Marcel Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 "We"? Ik niet als je het niet erg vindt Ik kan er namelijk niet echt mee door een deur.
Robert79 Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 scheren we ons alleen nog maar met SUPERMAX! Bedoel je deze versie ? dan zijn deze best wel goed.
Johan Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 scheren we ons alleen nog maar met SUPERMAX! Doe wat je niet laten kan. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Snuff Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 scheren we ons alleen nog maar met SUPERMAX! Hij bedoelt met "we" zichzelf, ik weet ook niet waarom maar mensen alhier zeggen vaak we gaan dit of dat doen terwijl ze over zichzelf spreken. Althans ik vermoed dat hij dat bedoelt. Zou niet graag veroordeelt worden om enkel die mesjes te mogen gebruiken
Marcel Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Iets met SuperMax Verstappen... Ah, die link had ik nog niet gelegd
Frog Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Als we het over de scheercreme hebben wil ik gerust mee doen, maar die mesjes komen er hier niet meer in!
Hanskoning Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Als we onze Max helpen hiermee wereld kampioen te worden beloof ik jullie me met dit mesje één keer per maand te scheren
Johan Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Als we onze Max helpen hiermee wereld kampioen te worden beloof ik jullie me met dit mesje één keer per maand te scheren Die opoffering wil ik me ook nog wel getroosten Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Johan Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 scheren we ons alleen nog maar met SUPERMAX! Hij bedoelt met "we" zichzelf, ik weet ook niet waarom maar mensen alhier zeggen vaak we gaan dit of dat doen terwijl ze over zichzelf spreken. Ze luisteren teveel naar sportverslaggevers op de Radio? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Recommended Posts