggen wat scheert hij lekker zeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jaloers. Mijne is nog niet binnen. Was het via DHL?

Ik heb geen track and trace gehad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net een track and trace van Brian gehad. Mijn pakje arriveerde vorige week woensdag in Rotterdam en is nu gearriveerd in Bangkok!!!

Item: RK846304901GB

Via: International Tracked & Signed

Status: It's on its way

Your item, posted on 15/08/16 with reference RK846304901GB has arrived in BANGKOK and is being processed for delivery.

The next update we will provide will be when our delivery partner attempts to deliver your item. This may be several days after your item has arrived in its destination country.

For more detailed tracking information after your item has left the UK, try our delivery partner’s website

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik begrijp dat je niet langer in Nederland woont Jock?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik woon nog in Nederland. Ik heb ze vanmorgen gebeld en ze zijn zelf ook verblufd dat het nu in Thailand is. Executive Shaving heeft me teruggebeld vanmorgen en excuses aangeboden. Royal Mail heeft ook geen verklaring voor waarom dit zo is gegaan en ze gaan proberen het te redirecten naar mijn huis in Nederland.

Zoals ik al zei eerder in het draadje, ik heb wisselend succes met post uit de UK. Meer van dit soort ongein gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

f42a4bbd8113e44d2a43e6751a7f63ad.jpg4b39421d08948410762238add3e30962.jpg27902ac71158c2059b2f96e5cc4007ab.jpg6d4fa6bd0c9ee38b09e3a8c37726e148.jpg

De foto's . Zoals je ziet hier en daar iets scheef of niet glad afgewerkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vooral de kier aan de achterkant van de kop vwb de kier en de rafeling bij de base plate

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die van mij is binnen. Ze hebben mij een nieuwe opgestuurd. 2de batch. Ik heb minder issues zo te zien. De eerste zit nig in Bangkok om de een of andere obscure reden. Heb ook potje scheercreme als goedmakertje gehad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.