Frog Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 (edited) Seygus/aluminium handvatje Rapira platinum lux Simpson Commodore X1 Le savon de Volcans : Menthe Alcolado Glacial Ook deze Bon Berger zeep kon me aangenaam verrassen! Heerlijk frisse geur, een lichte tinteling van de munt op de huid, zeer goede bescherming (en zelfs nadat de krabber over de huid ging nog een licht "vet" laagje) en het gevoel na het scheren is ook echt heerlijk. Topzeepjes zijn die Bon Berger's! Edited May 16, 2016 by Guest
Tjebbe Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Druivenpitolie, Stirling Kong, Arko, Gillette Aristocrat #16, Rapira Platinum Lux (2), Tunney aluin, Nivea Sensitive aftershave balsem.
Johan Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Fatip Grande krabber Astra SP mesje Edwin Jagger Silvertip Fibre L kwast Palmolive stick TOBS Jermyn Street aftershave Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Jerry9630 Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Mühle R89 met Gillette permasharp (3) Semogue 2000 Wilkinson blauwe scheerstick Lucky tiger face tonic Floid suave 444 balm
peto Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 (edited) Merkur 39C Rapira Super Stainless (1) Whipped Dog 24mm syntheet Arko stick Pitralon AS Dit is mijn eerste kennismaking met Rapira mesjes. Scheerde best goed zonder trekkerig gevoel. In 3 gangen glad zonder irritatie. Best een comfortabel mesje, is wel scherp maar voelt niet scherp tijdens het scheren. Ben benieuwd naar de tweede scheerbeurt met dit mesje. Fijne dag allen!! Edited May 16, 2016 by Guest
Wolf Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 2e beurt van de dag Ti Wolfman Feather mesje Simpson chubby2 syntheet Simpson sandalwood cream Nivea after shave balm. Moest eerst heel behoorlijk wennen aan de Simpson kwast. Als kopsopper erg lastig als dat ding niet spreidt. Inmiddels ondervonden dat als ik het eerst in een kommetje ietsje opklop en er een beetje schuim in de kwast zit, dat het dan stukken beter gaat en dat hij dan erg fijn aanvoelt, heel zacht en toch heel stevig. Er zit nog vooruitgang in.
Guest Gusto Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Merkur Progress 500 Rapira - Platinum Lux (3) Semogue SOC 2 Band Das TFS - Tabacco Verde Forte TFS - Tabacco Verde Forte ASB VLS
Loei Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 EJ DE89 Knurled Polsilver Super Iridium Jan Zoethout custom syntheet TOBS Avocado Hema Shea Butter ASB Axe Africa Heerlijke scheerbeurt na het spitten in de tuin. Ik was eerlijk gezegd te lui om de Feather erbij te pakken, zo komt de EJ ook nog een keer aan bod. DFS.
Wolf Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 EJ DE89 KnurledPolsilver Super Iridium Jan Zoethout custom syntheet TOBS Avocado Hema Shea Butter ASB Axe Africa Heerlijke scheerbeurt na het spitten in de tuin. Ik was eerlijk gezegd te lui om de Feather erbij te pakken, zo komt de EJ ook nog een keer aan bod. DFS. Ben benieuwd of jij dat ook zo ervaart maar ik vind dat als je met de Feather begint dat je een nieuw besef voor 'geen druk uitoefenen' krijgt. Sindsdien ik met de Feather scheer is mijn DE scheren met sprongen verbeterd.
Hanskoning Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 (edited) Vandaag een nog nooit door mij gebruikte zeep toegepast en wel de Golddachs Sandalwood welke ik enkele maanden geleden in Bocholt gekocht had. Een kwalitatief uitstekende goede verzorgende scheerzeep daar is absoluut niets mis mee, maar iets anders miste ik wel heel madrukkelijk en dat was de geur. Heel ergens in de verte rook ik iets van Sandalwood maar echt nauwelijks waarneembaar. Een fantastische zeep dus voor mensen met een gevoelige huid en die niet van sterk ruikende zepen houden. En hoewel ik geen Amerikaan ben ligt mijn voorkeur toch echt bij zepen die hun geur duidelijk verspreiden dit is voor mij een twee eenheid. Een goed verzorgende zeep met een duidelijk waarneembare geur is dus mijn ideale combinatie. Deze zeep voldoet dus compleet niet aan dit profiel. De ATT S1 met het Astra mesje (2x) gleed wel zeer soepeltjes over het mooie vettige schuim en in drie gangen en wat nabewerkingen glad. Om toch nog wat geur aan mijn scheerbeurt toe te voegen heerlijk de Tabac erbij gepakt. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Edited May 16, 2016 by Guest
Loei Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Ben benieuwd of jij dat ook zo ervaart maar ik vind dat als je met de Feather begint dat je een nieuw besef voor 'geen druk uitoefenen' krijgt. Sindsdien ik met de Feather scheer is mijn DE scheren met sprongen verbeterd. Dat ben ik helemaal met je eens Wolf. Waar ik eerder nog wel eens een puntje bloed had met DE scheren, gebeurt me dat nu nooit meer.
