Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Wat traditionele geurtjes in de Barbershop betreft heb ik nog niemand iets horen zeggen over L.t Piver-Paris.Deze geurenlijn ontbrak vroeger bij geen enkele Herenkapper/Barbier,en is nog steeds razend populair.Worden in mooi glazen flessen geleverd,en wordt gebruikt voor de friction bij de Barbier/Herenkapper (Hoofdmassage ,met geur na keuze),als after shave en all over the body.De geurenlijn bestaat uit lotion (Cologne),Eau de Toilette,s en Brillantines.De geuren vervliegen niet vlug,en ruiken heerlijk .Al bewaar je de flessen 30 jaar ,dan was de geur nog hetzelfde,dat is nog eens kwaliteit!!

Lotion Pompeia,Lotion Lavende,Lotion Reve Do,r,Cologne A la reines des Fleurs,Lotion Jonquile (Narcis),Lotion Heliotrope Blanc,Eau de Toilette Eau de Piver,Eau de Toilette Eau pour Homme,Eau de Cologne des Princes en de Eau de Toilette un Parfum d, Aventure,

Alles nog op traditionele wijze gemaakt,de firma L.t Piver bestaat al sinds 1774 ,en is gevestigd in Parijs-Frankrijk ,de parfumstad.De essences worden gemaakt in Grasse.

En E.d Pinaud komt van oorsprong ook uit Parijs ,maar daar zijn ze zo,n 40 jaar geleden gestopt met de productie.Toen werd er alleen de Eau de Portugal haarlotion,Eau de Quinine haarlotion,en de Snorrenwax gemaakt ,toendertijd razen populair,en nog steeds.Tegenwoordig komt Pinaud uit de U.S.A,jammer dat alles nog alleen in plastic verpakking komt,vervliegt sneller,en minder lang houdbaar.

Geef mij maar glas,dat smoelt tenminste een beetje,en blijft langer goed.

http://www.barbershopclassics.nl

Je vind de Barbershop geuren van L.t Piver in Menu

Haarlotions:Lavender,jonquile,Pompeia,Reve Do,r

Cologne,s:A la reines des Fleurs,Lavande,Princes

Bij Eau de Toilette: Helioptrope Blanc,Un Parfum d, Aventure,Eau Pour Homme,Eau de Piver,

Edited by Guest
  • Agreed 1
Posted

Ik heb deze een tijdje geleden bekeken op je site Paul, maar ik kende het merk niet. Dus jij vind dat glazen flesjes dus echt beter zijn dan de plastic flesjes? Die oude Pinaud flesjes in jouw shop zijn ook erg mooi.

• I like it 1
Posted
Op je pagina staan er nogal wat, welke is de barbershop geur? :P

Bij het artikel boven heb ik een beschrijving bijgevoegd in welke menubalk je de L.t Piver Barbershop geurtjes vind.

Bedankt voor je interesse,

• I like it 1
Posted
Ik heb deze een tijdje geleden bekeken op je site Paul, maar ik kende het merk niet. Dus jij vind dat glazen flesjes dus echt beter zijn dan de plastic flesjes? Die oude Pinaud flesjes in jouw shop zijn ook erg mooi.

De glazen flesjes vind ik echt beter dan plastic,als je de plastic flessen een tijdje laat staan zie je dat de inhoud/geur geleidelijk minder word.

• Agreed 1
Posted

Ik heb de Heliotrope Blanc al enkele keren besteld bij Paul. Erg lekkere geur die ontzettend lang blijft hangen (niet teveel van gebruiken). Zowel heren als dames blij mee gemaakt!

• 3 weeks later...
Posted

Ik denk dat ik vandaag langs ga in Breukelen voor het lavendelwater ...

De Eau de Cologne des Princes heb ik al, in een grote fles zelfs. Een aanrader als je van klassieke cologne houdt.

Posted
Laatst de A la Reine des fleurs meegenomen heerlijk geurtje met lang bijblijvende Lavendel geur.

Maak het nou niet moeilijker Hans!

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

• 8 months later...
Posted
Laatst de A la Reine des fleurs meegenomen heerlijk geurtje met lang bijblijvende Lavendel geur.

Maak het nou niet moeilijker Hans!

Oh ja ... ik heb ze toendertijd allebei meegenomen :)

Ik heb dus het lavendelwater, de "a la reine des fleurs" en de "eau de cologne des princes". Alledrie aanraders.

• 5 years later...
Posted (edited)
Op 14-5-2016 om 17:29, koxdebarbier1904 zei:

Wat traditionele geurtjes in de Barbershop betreft heb ik nog niemand iets horen zeggen over L.t Piver-Paris.Deze geurenlijn ontbrak vroeger bij geen enkele Herenkapper/Barbier,en is nog steeds razend populair.Worden in mooi glazen flessen geleverd,en wordt gebruikt voor de friction bij de Barbier/Herenkapper (Hoofdmassage ,met geur na keuze),als after shave en all over the body.De geurenlijn bestaat uit lotion (Cologne),Eau de Toilette,s en Brillantines.De geuren vervliegen niet vlug,en ruiken heerlijk .Al bewaar je de flessen 30 jaar ,dan was de geur nog hetzelfde,dat is nog eens kwaliteit!!

Lotion Pompeia,Lotion Lavende,Lotion Reve Do,r,Cologne A la reines des Fleurs,Lotion Jonquile (Narcis),Lotion Heliotrope Blanc,Eau de Toilette Eau de Piver,Eau de Toilette Eau pour Homme,Eau de Cologne des Princes en de Eau de Toilette un Parfum d, Aventure,

Alles nog op traditionele wijze gemaakt,de firma L.t Piver bestaat al sinds 1774 ,en is gevestigd in Parijs-Frankrijk ,de parfumstad.De essences worden gemaakt in Grasse.

En E.d Pinaud komt van oorsprong ook uit Parijs ,maar daar zijn ze zo,n 40 jaar geleden gestopt met de productie.Toen werd er alleen de Eau de Portugal haarlotion,Eau de Quinine haarlotion,en de Snorrenwax gemaakt ,toendertijd razen populair,en nog steeds.Tegenwoordig komt Pinaud uit de U.S.A,jammer dat alles nog alleen in plastic verpakking komt,vervliegt sneller,en minder lang houdbaar.

http://www.dutchshavingshop.nl./

Bij Eau de Toilette: Helioptrope Blanc,Un Parfum d, Aventure,Eau Pour Homme,Eau de Piver,

Op 14-5-2016 om 17:29, koxdebarbier1904 zei:

www.dutchshavingshop.nl

Edited by koxdebarbier1904
  • I like it 1
Posted

Ik heb ze een tijd terug allemaal aangeschaft en kan beamen dat ze heel lekker zijn, ook het vrouwtje is er helemaal weg van.

• I like it 1