Jump to content

Een excuus

efsk

Recommended Posts

Jo lui

al een hele tijd geleden heeft Albert gevraagd of iemand hem kon assisteren met het slijpen van zn messen. Ik heb hem dat toegezegd, maar het kwam er maar nooit van. Deels omdat ik het best druk had, deels omdat ik er gewoonweg niet aan dacht.

Op zich slecht genoeg, beloof het dan gewoon niet, maar vandaag heb ik het wel heel bont gemaakt: ik ben gewoon vergeten dat ik vanmiddag bij hem langs zou komen. Daar zat Albert, wachtend op ik en ik kwam maar niet.

Niet. Netjes.

Albert heeft me een ietwat teleurgesteld berichtje gestuurd, en ik heb hem per PB ook excuus aangeboden, maar ik vind dat ik dat best wat publieker ook mag doen. Bij deze.

Albert: een serieus excuus, ik ga niet proberen om het goed te praten. Zo je de buik nog niet vol hebt kom ik maandag graag alsnog langs, eerder gaat helaas niet lukken.

Kan gebeuren, soms gooit het leven nu eenmaal roet in het eten. Albert als er iemand is die bereid is belangeloos mensen te helpen met scheertoestanden is het Richard wel, dus gewoon de spons erover?

Als je na afloop merkt wat een verschil goed geslepen messen maken zul je een brede lach niet kunnen onderdrukken, gewoon doen!

Mooi gebaar. Zoals ze in het Engels zo mooi zeggen: It takes a big person to forgive and forget. It takes a bigger person to apologize.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Als een filesysteem echt vol begint te raken gaat het suballoceren en dan krijg je wel degelijk fragmentatie, hetgeen defragmenteren nuttig kan maken. Heeft alleen zin als je ook je filesystem vergroot natuurlijk, anders is het in no-time weer zo.

Maar alle gekheid op een stokje, bedankt voor de steun maar het is gewoon lullig want Albert valt al twee maanden telkens buiten de boot en onderwijl leest hij hier dat ik dan weer daar en dan weer daar was.