Rubinho Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Merkur 34C Gillette Silver Blue La Toja Simpson Chubby 2 Alcolado Glacial Speick asb
Edsel Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Gillette Slim Twist (England) Polsilver Super Irridium (7) Vintage Omega Arko Ice mint Nivea sensitive ASB
Loei Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 2e beurt van de dagTi Wolfman Zijn die Wolf krabbers zo slecht dat er dagelijks een 2e beurt voor nodig is om netjes aan de eettafel te kunnen zitten. Valt me op dat meerdere Wolf gebruikers een 2x nodig hebben. Nice! Shots fired!
Hanskoning Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Mag ik er even op wijzen beste Loei dat het jagen/schieten op Wolfjes ten strengste verboden is Daarnaast als u al snode criminele plannen heeft drukt u zich dan gewoon in behoorlijk Nederlands uit Overigens wel een prettige vakantie gewenst in het mooie Frankrijk, Nice is een prachtige stad
GladJakker Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Victoria Super Daxer Proraso rood scheerzeep Mühle R41 Voskhod (3x) Blue Stratos AS Proraso wit ASB Een wat ruwe beurt, terwijl ik met een ingereden Voskhod toch best uit de voeten kan en het lag ook niet aan de scherpte. De AS gaf redelijk wat prik en de ASB was een een meer dan welkome aanvulling. De groene thee die in de Proraso wit zit is duidelijk te ruiken en heeft bij het opsmeren wat weg van Lipton Ice Tea.
Loei Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Mag ik er even op wijzen beste Loei dat het jagen/schieten op Wolfjes ten strengste verboden is Daarnaast als u al snode criminele plannen heeft drukt u zich dan gewoon in behoorlijk Nederlands uit Overigens wel een prettige vakantie gewenst in het mooie Frankrijk, Nice is een prachtige stad Excuses heer Koning, ik bedoelde: Schoten gevuurd! Maar is het noodzaak dat er met een Wolf 2x per dag geschoren moet worden? Of is plezier de reden?
efsk Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Vandaar ook die extra koude scheerzeep de hele tijd. Dan voel je de irritatie die ontstaat door de hele dag door noodgedwongen met die overhypte rommel over je wangen te harken wat minder.
mhharsta Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Fatip Piccolo Lord Super Chrome 5x Plisson L' Occitane Hasslinger Schafsmilch Pitralon Zedern
Harkos Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Jeruzalem Harkos® _Fibre, Cyril R. Salter_Indian Sandalwood, Gillette Fat Boy adjustable, Rapira_Chrome stainless 3e x, Harkos® Bay Rum, Harkos® ASB. Kwast en zeep: Jeruzalem Harkos® _Fibre en Cyril R. Salter_Indian Sandalwood: De fibre en de Cyril waren een goed begin van deze reisdag. Even vlot de baard eraf, ontbijte en pleite. Mesje en krabber: De Rapira_Chrome stainless voor de 3e x gebruikt. Het mesje was vanmorgen wat minder. Voelde wat rauw. Was wel aardig goed mee te scheren, maar niet zo lekker soepel. Of dat aan de krabber ligt weet ik niet, de Fat Boy is normaal niet zie kieskeurig en heb ik me altijd goed mee kunnen scheren. Morgen nog maar eens in de S1. Kijken of het dan beter wordt. Zo geeft het een beetje het Derby gevoel. Resultaat BBS. Eigen AS en ASB er op. Zo en nu snel ontbijtje en dan van de Jura door de Bourgogne naar de Morvan.
Hanskoning Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Vandaar ook die extra koude scheerzeep de hele tijd. Dan voel je de irritatie die ontstaat door de hele dag door noodgedwongen met die overhypte rommel over je wangen te harken wat minder. 2e beurt van de dagTi Wolfman Zijn die Wolf krabbers zo slecht dat er dagelijks een 2e beurt voor nodig is om netjes aan de eettafel te kunnen zitten. Valt me op dat meerdere Wolf gebruikers een 2x nodig hebben. Heren de 2e beurt van de dag wil niet perse zeggen de tweede scheerbeurt toch Deze uitdrukking wordt ook gebezigd voor meer vleselijke activiteiten waar we gelet op het hier gebezigde leeftijdsslot niet verder op doorgaan Dat ik twee volwassen mannen dit nu nog moet gaan toelichten tssssss
Marcel Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Die senioren van tegenwoordig, tsss Eén beurt vandaag: Semogue 1800 DR Harris Lavender GEM Clog Pruf GEM stainless mesje Myrsol Agua Balsamica en 444 balsem
efsk Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Whipped Dog 24mm syntheet Raso Zero Brillant (t) Voskhod (3) Tunney aluin De Raso Zero lag er nog en ik had geen zin een ander uit te zoeken en dat was helemaal niet erg. Geestig licht krabbertje met aluminium greepje, afkomstig uit de DDR. Curieuzerwijze niet via mijn STASI-contacten verkregen doch vanuit Polen via mijn Solidarność-netwerk. Lech groet jelui. In drie niet als een biljartbal maar zeker niet slecht geschoren. De Tunney echter deed zich wel wat voelen rond de kaaklijn en in de mondhoeken.
Recommended Posts