Jump to content

Mama Bear

Hanskoning

Recommended Posts

Gisteren tijdens ons bezoek aan Paul Kox kwamen Rolf, Paul en ik in gesprek over de zepen van Mama Bears welke Paul vroeger in zijn assortiment had. Paul heeft vervolgens contact opgenomen met MB en het resultaat is dat hij deze zeep weer gaat bestellen.

De eerste bestelling gaat deze week de deur uit en als je een specifieke geur/zeep wil hebben kan je dit hieronder posten en dan zal hij hem bestellen (als het voorradig is natuurlijk)

Hieronder de link voor een overzicht van alle zepen:

http://mamabearssoaps.com/index.php?main_page=index&cPath=1

De eerste verzoeken die er zijn:

Hanskoning: Bear Ice en Grapefruit Ice

Rolf: Ye Olde barbershoppe

Edited by Guest

Heren heb deze nog niet gehad is dit een klein beetje menthol of juist veel?

Ben voor de zomer wel voor wat menthol!

Iemand mer ervaring met de menthol zepen, graag wat info, alvast bedankt!

Ik heb de Awakenings vroeger als scheerstick gehad en me juist vanmorgen geschoren met de zeep die ik gisteren van Kalerolf heb gekregen. Er zit een mooie dosis menthol die iets hoger is als Proraso en gecombineerd met een menthol pre-shave is vanaf de eerste gang de verkoeling prettig voelbaar.

Rold raadde mij gisteren de Bear Ice aan die op de MB site wel heel verleidelijk omschreven wordt. Misschien dat Rolf zijn ervaring over deze zeep met ons kan delen.

Rold raadde mij gisteren de Bear Ice aan die op de MB site wel heel verleidelijk omschreven wordt. Misschien dat Rolf zijn ervaring over deze zeep met ons kan delen.

graag Rolf!

Bedankt voor de enthousiaste reactie,s op de Mama Bear scheerzeep,de prijs zal zo rond de 20 euro liggen voor een 5.oz puck (150 gram).Ligt er aan wat de verzendkosten en de inklaringskosten zijn .Maar we doen ons best de prijs mooi te houden.Jullie horen nog van me,

Zelf heb ik een sample van deze zeep mogen gebruiken, ocean grove, en moet zeggen dat ik het fijne zeep vond. Geen extreem geurende zeep zoals el over Amerikaanse zeep wordt gezegd. Kathies Bubbles, Mamma bear what is in a name......

Ik kan nog niet kiezen maar heb vernomen dat de rozengeuren erg goed zijn. Mijn interesse gaat naar:

sandelwood rose

ocean rain.

Edited by Guest

Zelf heb ik een sample van deze zeep mogen gebruiken, ocean grove, en moet zeggen dat ik het fijne zeep vond. Geen extreem geurende zeep zoals el over Amerikaanse zeep wordt gezegd.

Ik kan nog niet kiezen maar heb vernomen dat de rozengeuren erg goed zijn. Mijn interesse gaat naar:

sandelwood rose

ocean rain.

Kan het zijn dat er een misverstand is Onno, Ocean Grove als je hiermee zeep bedoeld waar ik je een sample van verstrekt heb dan is dat geen Mama Bears maar zeep van Caties Bubbles.

Ocean Grove is een croap terwijl Mama Bears een glycerine zeep is die ook mooie scheereigenschappen in zich heeft.

effe hoor, weik ga hier even offtopic maar kunnen we met die ellendige term croap alstjeblieft ophouden? Ik vind dat tamelijk onsmakelijk klinken. Noem het een harde creme, een zachte zeep, allemaal best, maar croap ... Croap bestaat voor 80 procent uit crap, en dat betekent nog steeds stront. Ik smeer dat niet op mijn gezicht.

effe hoor, weik ga hier even offtopic maar kunnen we met die ellendige term croap alstjeblieft ophouden? Ik vind dat tamelijk onsmakelijk klinken. Noem het een harde creme, een zachte zeep, allemaal best, maar croap ... Croap bestaat voor 80 procent uit crap, en dat betekent nog steeds stront. Ik smeer dat niet op mijn gezicht.

Ik dacht het, hij zei het :)

Sorry , sorry ,sorry heren, ik buig hier diep mijn hoofd, de schaamte slaat rond mijn net geschoren kaken, het is te affreus voor woorden dat ik deze uitglijder met volle bewustzijn oreerde. Ik hoop dat mijn nederige excuses uw gemoed iets milder zal stellen sorry, sorry, nogmaals sorry :oops::oops:

Croap = crap soap?? Of betekent het wat anders.

Er zijn mensen die moeite hebben met dingen die ergens tussen vallen. Het moet in een hokje. Dus heb je zepen die zacht zijn, en cremes die hard zijn, en dan noemen ze dat maar creep: creme+zeep samengetrokken. Op zn Engels croap dus.

Zelf heb ik een sample van deze zeep mogen gebruiken, ocean grove, en moet zeggen dat ik het fijne zeep vond. Geen extreem geurende zeep zoals el over Amerikaanse zeep wordt gezegd.

sandelwood rose

ocean rain.

Kan het zijn dat er een misverstand is Onno, Ocean Grove als je hiermee zeep bedoeld waar ik je een sample van verstrekt heb dan is dat geen Mama Bears maar zeep van Caties Bubbles.

Ocean Grove is een croap terwijl Mama Bears een glycerine zeep is die ook mooie scheereigenschappen in zich heeft.

gggrrrr, je hebt gelijk Hans

gggrrrr, je hebt gelijk Hans

Ook nu: Ja natuurlijk, ik ben eerlijk gezegd heel verbaasd dat jij verbaasd bent dat ik, zoals gewoonlijk, gelijk heb Onno, het gaat tenslotte over zeep :lol::lol: