Pastapipo Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Hebben jullie nog ideeën voor een (goedkope) manier om een krabber te transporteren bij een volgende vakantie? Helaas heeft mijne de reis naar de Ardennen niet overleefd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Froop Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Dat is pijnlijk om te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Dat doet idd zeer om te zien zeg! Wat is er gebeurd met het beste ding? (Pearl heeft bij zn krabbers overigens mooie plastic cases zitten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treb Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Connaught heeft deze twee: http://connaughtshaving.com/dovocase.html http://connaughtshaving.com/murt7.html Zelf geen ervaring mee overigens. Echter als ik die krabber zie is het maar de vraag of zo'n tasje voldoende bescherming had kunnen bieden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Ouch! Die heeft flink klem gezeten! Is/was dat een Lady Gillette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Vrouw of vriendin een tasje laten maken uit stof of leder? heeft die van mij gedaan om m'n open scheermessen in te bewaren en werkt goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Daar kun je nou goed zo'n leeg Bartex doosje voor gebruiken. Kan ook nog een kwastje bij en de mesjes..... Als je een 3-piece meeneemt en die uit elkaar haalt gebeurt dit ook niet; TTO's zijn gewoon toch kwetsbaarder ben ik bang. Wel zonde van je krabber zeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Veel krabbers daar zit zo een hard plastic doosje bij. Dat kan ook kapot gaan in de reis maar beschermt dan in ieder geval je krabber. Ik zou je die Nanjie nog opsturen (ben nog niet in nederland geweest) maar dan heb je in ieder geval zo'n doosje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Ik neem op vakantie altijd een driedelige krabber mee. Die nemen weinig ruimte in als ze uit elkaar geschroefd zijn en zijn dan ook een stuk minder kwetsbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wii4all Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Ik heb bij de blokker zo'n plastic bakje gekocht precies groot genoeg voor de krabber een kwast was mesjes en een beetje scheerzeep. Ongeveer de helft van een brooddoos zeg maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Zoiets als dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Dat is wel een hele mooie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Ziet er heel fraai uit dat tasje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bass Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Zoiets als dit? Kun je de link naar dit product op je site geven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Nog niet; ik had me ook te laat gerealiseerd dat ik hier onze producten zit te promoten in een draadje waar dat niet hoort, waarvoor sorry/ Misschien dat de mods hem kunnen verplaatsen of anders maar even verwijderen. Als we ze binnen hebben, dan zullen we ze ook op de site zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bass Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Als ze binnen zijn, zet je ze dan ook op het forum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Tuurlijk, maar heb een draadje in het eigen subforum aangemaakt: viewtopic.php?f=26&t=482 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Nog niet; ik had me ook te laat gerealiseerd dat ik hier onze producten zit te promoten in een draadje waar dat niet hoort, waarvoor sorry/ Misschien dat de mods hem kunnen verplaatsen of anders maar even verwijderen. Als we ze binnen hebben, dan zullen we ze ook op de site zetten. Bericht gewist, dank voor de zelfregulering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts