Snuff Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Gezien ik zelf geen vader ben niks dus Maar er zijn vast mensen hier die van het vrouwtje of kinderen wat leuks krijgen voor de scheerhobby of iets heel anders wat daar niks mee te maken heeft. Maak ons deelgenoot ....
Kingjack Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Mijn vader krijgt 4 flessen Wars classic aftershave, 4 flessen Wars classic eau de cologne en een zootje tubes met Wars classic crème. Ohw ja, en een Ikon krabber
onno Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Maar het is nog geen vaderdag. Ik moet nog 10 nachten slapen. Mijn lijstje heb ik ingeleverd bij mijn dochter. Zij ruikt uitgebreid en enthousiast mee met alle zepen en ze heeft er een goede neus voor. Ik heb haar naar de fysieke (web-)winkels verwezen. Het grootste risico: ze gaat naar Pinkpop dit weekeinde en dat leidt veelal tot een meer dan lege beurs en verkoudheid. Mijn zoon komt niet verder dan zijn Axe deodorant en qua geur is hij het meest geïnteresseerd in onze (natte) hond.......
Hanskoning Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Van mijn zoon die interieurbouwer is hopelijk een standaard om een stel krabbers in te plaatsen. De andere twee weten me vaak met een fles Whisky gunstig te stemmen en bij de dochter is altijd afwachten. Vorig jaar was schoonzoon net terug uit Amerika en had hij AOS Lime voor me meegenomen en een flesje Bourbon. Bij mevrouw Koning durf ik nooit zo goed een lijstje neer te leggen en gelet op 10 dagen levertijd van de 4 Mama Bears zepen van Paul en de vandaag bestelde Portus Cale Black Edition verwennerij welke zo rond vaderdag binnen zullen komen is het denkelijk wel genoeg
Hanskoning Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Ik heb haar naar de fysieke (web-)winkels verwezen. Het grootste risico: ze gaat naar Pinkpop dit weekeinde en dat leidt veelal tot een meer dan lege beurs en verkoudheid. morgenochtend nog even een gezellig vader/dochter momentje bij MAS of Paul Kox, knapzakje en thermoskan koffie mee en binnen een paar uur kan je ze allebei bezocht hebben
Hanskoning Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Gezien ik zelf geen vader ben niks dus .. Door de tranen heen tik ik dit, mijn vriend die, ondanks de liefde die ik hem elke dag weer in onze persoonlijke correspondentie toefluister, ontzettend verdrietig is en geheel cadeauloos blijft : Snik, snik, Snuff ik stuur je mijn mooiste menthol zeep op en zou het ontzettend prettig vinden als je een foto wil bijvoegen van het gebruik, mijn vriend snik snik heeft dit wel verdient snik
Kamp Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Gezien ik zelf geen vader ben niks dus .. Snuff ik stuur je mijn mooiste menthol zeep op en zou het ontzettend prettig vinden als je een foto wil bijvoegen van het gebruik, mijn vriend snik snik heeft dit wel verdient snik Hans ik denk echt dat Ron dat erg kan waarderen!!
Johan Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Vorig jaar kreeg ik een reeks stripboeken van Peter de Smet (vrot, twiet, boem ... voor de insiders). Dit jaar is het maar afwachten. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Hanskoning Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Gezien ik zelf geen vader ben niks dus .. Snuff ik stuur je mijn mooiste menthol zeep op en zou het ontzettend prettig vinden als je een foto wil bijvoegen van het gebruik, mijn vriend snik snik heeft dit wel verdient snik Hans ik denk echt dat Ron dat erg kan waarderen!! Ook hij mag een gegeven paard niet in de bek kijken toch
Snuff Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 Snik, snik, Snuff ik stuur je mijn mooiste menthol zeep op en zou het ontzettend prettig vinden als je een foto wil bijvoegen van het gebruik, mijn vriend snik snik heeft dit wel verdient snik Het mooie is dat je niet eens hoeft te wachten tot het aangekomen is vooraleer ik je een foto kan toesturen over het gebruik, bij de gedachte alleen al .....
peto Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Dit jaar afwachten wat ik krijg...morgen eerst nog jarig.
talibeard Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Ik krijg ongetwijfeld ontbijt op bed; binnen twee minuten breekt de hel dan los tussen de kinders en ontbijten doe ik nooit.... Nou ja, een kop koffie en een zware van Nelle dan maar dat doe ik dan weer niet op bed (of überhaupt in huis) dus dat wordt een oefening in geduld op meerdere vlakken. Voor de rest weet ik het nog niet maar wij vieren hier altijd 'vervaderdag' aangezien ik altijd rond Vaderdag jarig ben dus iets zal ik nog wel krijgen maar wat, ik heb nog geen flauw idee.
Johan Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Dit jaar afwachten wat ik krijg...morgen eerst nog jarig. Gefeliciteerd! Sent from my SM-G920F using Tapatalk
onno Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Ik heb haar naar de fysieke (web-)winkels verwezen. Het grootste risico: ze gaat naar Pinkpop dit weekeinde en dat leidt veelal tot een meer dan lege beurs en verkoudheid. morgenochtend nog even een gezellig vader/dochter momentje bij MAS of Paul Kox, knapzakje en thermoskan koffie mee en binnen een paar uur kan je ze allebei bezocht hebben Ze gaat al om 10:00 in de ochtend weg....... En de jarige vaders: gefeliciteerd!
marco Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Het mooiste vind ik wat ze geknutseld heeft. Leuk om nog een kadootje te krijgen, maar dat is niet hetgeen dat ik me over 10tallen jaren nog zal herinneren. En de knutselwerkjes blijven allemaal bewaard. En natuurlijk hoop ik op een hele grote dikke vette knuffel!
Snuff Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 Ja dat kan je voor geen geld kopen, bij deze uitgeroepen tot tofste cadeau voor vaderdag met als grote overwinnaar onze Marco!
Nienke Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Alvast gefeliciteerd heren! Gezien het aantal door dames samengestelde scheersetjes die hier al de deur uit gegaan zijn en het meerdere malen doorverwijzen naar het forum voor de nieuwelingen in het land der nat scheerders, worden hopelijk veel vaders op Vaderdag blij van hun nieuwe werkmateriaal en mag het forum over een dag of 10 wellicht wat nieuwe leden tellen. De cadeautjes die hier klaar staan blijven nog even top geheim, je weet maar nooit wie er toch stiekem mee leest . Daarnaast hebben wij hier ook 2 verjaardagen vlak na Vaderdag, dus de mannen kunnen niet wachten tot ze eindelijke dat verdomde inpakpapier weg mogen scheuren.
Snuff Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 (edited) en mag het forum over een dag of 10 wellicht wat nieuwe leden tellen. Dat is dan mooi meegenomen, jij helpt hun aan materiaal, ze komen hier, wij maken ze nog hongeriger, ze willen meer materiaal, enz, enz Edited June 10, 2016 by Guest
marco Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Ja dat kan je voor geen geld kopen, bij deze uitgeroepen tot tofste cadeau voor vaderdag met als grote overwinnaar onze Marco!
Recommended Posts