Snuff Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 (edited) Zou Hans de moed hebben kunnen opbrengen om plaats te nemen en zich door Richard te laten scheren? Edited June 4, 2016 by Guest
Snowmiss Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 Natuurlijk, Richard zou wel gek zijn om de koning iets aan te doen!
KugelFanger Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 Wanneer was ook alweer de bijeenkomst. Dit moet ik zien
marco Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 De heren hadden een privé bijeenkomst Teun. Alleen voor genodigden.
marco Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 Jammer dat wij niet mochten komen he Teun? Hadden we die ouwetjes een beetje kunnen plagen...
Harkos Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 Daar hij alles wil proberen laat hij deze kans ook niet lopen
Snuff Posted June 4, 2016 Author Posted June 4, 2016 Hij raakt die overhypte rommel niet kwijt, geef hem nou geen valse hoop
KugelFanger Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 Jammer dat wij niet mochten komen he Teun? Hadden we die ouwetjes een beetje kunnen plagen... Volgende keer gaan we gewoon langs of ze nou willen of niet
Hanskoning Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Verdorie een gewaarschuwd mens telt voor twee toch. Heb ik gisteren de scheerbeurt van Richard geheel overleefd. Wel volgens die Western waarin Clint Eatswood terwijl hij geschoren wordt met zijn pistoletje de barbier onder schot houd natuurlijk. Daarnaast natuurlijk eerst de hete doeken op zijn eigen gezicht gedrapeerd, huilde hij maar twee keer, de XL syntheet als borstel uitgezocht want die is te groot om in de mond geduwd te krijgen, probleemloze scheerbeurt met een ongeschonden perzikhuidje. Wil ik vandaag dat resultaat en opgedane techniek copieeren bijna gereed met de scheerbeurt en haal ik me daar toch uit door een trillend handje, moet je trouwens een wond van een centimeter of 4 die vrij diep is laten hechten
Snuff Posted June 5, 2016 Author Posted June 5, 2016 Is dus niet gebeurd, als Richard je had geschoren had je nu geen stoppels genoeg gehad om te verwijderen. En ze hadden nog zo beloofd om je kennis te laten maken met het open scheermes, valt me tegen en voor jouw een gemiste kans. Gelukkig heb je nog dat stuk aluin met mooi onderstel.
Hanskoning Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Ooooh ze hadden dat jou beloofd Snuff onbeleefd dus dat ze het dan niet doen hè
Recommended Posts