Jump to content

GOEDEMORGEN......

Wimmie

Recommended Posts

[font=

GOEDEMORGEN....

De zon schijnt, de lucht is blauw.

Goedemorgen van Dolf Brouwers LUID. uit de speakers, today is gone be one of those day's !

Dat wilden ik even met jullie delen om 07.25 uur.Lettertype][/font]

[font=

GOEDEMORGEN....

De zon schijnt, de lucht is blauw.

Goedemorgen van Dolf Brouwers LUID. uit de speakers, today is gone be one of those day's !

Dat wilden ik even met jullie delen om 07.25 uur.Lettertype][/font]

Dat geëmmer met de hele tijd Engels lullen is dat je je eigen taal niet meer snapt Wim. "Ik" is enkelvoud. Daar hoort geen meervouds-werkwoord-vorm bij.

Het geemmer met je focussen op taal is dat je aan de essentie van iemands bericht voorbij gaat en van een bijzaak een hoofdzaak maakt :P Met andere woorden: of topic.

Goedemorgen Wim!

Is er ook een Nederlands woord voor "off-topic" ? (ik denk ik brei het topic even bij elkaar)

Alhoewel het hier reeds avond is, iedereen aan de andere kant van de bol ook goedemorgen.

Wimmie op de valreep hetzelfde gewenst, ik zag net even het weerbericht dus nog even snel want straks heb je driemaal ellende.

De zon schijnt niet meer, de lucht is donkergrijs en je hebt nog steeds die vreselijke herrie of hebben ze al de zekeringen uit de verdeelinrichting getrokken :lol:

Zolang goed bedoeld, who care's,

Toch even leuk zo!

Goedemorgen Hans.

Hans, help mij herinneren dat ik het 'Dolf Brouwers'. Een keer met je deel, denk dat jij dat wel kan waarderen!

1, 2, 3.....

Kom er maar in Richard...

Dolf Brouwer overigens stond nogal eens in dezelfde Konmar als die ik pleegde t frequenteren in de rij voor de kassa. Die man had van zijn rol zijn bestaan gemaakt. REEDS!