GladJakker Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 Omega varkentje TOBS Lavender Parker 90R Hema-mesje (3x) Blue Stratos AS Proraso wit ASB Geen scheerbeurt om over naar huis te schrijven. Het mesje begint wat schraperig te worden, maar dat kan wellicht ook aan de krabber liggen. Het geheel gaf redelijk wat prik aan de AS, maar wel lekker glad zonder overdreven veel moeite.
Peerke Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 Omega 10098 Proraso rood preshave proraso wit zeep Vergulde hand asb Wacker 1050 Baard een week laten staan. Ik weet niet of het mes nu bot begint te worden. Na het douchen geschoren, dus haren goed nat gemaakt. Het mes leek ondanks preshave niet lekker te glijden. Werd bij 2e pass wel beter.
Marcel Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Gisteravond: Semogue Barbear Classico Cerda TFS LE Sotto la Mole Gillette Parat Treet Dura Sharp Osage Rub Na 4x gebruiken begint de Treet wat scherpte te verliezen maar toch best een heel aangenaam carbonstalen mesje.
marcanon Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Laatste keer met het Probeer een open mes. Het is me goed bevallen maar het blijft erg lastig. De komende tijd rustig door gaan met oefenen met mijn eigen mes.
Tony Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Vandaag de Kiebitz voor een tweede testshave, de eerste keer was hij iets te agressief, na een aantal slagen op de Gokumio is hij nu helemaal goed.
Recommended Posts