Big Jean Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Hallo scheervrienden; ik heb gisteren de scheer creme van ST James gekregen en vandaag voor de eerste keer gebruik, en ik moet zeggen fantasties lekkere geur mooi schuin en super gevoel op de huid, ben dan ook zeer dankbaar dat Yvonne van de scheersalon ze zo snel heeft verstuurd, is zeker een aanrader heren, 100 % goeie zeep ga er zeker meer bestellen zo dat ik alle geuren krijgt de eerste 2 zijn binnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Jammer dat je net een tweetal weken te laat bent, was te koop aan -50% met de code die ik hier plaatste. Veel scheergenot, is inderdaad een heel lekkere creme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Alles was ook al uitverkocht inderdaad, dan was die pallet toch geen slecht idee alles welbeschouwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Ik heb met die code nog 6 potten kunnen bestellen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts