Hanskoning Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 (edited) Gisteren tijdens ons bezoek aan Paul Kox kwamen Rolf, Paul en ik in gesprek over de zepen van Mama Bears welke Paul vroeger in zijn assortiment had. Paul heeft vervolgens contact opgenomen met MB en het resultaat is dat hij deze zeep weer gaat bestellen. De eerste bestelling gaat deze week de deur uit en als je een specifieke geur/zeep wil hebben kan je dit hieronder posten en dan zal hij hem bestellen (als het voorradig is natuurlijk) Hieronder de link voor een overzicht van alle zepen: http://mamabearssoaps.com/index.php?main_page=index&cPath=1 De eerste verzoeken die er zijn: Hanskoning: Bear Ice en Grapefruit Ice Rolf: Ye Olde barbershoppe Edited June 5, 2016 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArieMaiden Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 Voor mij graag de Bear Ice en de Ye Olde barbershoppe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 5, 2016 Author Share Posted June 5, 2016 Voor mij ook graag nog de Victorian Violets. Dus in totaal voor mij. Victorian Violets Grapefruit Ice Bear Ice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 Heren heb deze nog niet gehad is dit een klein beetje menthol of juist veel? Ben voor de zomer wel voor wat menthol! Iemand mer ervaring met de menthol zepen, graag wat info, alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 5, 2016 Author Share Posted June 5, 2016 Ik heb de Awakenings vroeger als scheerstick gehad en me juist vanmorgen geschoren met de zeep die ik gisteren van Kalerolf heb gekregen. Er zit een mooie dosis menthol die iets hoger is als Proraso en gecombineerd met een menthol pre-shave is vanaf de eerste gang de verkoeling prettig voelbaar. Rold raadde mij gisteren de Bear Ice aan die op de MB site wel heel verleidelijk omschreven wordt. Misschien dat Rolf zijn ervaring over deze zeep met ons kan delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 Rold raadde mij gisteren de Bear Ice aan die op de MB site wel heel verleidelijk omschreven wordt. Misschien dat Rolf zijn ervaring over deze zeep met ons kan delen. graag Rolf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 Opzich ben ik heel benieuwd, maar weet iemand ongeveer wat de prijzen gaan worden (niet dat ik 10 geuren wil en uiteindelijk maar 2 neem ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 20+ in Euro's, Teun. Geen goedkoop zeepje. Wel erg fijne zeep hoor, maar best prijzig. Ik heb er één en die gaat zeker vervangen worden als die eens op gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 Ik ging uit van de prijs die het voorheen had en wat inflatie. De Cannabis is 19,50 in ieder geval. Maar Paul zal inderdaad vast wel zelf iets laten weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 Ik ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
koxdebarbier1904 Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Bedankt voor de enthousiaste reactie,s op de Mama Bear scheerzeep,de prijs zal zo rond de 20 euro liggen voor een 5.oz puck (150 gram).Ligt er aan wat de verzendkosten en de inklaringskosten zijn .Maar we doen ons best de prijs mooi te houden.Jullie horen nog van me, Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 (edited) Zelf heb ik een sample van deze zeep mogen gebruiken, ocean grove, en moet zeggen dat ik het fijne zeep vond. Geen extreem geurende zeep zoals el over Amerikaanse zeep wordt gezegd. Kathies Bubbles, Mamma bear what is in a name...... Ik kan nog niet kiezen maar heb vernomen dat de rozengeuren erg goed zijn. Mijn interesse gaat naar: sandelwood rose ocean rain. Edited June 6, 2016 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 sandelwood rose lijkt me ook wel wat. 150 gr voor €20 is voor een zeep toch niet echt duur. Wel aan de prijs, maar lijkt me niet te gek in vergelijking tot anderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 Zelf heb ik een sample van deze zeep mogen gebruiken, ocean grove, en moet zeggen dat ik het fijne zeep vond. Geen extreem geurende zeep zoals el over Amerikaanse zeep wordt gezegd.Ik kan nog niet kiezen maar heb vernomen dat de rozengeuren erg goed zijn. Mijn interesse gaat naar: sandelwood rose ocean rain. Kan het zijn dat er een misverstand is Onno, Ocean Grove als je hiermee zeep bedoeld waar ik je een sample van verstrekt heb dan is dat geen Mama Bears maar zeep van Caties Bubbles. Ocean Grove is een croap terwijl Mama Bears een glycerine zeep is die ook mooie scheereigenschappen in zich heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 effe hoor, weik ga hier even offtopic maar kunnen we met die ellendige term croap alstjeblieft ophouden? Ik vind dat tamelijk onsmakelijk klinken. Noem het een harde creme, een zachte zeep, allemaal best, maar croap ... Croap bestaat voor 80 procent uit crap, en dat betekent nog steeds stront. Ik smeer dat niet op mijn gezicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Ik dacht het, hij zei het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Fijn dat Paul voor jullie het avontuur weer in wil gaan. Hier is de communicatie helaas gestaakt. Kreeg geen gehoor meer op mijn laatste mail poging en dan versloft de hoop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 effe hoor, weik ga hier even offtopic maar kunnen we met die ellendige term croap alstjeblieft ophouden? Ik vind dat tamelijk onsmakelijk klinken. Noem het een harde creme, een zachte zeep, allemaal best, maar croap ... Croap bestaat voor 80 procent uit crap, en dat betekent nog steeds stront. Ik smeer dat niet op mijn gezicht. Ik dacht het, hij zei het Sorry , sorry ,sorry heren, ik buig hier diep mijn hoofd, de schaamte slaat rond mijn net geschoren kaken, het is te affreus voor woorden dat ik deze uitglijder met volle bewustzijn oreerde. Ik hoop dat mijn nederige excuses uw gemoed iets milder zal stellen sorry, sorry, nogmaals sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Hans, je leest iets teveel op die amerikaanse shit scheer-fora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Croap = crap soap?? Of betekent het wat anders. Ik dacht dat die amerikanen toch zo wild waren van mama bear toch?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Croap = crap soap?? Of betekent het wat anders. Er zijn mensen die moeite hebben met dingen die ergens tussen vallen. Het moet in een hokje. Dus heb je zepen die zacht zijn, en cremes die hard zijn, en dan noemen ze dat maar creep: creme+zeep samengetrokken. Op zn Engels croap dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Aaah helder, dankje Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Zelf heb ik een sample van deze zeep mogen gebruiken, ocean grove, en moet zeggen dat ik het fijne zeep vond. Geen extreem geurende zeep zoals el over Amerikaanse zeep wordt gezegd.Ik kan nog niet kiezen maar heb vernomen dat de rozengeuren erg goed zijn. Mijn interesse gaat naar: sandelwood rose ocean rain. Kan het zijn dat er een misverstand is Onno, Ocean Grove als je hiermee zeep bedoeld waar ik je een sample van verstrekt heb dan is dat geen Mama Bears maar zeep van Caties Bubbles. Ocean Grove is een croap terwijl Mama Bears een glycerine zeep is die ook mooie scheereigenschappen in zich heeft. gggrrrr, je hebt gelijk Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 gggrrrr, je hebt gelijk Hans Ook nu: Ja natuurlijk, ik ben eerlijk gezegd heel verbaasd dat jij verbaasd bent dat ik, zoals gewoonlijk, gelijk heb Onno, het gaat tenslotte over zeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Hans, dit is geen verbazing maar een nederige buiging jegens jouw wijsheid (ja mijn rug doet het nog wel) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts