D-J Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Hallo allemaal, Graag stel ik me even voor: Dirk-jan is de naam (Vandaar D-J). 38 jaar en pas sinds 2 weken begonnen met echt info te vergaren over scheren. Waarom: omdat ik meegedaan heb met de Kickstarter en de Rockwell model T heb gekocht. Die komt pas eind dit jaar. Dus om te wennen komt er vandaag een Feather Popular en een goede scheerkwast. Oja, zeep en aftershave van Proraso staat er al. Dit is dus mn huidige settig: Graag lees ik jullie ervaringen en expertise. Waarom: sinds 2 weken begint scheren leuk te worden!!!
peto Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Welkom DJ....scheren met een krabber is vele malen fijner dan met een cartridge systeem.
Nienke Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Welkom. Heel veel plezier met het "nieuwe" scheren. Ben benieuwt naar de opluchting als je gaat scheren zonder cartridge .
Guest Gusto Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 P.S. deelname aan dit forum gaat je (veel) geld kosten.
Hanskoning Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Welkom op het forum en dat Engels vergeven we je de eerste keer
pern Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Welkom en veel plezier met het scheren. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
D-J Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Wat een warm welkom. Sinds gister is dit mn basis set:
Recommended Posts