Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Kole

Elizabeth Arden

Aanbevolen reacties

Ik wil graag een beroep doen op de vrouwelijke forum-leden,

Mijn vriendin gebruikt de 'Elizabeth Arden Eight Hour cream' (intensive Daily moisturizer for face). Nu vind ik deze onwijs lekker ruiken en dacht ik bij mijzelf wat zou het fijn zijn als er scheerzeep bestond met dit geurtje. Alleen kan ik niet helemaal de vinger erop leggen waar het nu precies naar ruikt, verder dan iets fris en citrus-achtigs kom ik niet.

Ik ben bang dat het een lange zoektocht gaat worden, als er uberhaupt iets bestaat wat in de buurt komt, maar ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Weet iemand wellicht een scheerzeep met ongeveer dezelfde geur, of kan iemand mij helpen in de beschrijving van de geur.

Mijn dank zal eeuwig zijn!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

E.A. Eight Hour Cream bestaat voor bijna 60% uit vaseline en dat is aangevuld met lanoline (wolvet) en minerale olie (baby olie).

De geur doet me denken aan iets medisch zoals van die keelsnoepjes met allerlei kruiden extracten.

Bovenstaande zijn twee stukjes geleend uit een verslag hoe een parfumeries deze creme beschrijft.

Ik denk dat de geur van Stirling Wintergreen in de buurt van de snoepjes gaat komen. Mastiek is hier de overheersende frisse geur en doet aan die heerlijke keelpastilles denken.

Voor de verzorging zou ik gewoon vaseline zelf mengen, staat ook omschreven dat het ook moeilijker en langer duurt voordat het in de huid trekt en dat lijkt mij op toepassing van een product wat grotendeels uit vaseline bestaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.