Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ola, ik blijk dol op de Citrus Musk en de Lime Sec van Pinaud. Weet er iemand nog geuren die in die hoek zitten?

Iets subtieler dan de Pinauds mag ook wel trouwens :)

Posted

Ik ben dan weer geen fan van Menthol :)

Maar bedankt voor de tips, ik zal ze toch proberen.

Ik zag net dat die Prospector dingen ook nogal citrus zijn, iemand daar ervaring mee?

Posted

Limacol kan je bij een Toko kopen geloof ik. Myrsol onder andere bij Gifts&Care

Posted

Je kunt natuurlijk ook toverhazelaar extract kopen, en daar Turkse cologne bij mengen. Dat heb ik zelf nog niet gedaan, maar het lijkt me dat dat moet werken. Misschien nog een stukje glycerine erbij?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Posted

Dag Tinus, gisteren van Mondial de Antica Barberia zeep, pre- en aftershave gekocht. Lekker frisse citrus geur en geen menthol (ben ik nl geen fan van).

Posted

Laatst bij de scheercursus de St. James of London geprobeerd. Mandarin and Patchouli. Staat in ieder geval op mijn verlanglijstje. Ook een frisse fruitmix zonder menthol.

Ze hebben een hele lijn pre-shave, zeep en aftershave balsem. Lime en black pepper ruikt trouwens ook lekker fris.

• 2 weeks later...
Posted

ben nieuwschierig naar limacol maar tot op heden nog niet in de toko's gevonden is er geen nederlandse webshop toevalig die het ook aanbiedt ?

Posted

Ik vind Eton College van TOBS erg fijn. Geur blijft ook hangen en dat bekoort mij zeer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk