Jump to content

Recommended Posts

Posted

Laatst hoorde ik van Jeroen (Scheersalon) dat Proraso bezig was met het uitbreiden van de productlijn. De rode scheerzeep vind ik zelf erg lekker ruiken, dus een AS of liever nog een ASB zie ik wel zitten.

Op de Proraso site staat het nog niet beschreven.

Posted

Klopt Hans, is nieuwe splash in de rode lijn.

Bovendien heeft Proraso weer iets aan de styling op de verpakkingen gedaan. Dat geldt voor alle producten als ik het goed heb.

Maar geen verschil in het product gelukkig, hoewel er dan bij Proraso ook direct altijd discussies losbarsten of de nieuwe versie wel beter is dan de oude.

• 1 month later...
Posted

In de Messenwinkel (Antwerpen) is de Proraso Rood ASB te verkrijgen. Past perfect bij de Proraso Rood zeep, althans, ik ben er zeer tevreden over. Is momenteel mijn favoriete combinatie. De AS heb ik er (of ergens anders) nog niet gezien.

Posted

Die AS is ongeveer een maand of twee geleden op de markt gebracht. Blijkbaar moet hij goed zijn. De rode ASB heb ik nog nooit gezien. Komt deze ook in een flesje of in een potje?

Posted
In de Messenwinkel (Antwerpen) is de Proraso Rood ASB te verkrijgen. Past perfect bij de Proraso Rood zeep, althans, De AS heb ik er (of ergens anders) nog niet gezien.

Kijk eens vijf posten omhoog :?