Snuff Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Saponificiovaresino brengt enkele mooie (als ik voor mezelf mag praten) zij het zeer dure scheerkommen op de markt. Faux Turtle Shell Faux Ivory Faux Horn
efsk Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Mijn ouders hadden vroeger een asbak die wel wat op de onderste leek, maar dan zonder deksel.
Hanskoning Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Eeh ja waar ik normaal gesproken nooit twijfel aan het beoordelings vermogen van mijn vriend, heb ik het vermoeden dat een klein virusje hem dwars zit op dit moment. Een bestelling doen terwijl hij echt niet meer zou bestellen........... En dan deze ja asbakken, urnen wat zou het zijn? Die vindt hij mooi En moet er voor het opschuimen niet een klein reliefje inzitten deze lijken me donders glad zo
Snuff Posted May 28, 2016 Author Posted May 28, 2016 Een bestelling doen terwijl hij echt niet meer zou bestellen........... En dan deze ja asbakken, urnen wat zou het zijn? Die vindt hij mooi Het eerste punt kan je mij niet aansmeren, heb duidelijk uitgelegd hoe het gebeurde, de schuld van een van onze katten En ik zal het maar bekennen ..... had dit draadje gestart in een sarcastische stemming, wou eens zien wie durfde zijn mening zeggen Straks verdenk je me er nog van dat ik borstels ga kopen met likstok kleurtjes, hahaha. Ik zal me zo goed mogelijk aan mijn voornemen houden om niks meer te bestellen, zelfs niet als het bedoelt is voor een zekere Nederlandse meneer
onno Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 En dan deze ja asbakken, urnen wat zou het zijn? Die vindt hij mooi Een waar nat scheerder hobbyist wenst is zijn scheerkom bijgezet te worden in het familiegraf
Hanskoning Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Een bestelling doen terwijl hij echt niet meer zou bestellen........... En dan deze ja asbakken, urnen wat zou het zijn? Die vindt hij mooi Het eerste punt kan je mij niet aansmeren, heb duidelijk uitgelegd hoe het gebeurde, de schuld van een van onze katten En ik zal het maar bekennen ..... had dit draadje gestart in een sarcastische stemming, wou eens zien wie durfde zijn mening zeggen Straks verdenk je me er nog van dat ik borstels ga kopen met likstok kleurtjes, hahaha. Ik zal me zo goed mogelijk aan mijn voornemen houden om niks meer te bestellen, zelfs niet als het bedoelt is voor een zekere Nederlandse meneer Je hebt er koorts bijgekregen mijn vriend, ga je me vandaag mails sturen met allemaal lekkernijen, ik mevrouw Koning smeken op den bloten kniekes of er ergens nog een gevuld potteke in huis is en dan nu je vriend laten weten dat je niet meer besteld Dit is iets tijdelijks hoor zo wil iedereen even laten weten. In het echt is Snuff een gouden gozer maar het virusje wat hem te pakken heeft genomen is hardnekkiger dan ik dacht, wel een feeder van scheergerei natuurlijk maar dat zullen we hem maar vergeven
Snuff Posted May 28, 2016 Author Posted May 28, 2016 Ah Hans moet je kijken hoeveel mensen blij zijn met hun Feather of aanverwante messen sinds ik hun aandacht erop vestigde dan kun je me toch wel een klein zondeke vergeven toch? Ik probeer alleen maar te helpen door steeds weer nieuwe dingen aan te brengen, anders gaat hun geld toch maar op aan vrouwen en drank
Hanskoning Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Ah Hans moet je kijken hoeveel mensen blij zijn met hun Feather of aanverwante messen sinds ik hun aandacht erop vestigde dan kun je me toch wel een klein zondeke vergeven toch? Ik probeer alleen maar te helpen door steeds weer nieuwe dingen aan te brengen, anders gaat hun geld toch maar op aan vrouwen en drank Natuurlijk Snuff zand erover, beschouw de mail maar als zijnde niet door jou verstuurd, iemand heeft natuurlijk per ongeluk het verkeerde e-mail adres ingevoerd Ja nu je het zegt Snuff, dat valt me ook op van de forum leden, vrouwen en drank daar spenderen ze best wel veel geld aan Neem nu Roland die heeft in de afgelopen week zoveel geld aan drank gespendeerd daar op Islay daar zou onze professor in scheve en torsie zaken zeker weer een jaar aan slantinkopen voor kunnen doen
roland Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Ja nu je het zegt Snuff, dat valt me ook op van de forum leden, vrouwen en drank daar spenderen ze best wel veel geld aan Neem nu Roland die heeft in de afgelopen week zoveel geld aan drank gespendeerd daar op Islay daar zou onze professor in scheve en torsie zaken zeker weer een jaar aan slantinkopen voor kunnen doen Ik moet alles nog even berekenen, maar ik durf niet zo goed...
