marco Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 https://www.youtube.com/watch?v=a8Yw--QCyZc&feature=youtube_gdata_player Ik kwam dit filmpje tegen en was verbaasd hoe snel die gozer zonder moeite zn ringbaardje er af scheert. Ik ben met de krabber al 10 minuten bezig zonder ringbaardje. Zo'n straight is toch ook wel gaaf.... Wel goor huishouden daar trouwens, die wasbak is echt te ranzig....
Mickmabsoot Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 gare vent maar wel baas dat hij het zo snel voor elkaar krijgt! dat heeft die man zeker weten al vaker gedaan haha erg cool
Snuff Posted August 21, 2013 Posted August 21, 2013 Hij heeft verscheidene filmpjes en het gaat inderdaad heel snel maar zou ik niet iedereen aanraden Al zou het lukken dan nog zal je huid er niet blij om worden. Maar het kan wel, Leo de schrijver van het boekje gladde jongens heeft eens een weddenschap gedaan tegen DrP (Peter met de enorme collectie borstels) wie zich het snelst kon scheren, hij met een open scheermes en DrP met een Gillette Mach krabbertje en hij heeft toen gewonnen.
Recommended Posts