Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het warme weer komt er over een paar maanden weer aan en ik zou graag is een andere frisse verkoelende aftershave willen proberen.Namelijk iets in de geest van Floid.

Aangezien ik de Amber, black en de blue variant al is heb gehad blijven voor mij de Vigorosso en de Suave (nog) onbekend.

Zijn een van deze twee zijn aan te raden of zijn ze beiden aan te bevelen ?

Posted

Suave: Zoet, anijs, mint, bloemengeur, veel menthol. (I hate it maar ik denk dat jij het wel zal mogen)

Vigoroso is zowat hetzelfde maar met nog meer menthol

Posted

Ik heb de Suave, lekkere geur (vriendin vind het niks) en het verkoelende effect is er ook.

Ik heb ook Aqua Velva Ice Blue, deze is qua koeling sterker, maar het is zeker aanwezig bij de Suave. ;)

Geen ervaring met Vigoroso.

Posted

Mijn vrouw vindt de Suave heerlijk ruiken. Ik vind hem eigenlijk te zoetig, dus ik gebruik hem maar af en toe.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Posted

Guy1307

Ik zie dat je woonplaats België is.

Stuur me in PM je adres dan stuur ik je een staaltje op in een vapo flesje

Posted

ik heb suave (gehad.. geen idee waar die is gebeven na de verhuizing) maar damn.. wat een verschrikkelijke lucht.

Floid zit niet bij mijn zomer as's

Posted

Ik had de Vigoroso al en heb net gister de Blue binnengekregen van BdF, besteld omdat ik die Vigoroso zo geweldig vond. De Vigoroso ruikt wat poederiger en warmer, op de huid is t echter precies andersom die mentholkick is echt belachelijk lekker.

Na wat ik erover heb gelezen komen de Suave en de Vigoroso qua geur redelijk met elkaar overeen. Ik zou met de zomer die in aankomst is gewoon voor de Vigoroso gaan.

• 9 months later...
Posted
Okee, bedankt mensen.Ik weet genoeg.Dan ga ik de Suave van de zomer is uitproberen.

Ik vind het een wintergeur. Te zoet voor de zomer.

Posted

Een geur die me juist zeer bevalt als het zonnetje schijnt zowel zomers als winters, zal wel de matafoor met Spanje zijn en een heerlijke mentholgehalte -die ik zelf nog iets versterk-

Posted

heb de Original, Suave en de Vigoroso, maar vind er niet veel onderscheid in zitten. Wel is de Original zoetig en de andere 2 min of meer met menthol. Maar dat laatste zet weinig zoden aan de dik. Gebruik eigenlijk het meest de iriginal en zal de andere 2 niet weer kopen.

Posted
Hoe is de Blue eigenlijk, ben ik ook nog wel nieuwsgierig naar.

De Bleu vind ik niet te vergelijken met de Oranje uitvoering. De geur is minder uitgesproken, niet zo zoetig en vervliegt heel snel ik heb er in ieder geval weinig plezier aan beleeft. Ik had een 400 ml fles gekocht en heb deze geschonken aan een ander forum lid.

• 4 years later...
Posted

Onlangs een flesje Floid Vigoroso aangeschaft. Koelt heel lang maar de houtachtige geur vind ik minder.  Proraso Groen koelt minder maar geur is veel beter , vind ik.

IMG_20220220_111629132_HDR[1524].jpg

• I like it 2
  • Agreed 1
Posted
Op 20-2-2022 om 11:31, Frank zei:

Onlangs een flesje Floid Vigoroso aangeschaft. Koelt heel lang maar de houtachtige geur vind ik minder.  Proraso Groen koelt minder maar geur is veel beter , vind ik.

Je kunt ze ook in je hand mengen ;)

• I like it 2
  • 1 year later...
Posted

Weet iemand of ze gestopt zijn met de Balsamo ASB?

image.png.dbe0706fa785686a2e6124e746796729.png

Ik vind dit echt een lekkere ASB, zeker in combi met de oranje AS, maar ze zijn overal uitverkocht lijkt het.

• I like it 1