Hanskoning Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Kom op Roland, als man zijnde heb je de plicht om terstond de rekenliniaal uit de kast tevoorschijn te halen en het bedrag waarmee de plaatselijke Schotse economie de laatste twee weken gespekt is uit te rekenen. En nu komt het, is dit bedrag bij nadere bestudering en zorgvuldige herberekening tot twee cijfers achter de komma uitgerekend dan dient dit met de levenspartner gedeeld te gaan worden. Hierbij een welgemeend advies doe dit het liefst zonder vooraankondiging en onder haar favoriete tillevisie programma Zo voorkom je dat ze reeds de gereedschappen ter tuchtiging uit de paardenstal heeft gepakt:lol:
Snuff Posted May 29, 2016 Author Posted May 29, 2016 Drank is een verbruiksartikel en dient niet verantwoord te worden dit in tegenstelling tot hardware zoals krabbers. Het is zelfs zo dat je best je dotatie voor verbruiksartikelen zo hoog mogelijk houdt want als de ega ziet dat je met minder toekomt krijg je het jaar daarop een budget beperking opgelegd!!!!
roland Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Kom op Roland, als man zijnde heb je de plicht om terstond de rekenliniaal uit de kast tevoorschijn te halen en het bedrag waarmee de plaatselijke Schotse economie de laatste twee weken gespekt is uit te rekenen. En nu komt het, is dit bedrag bij nadere bestudering en zorgvuldige herberekening tot twee cijfers achter de komma uitgerekend dan dient dit met de levenspartner gedeeld te gaan worden. Hierbij een welgemeend advies doe dit het liefst zonder vooraankondiging en onder haar favoriete tillevisie programma Ik koop voor de vrouw 'n geurtje op de ferry naar IJmuiden... Dat scheelt misschien ook 'n beetje!!
Barbiere di Figaro Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Leuk draadje Ron! Ben persoonlijk zeker niet tegen mooie potten voor scheerzeep (waarbij ik dit nog niet mooi vind...) maar wie hergebruikt hier nu zijn potten als je die in eerste instantie erbij hebt gekocht? Ook die van Dr Harris? Nemen jullie de moeite om andere zeep over te scheppen? OK, met samples ben je bijna verplicht, dan wel, maar anders ook?
Kamp Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Leuk draadje Ron! Ben persoonlijk zeker niet tegen mooie potten voor scheerzeep (waarbij ik dit nog niet mooi vind...) maar wie hergebruikt hier nu zijn potten als je die in eerste instantie erbij hebt gekocht? Ook die van Dr Harris? Nemen jullie de moeite om andere zeep over te scheppen? OK, met samples ben je bijna verplicht, dan wel, maar anders ook? Heb nadat ik wat van de TFS croap opgemaakt had dezelfde zeep n dura gekocht en in het croap bakje gedaan! Dus ja sommige bakjes worden hergebruikt Eric!!
marco Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 De bakjes van Harris ga ik zeker hergebruiken. Ze zijn nu ook niet zo goedkoop dat je ze zomaar weg gooit. Navulling is een euro of 12, compleet met kom volgens mij tegen de 30? Dus de kommen blijven. Ook de kom van Crabtree & Evelyn is hier al hergebruikt voor een stuk Plisson zeep en zal hierna weer dienst doen voor een C&E Nomad. De lege plastic bakjes van RazoRock, Cella en BdF staan bij het badspeelgoed van dochterlief, die vond ze zo leuk.
Johan Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Voor harde zepen koop ik inderdaad het liefste refills, zodat ik bestaande bakjes kan hergebruiken. Naast de "obligate" IKEA Grundtal bakjes heb ik een paar mooie geëmailleerde bakjes, waar ik vervolgens een stickerthe op plak. Voor (semi) zachte zepen neem ik inderdaad niet de moeite, dus daar neem ik genoegen met een simpel kunststoffen bakje. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Hanskoning Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Waarom weet ik eigenlijk niet en dat verontrust me eerlijk gezegd wel dat ik wat houten kommen leeg in de kast heb staan. Zullen ooit wel eens aanbiedingen geweest zijn en soms koop ik wel eens een re-fill. Omdat ik best wel een paar zepen heb breng ik vaak zepen onder in plastieken bakjes, de geur blijft volgens mij dan langer aan de zeep hangen als geplaatst in een houten kom.
Barbiere di Figaro Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Duidelijk! Natuurlijk de refills, die ervoor gemaakt zijn, da's logisch. Goed dat ook de plastic bakjes worden hergebruikt
Hanskoning Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Hier moet ook de eerste pot nog leeg gaan. Ik heb gewoon nog nooit een pot leeggekregen ... Menen jullie dit oprecht Zelfs nooit in het verleden een kuipje De Vergulde Hand opgebruikt
Wimmie Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Ik heb wel een keer 'een lege pot' gekregen... Geldt dat ook?
efsk Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Kuipje vergulde hand in de mach3 dagen wel ja, maar sinds ik zoveel keuze in zepen heb nog niet. En nee Wim, te laat voor het eten is een ander onderwerp.
Recommended Posts