Jump to content

Recommended Posts

Posted

vandaag scheerbeurt 3 van "probeer een open mes"

palmolive soheercreme

semoque SOC cherrywood

13/16 Colibri (probeer een open mes) daarna Fatip Grande

DVH aluin

nivea sensitive ASB

poging 3.

na het gezicht weer ingezeept te hebben weer aan de slag. Het vast houden van het mes gaat al wat meer vanzelf.

IK merkte wel dat het mes minder snijdt dan de vorige keren. Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat het niet tussentijds gestropt wordt.

Wel mijn hele gezicht weer geschoren. 1 keer mezelf verwond doordat ik het mes verkeerd op de huid zette.

Daarna nog meer een gang met mijn Fatip Grande om het geheel wat af te werken

Na het weekend nog maar weer een keer proberen en hopelijk lag het meer aan mij als aan het mes dat het vandaag minder comfortabel was.

Posted

@ efsk. De Lea creme is bijna op en daarom weer een refill van de zeep aangeschaft dus zal er op letten of ik deze associatie ook krijg. Psychisch door deze hersenspoeling ben ik nu natuurlijk al om en zal waarschijnlijk je gelijk gaan geven. Maar dat is jou niet vreemd natuurlijk om gelijk te krijgen :lol:

Posted

Dat is een van de voordelen van gelijk hebben Hans, dat je het vaak ook krijgt.

Posted

Jojobaolie,

Stirling Kong,

Arko,

Eclipse Red Ring,

Rapira Platinum Lux (1),

Tunney aluin,

Antica Barbieria Colla - Green Tobacco.

Deze groene tabak is in ieder geval ook door mijn vriendinnetje goed gekeurd!

Posted

trumper skinfood

dr harris sandelwood

ATT M1 met feather (2)

Aluin

penhaligon endymion ASB

Weer zo'n mooi zeepje. De geur past voor mij niet in deze tijd van het jaar. Glijdt mooi, verzorgd mooi. Voorzichtig met de feather en toch scheerbrand. Veel prik met aluin. Een klein drupje ASB is voldoende om te herstellen. En moet gezegd worden helemaal glad

Mooie dag

Posted (edited)

Deze scheerbeurt wordt medemogelijk gemaakt door: HK te Maarsen, Mevr. N te Monster en Beiersdorf Germany.

WARS classic creme

Simpson Best Badger

Merkur 37C

Gillette Wilkinson Sword

Nivea

Paco Rabanne

Vandaag de Wars Classic creme weer eens opgeklopt. Deze zeep blijft mij voor € 1,99 verrassen.

Binnen no time een scuttle vol zeep om de Merkur 37c weer een kans te geven. Dit is gewoon een goede krabber, scheert goed, licht goed in de hand en is wendbaar, echter merk ik dat het Slant principe niet 'mijn' ding is.

Zonder afkortingen te gebruiken, Uw Ervaring Kan Anders Zijn. en dat mag! Wijsheid komt met de jaren.

Natuurlijk geen aluin nodig, wel voor de verzorging een laagje Nivea en als topper XS van Paco Rabanne.

Het lampje van de Silvano is uit, krantje ligt klaar met een ... speculaasje(?)

Ja u leest het goed een simpel, alledaags speculaasje

Staat er vanmorgen een kraampje met dieren benodigdheden op de plek van mijn huisleverancier van gevulde koeken Het Stoepje!

Blijkt die brave borst van Het Stoepje met vakantie te zijn, geen telefoontje, mailtje, briefje helemaal niks nada noppes. Dit wordt volgende week weer een stevige gesprekje!

Fijne dag allemaal.

Esta búsqueda que le digo a nadie

fZm1nuT.jpg

Edited by Guest
Posted

Zoekende op Silvano vind ik houten zonnebrillen, waterbedden, russische lingerie, een opera en een tattoo-studio. Het enige met een lampje zou het waterbed kunnen zijn, maar het lijkt me onwenselijk daar speculaas in te eten. Zelfs oude speculaas, toch vaak de lekkerste, kruimelt en kruimels in je bed is niet fijn.

Posted

Gillette Tech Fat Handle (England)

Supermax Stainless (3)

Vintage Omega varken

Omega Crema da Barba

De Vergulde Hand ASB

Ook de derde scheerbeurt met dit mesje verliep probleemloos. Lekker glad in twee gangen en VLS :):D

Posted (edited)

Ja u leest het goed een simpel, alledaags speclaasje

Dat stel je nu wel Wimmie alledaags maar ik vind hem wel bijzonder hoor, tenminste als ik het goed gelezen heb nog nooit gegeten zoiets :o:?

