Jan Zoethout Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Ook Maarten (mhharsta) wilde een scheerkwast modelletje "Roland" hebben. Uiteraard zorgde Teun (KugelFanger) ook het handvatje. Weinig praatjes - meer plaatjes ... De gebruikte borstelkop - Virginia Sheng silvertip 28X70 mm ... Het handvat - hier nog ongelakt. Handvat gelakt, abalone schijfje ingelijmd aan de onderkant. Schijfje kurk voor de afstelling van de hoogte borstelkop. Borstelkop ingelijmd - "tuigje" om de zaak te fixeren. Na het uitharden an de epoxy. Schuimpje on de dierenlucht te verdrijven. Nu staat 'ie volop in bloei ... taille 32 mm, hoogte borstelkop 55 mm (ongeveer). Hij gaat binnenkort naar Maarten, nu ...
mhharsta Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Wat is ie mooi geworden Jan! Teun en jij hebben prachtig werk geleverd. Ik verheug me enorm op dat zeepmonster.
Kamp Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Erg mooi gelukt Jan. Zal er eens over nadenken, misschien neem ik over een paar maanden wel contact met je op over een kwast. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
KugelFanger Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Ook weer mooi gelukt . Hopelijk gaat ie je goed bevallen Maarten Jaap die van jou wordt waarschijnlijk ergens volgende week gedraait
mhharsta Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Ook weer mooi gelukt . Hopelijk gaat ie je goed bevallen Maarten Jaap die van jou wordt waarschijnlijk ergens volgende week gedraait Dankje Teun. Ik laat zeker weten hoe de kwast bevalt!
Frank Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Mooi stuk werk. Ik ben wel benieuwd hoe zo'n handvat bevalt.
Jan Zoethout Posted May 29, 2016 Author Posted May 29, 2016 Mooi stuk werk. Ik ben wel benieuwd hoe zo'n handvat bevalt. Eerlijk gezegd kan ik er niks mee ... Ik heb trouwens nog wel een varkentje met zo'n handvat te koop ...
mhharsta Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Ik ben ook benieuwd hoe het handvat me bevalt. Voor gebruik met de ruime J. Mika scuttle was ik op zoek naar een silvertip met een wat langer handvat. Kwasten met een kort handvat glijden weg in de scuttle, of hebben het probleem dat het handvat ook onder de zeep zit. Vooral als ik scheer met een open mes wil ik m'n handen droog houden. Ik laat weten hoe de kwast bevalt
roland Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Ik ben ook benieuwd hoe het handvat me bevalt. Voor gebruik met de ruime J. Mika scuttle was ik op zoek naar een silvertip met een wat langer handvat. Kwasten met een kort handvat glijden weg in de scuttle, of hebben het probleem dat het handvat ook onder de zeep zit. Vooral als ik scheer met een open mes wil ik m'n handen droog houden. Ik laat weten hoe de kwast bevalt Dan gaat deze zeker bevallen!! Ideaal handvat!!
mhharsta Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Ik ben ook benieuwd hoe het handvat me bevalt. Voor gebruik met de ruime J. Mika scuttle was ik op zoek naar een silvertip met een wat langer handvat. Kwasten met een kort handvat glijden weg in de scuttle, of hebben het probleem dat het handvat ook onder de zeep zit. Vooral als ik scheer met een open mes wil ik m'n handen droog houden. Ik laat weten hoe de kwast bevalt Dan gaat deze zeker bevallen!! Ideaal handvat!! Dat denk ik ook Roland
mhharsta Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 De kwast is binnen. Prachtig handvat door Teun gedraaid, en vakkundig afgewerkt door Jan. Hartelijk dank Teun en Jan! Vanavond staat de kwast in de SOTD .
Recommended Posts