Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Allemaal

Ik ben Alex 35 jaar en kom uit de buurt van Utrecht

Ongeveer 3 jaar geleden ben ik begonnen met nat scheren. Het scheren met mach3 en troep uit een spuitbus was ik helemaal zat en ben op internet op zoek gegaan naar iets anders (en gevonden)

In mijn badkamer hangt een goed gevulde ShaveDen met producten die de afgelopen jaren bij elkaar heb vezameld.

Voor de rest ben ik lid van een aantal nat scheer groepen op Facebook en heb een flink aantal uren Youtube filmpjes gekeken,Podcasts geluisterd en Blogs gelezen

Bedankt dat ik lid heb mogen worden van dit forum en ik kijk uit naar een gezellig lidmaatschap

Vriendelijke groeten

Alex

Posted

Hartelijk welkom Alex en natuurlijk veel leesplezier gewenst.

Zijn we natuurlijk ook heel benieuwd naar wat je al verzameld hebt dus een foto is welkom.

Maarssen dorp of broek?

Posted

Hallo Hanskoning MaarssenBroek is waar ik woon en ik heb nu ff niet een foto van mn ShaveDen maar die zal ik wel ff regelen geen probleem, een goede reden om op die manier aan mn 15 te komen :D

Posted

Welkom Alex. Ook vanuit het noorden veel lees- schrijf- en scheerplezier toegewenst.

Guest Gusto
Posted

Welkom Alex!

Posted

Welkom Alex, al aan het sparen voor een tweede badkamerkastje? Dit forum heeft daar zo zijn invloed op ;)

• 1 month later...