TheKing007 Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 Wie weet wat voor krabber dit is? De enige aanwijzing is dat er "Solingen" en " Germany" op staat. Alvast bedankt voor jullie reacties.
efsk Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 Ik zou zeggen een Rotbart, alleen staat het daar meestal op. Bovendien kwamen die volgens mij niet uit Solingen. Dit in het kader van behulpzaam
Marcel Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 Een Gillette Single Ring kloon/replica. Meer kan ik er niet van maken eigenlijk
Hanskoning Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 Ik onderschrijf het verhaal van Richard, dit lijkt me een Rotbart Monde extra gelet op de open kam. Misschien voor een andere partij geproduceerd voorzien van een andere merknaam. Inscriptie onder aan de steel is ook de plaats waar bij de Rotbart een inscriptie zit, ze zijn voor mijn beide Rotbarts trouwens wel verschillend. Daarnaast zit er over de greep van boven naar beneden te lezen Rotbart Monde Extra.
TheKing007 Posted June 12, 2016 Author Posted June 12, 2016 Alvast hartelijk dank voor jullie reacties. Heb alles mooi schoon gekregen, morgen ga ik testen.
Recommended Posts