Dobby Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 op zoek naar info van deze man en de kwaliteit van zijn strops.
Frank Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Ik ken ze niet maar kreeg gisteren mijn beginnersstrop binnen van Westholme. Een perfect afgewerkt product waar ik heel blij mee ben. Binnenkort zal ik er iets over op het forum zetten.
daverenaldo Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Ik heb er één besteld enkele dagen geleden, als die binnen is zal ik er wat over vertellen. Er zijn weinig recensies te vinden over de beste man, maar op facebook schijnt die al wel een poosje actief te zijn. Ik ben heel benieuwd.
Dobby Posted June 15, 2016 Author Posted June 15, 2016 Thx want ik behelp me nu met een paddle dat ik zelf maak. Niet slecht maar ook niet top
daverenaldo Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Wat voor leer heb je gebruikt voor de paddle? Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dobby Posted June 16, 2016 Author Posted June 16, 2016 Wat voor leer heb je gebruikt voor de paddle? Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk vrij hoog kwaliteit rund leer . Maar iets te dik. Is wel als tijdelijk bedoeld. Heb hier een vrij goede leer leverancier.
daverenaldo Posted June 17, 2016 Posted June 17, 2016 Oh heb je er weleens aan gedacht om zelf een strop te maken van zulk leer?
Dobby Posted June 19, 2016 Author Posted June 19, 2016 strop vraag meer materiaal en hulp stukken dan een paddle. Daarom dat ik er nu een paddle van gemaakt heb
Dobby Posted June 30, 2016 Author Posted June 30, 2016 Ik heb er één besteld enkele dagen geleden, als die binnen is zal ik er wat over vertellen. Er zijn weinig recensies te vinden over de beste man, maar op facebook schijnt die al wel een poosje actief te zijn. Ik ben heel benieuwd. Al meer nieuws ? Grtz Bruno
daverenaldo Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Nee nog steeds niet binnen. Volgens mij verzendt hij hem pas op 1 juli. Op etsy staat ook dat ik hem pas na 15 juli kan reviewen. Als ik hem binnen heb dan laat ik je mijn bevindingen weten! Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
daverenaldo Posted July 8, 2016 Posted July 8, 2016 Ik heb hem binnen Bruno! Het is een schitterende strop prachtig gemaakt. Ook een dikke lap leer denk ongeveer 4mm dik. Linnen voelt ook goed aan. Ik zal vanavond proberen een paar foto's te plaatsen. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
daverenaldo Posted July 8, 2016 Posted July 8, 2016 https://drive.google.com/open?id=0B-6KWRhw05T1SzZ3RVJKbFBMcWc https://drive.google.com/open?id=0B-6KWRhw05T1dzI1aHd3N2FnU2c
efsk Posted July 8, 2016 Posted July 8, 2016 ziet er mooi uit. hoe breed? en natuurlijk: hoe stropt het?
daverenaldo Posted July 8, 2016 Posted July 8, 2016 Ik kan nog geen oordeel geven helaas. Ik kreeg hem vanmiddag binnen en moest tien minuten later vertrekken, dus had alleen de tijd om hem uit te pakken, foto's te maken en een paar keer een mes erover heen gehaald. In vergelijking met mijn andere strop (Herold rundslederen scheerriem) voelt deze veel gladder aan. Ik bedoel hiermee veel minder weerstand in vergelijking met de Herold. De strop van Malewski is 70 x 660 mm. Over twee weken kan ik hem pas weer gebruiken, dan zal ik een betere omschrijving geven en hoe de snede voelt na het stroppen.
efsk Posted July 8, 2016 Posted July 8, 2016 Man wat doe je jezelf aan! Krijg je een mooie strop, moet je twee weken wachten ... Ik leef mede.
daverenaldo Posted July 8, 2016 Posted July 8, 2016 Haha bedankt voor het medelijden! Maar ben blij dat die binnen is. Echt een top man om zaken mee te doen.
Dobby Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Uitvoerig getest? Wat zijn je bevindingen? Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Snuff Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Ja vraag ik me ook af, het is zo stil, alles goed?
daverenaldo Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 prima strop! gebruik heb nu al een paar maanden met veel succes. Vooral de linnen kant is erg fijn. Leer is lekker dik en de strop is mooi breed en lang. Al met al vind ik het niet duur de strop, volgens mij maakt de man sinds kort ook paddle strops. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Snuff Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Blij te horen dat je heel tevreden bent, goede referentie voor anderen dan, het blijft altijd afwachten als je als eerste iets besteld bij iemand, dank!
daverenaldo Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Geen dank! Robert is ook een aardige man, hij beantwoord alle vragen snel.
Recommended Posts