Wel mag ik af en toe een speculaasje nuttigen :mrgreen:

Edited by Guest
Posted
Zoekende op Silvano vind ik houten zonnebrillen, waterbedden, russische lingerie, een opera en een tattoo-studio. Het enige met een lampje zou het waterbed kunnen zijn, maar het lijkt me onwenselijk daar speculaas in te eten. Zelfs oude speculaas, toch vaak de lekkerste, kruimelt en kruimels in je bed is niet fijn.

567IrdM.jpg

Posted

Fijn dat je mijn SOTD's aandachtiger bent gaan lezen...

Staat er zoveel nuttigs leest hij weer alleen dat!

eikel!

Posted (edited)

Die vondsten van Richard zou net als die autodrop verboden moeten worden :idea: Elke keer weer is hij in staat om je met een krabber kennis te laten maken die een juweeltje in het land der stoppelverwijderaars is. De Oska slant is buitencategorie welk een genot om me hiermee te scheren waarbij vooral de meer agressievere kant zeer bevalt :P

Verdrie het maakt me zo hebberig :oops:

Nog een juweeltje is de Barbershop zeep van Strop Shoppe en met recht want de fabrikant is gestopt met de productie dus dit is nu een collecters item. Bieden mag maar houd u rekening met een bedrag welke uit minimaal 4 cijfers voor de komma bestaat en het cijfer nul absoluut geen optie in deze is. :mrgreen:

Zoemend glad in drie gangen en een zeer prettig huidgevoel.

Image1466153446.561727.thumb.jpg.5c7ffe243ffd50f91afc3b0e9ccb9cd7.jpg

Edited by Guest
Posted

Semogue SOC tweeband

Martin de Candre

Merkur 45

Rapira platinum lux

Speick aftershave

Nivea anti irritation asb

Deze zeep kan me nooit teleurstellen :)

Krabber is te licht naar mijn smaak. Daarom ook in de verkoop.

Posted

Omega 40033

Speick Active scheerzeep

Feather AC SS folding

Feather Professional mesje

Pinaud Citrus Musk en 444 balsem

Posted
Elke keer weer is hij in staat om je met een krabber kennis te laten maken die een juweeltje in het land der stoppelverwijderaars is.

Je zoektocht kan beginnen 8-)

Wolfman SB

Castle forbes lavender creme

Razorock plissoft borstel

Floid black aftershave

Guest Gusto
Posted

Timor 1352

Feather - New Hi-Stainless (2)

Omega 11137 Varken

Le Père Lucien - Lavande & Vètiver

Davidoff Cool Water AS

Geweldig :D

Posted

Of door je sneller te scheren.

Of zeggen dat je moet poepen, dan heb je even tijd om er een verhaaltje bij te schrijven. We willen hier ook iets te lezen hebben he...

Posted

Alsnog dan.

EJ DE89 Knurled

Polsilver Super Iridium

Jan Zoethout custom syntheet

TOBS Eton College

DVH aluin

Davidoff Cool Water ASB

Davidoff Cool Water EdT

Fijn geschoren, maar met de atg gang op mijn kin een moedervlekje verkeerd geraakt :(

Nu op visite en het is nu net gestold :D

Fijne dag allen!

Posted

Bedoeld Laurens nou dat het weer erg druk was op de weg :?:

Of dat door de gevallen regen met de bijgaande hoge temperatuur het drukkend warm is :?:

Is hij zelf druk ergens mee niet met posten in elk geval :!:

En wat kan nu belangrijker zijn om je gewaardeerde mede forum leden eerst even zeer ordentelijk te melden hoe de scheerbeurt verlopen is, daar heeft je directe chef die op je zit te wachten voor een uiterst belangrijke vergadering die de voortgang van het bedrijf veilg moet stellen best alle begrip voor hoor :ugeek:

Posted

Het staat er nu hoor Hans :D

Zondag is er weer genoeg tijd voor een echte Zen scheerbeurt.

Posted

Kijk had het nu in één keer goed gedaan dan had je jezelf al die extra tijd voor het tikken van je reacties bespaard :idea::lol:

Posted
Of zeggen dat je moet poepen, dan heb je even tijd om er een verhaaltje bij te schrijven. We willen hier ook iets te lezen hebben he...

Wel graag in de latrine dan ;)

tweede scheerbeurt vandaag

Stealth krabber met iridium mesje

Plisson synthetische borstel

Baume.be

Baume.be aftershave creme