Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hoi, ik ben Tinus.

Ik scheerde me vroeger met een krabber en ben sinds en maand weer begonnen met DE scheren.

Ik dacht dat is veeeel goedkoper dan met plastic scheren....... ondertussen heb ik 2 extra plankjes in mijn badkamer moeten maken .....

Ik geniet enorm van het scheer ritueel en ik ben heel blij met alle spullen die je nu kan kopen, vroeger was ik al blij als ik een pakje gillette mesjes wist te bemachtigen.

Edited by Guest
Guest Gusto
Posted

Welkom Tinus!

Guest Gusto
Posted

Nah goedkoper.... :lol:

Maar wel veel leuker.

Posted

Ja de eerste week zat ik nog te rekenen van "15 cent per mesje .. 3x scheren met een mesje" maar ja nu 7 scheerzepen, 6 after shaves en 8 scheermessen verder begin ik me een beetje zorgen te maken.

Guest Gusto
Posted
Ja de eerste week zat ik nog te rekenen van "15 cent per mesje .. 3x scheren met een mesje" maar ja nu 7 scheerzepen, 6 after shaves en 8 scheermessen verder begin ik me een beetje zorgen te maken.

Ach, dat is pas het begin. :)

Posted

Welkom Tinus, het virus heeft je al te pakken zo lijkt het! :D

Ach, als je die mesjes per duizend of zo koopt worden ze wel goedkoper hoor.... :mrgreen:

Posted

Je moet het zien als een belegging :mrgreen: Welkom, we helpen je wel je achterstand in materiaal goed te maken

;)

Posted

Ja ik zou me ook zorgen gaan maken "slechts" 7 zepen en 8 scheermessen na al die maanden dat schiet zeker niet op dus volg snel het advies van Rouwen Hazen op "bestel moar en bestel moar" :mrgreen:

Posted
Ja ik zou me ook zorgen gaan maken "slechts" 7 zepen en 8 scheermessen na al die maanden dat schiet zeker niet op dus volg snel het advies van Rouwen Hazen op "bestel moar en bestel moar" :mrgreen:

Net ff gechecked, het is niet een paar maanden :?

Na 1 maand :cry:

Posted

Welkom Tinus. Herkenbaar verhaal[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Posted

Welkom!

Inderdaad, vergeleken met vroeger heeft het internet voor een ware explosie aan scheerproducten gezorgd!

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Posted

Welkom. Veel lees-en scheerplezier! Er is ook zoveel om te testen. Gewoon lekker doen er zijn genoeg hobby's die duurder en tijdrovender zijn ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

Ik gebruik een Gillette Old, een canadese Gillette waarvan ik niet weet wat het is, een Gillette tech en een Phillips phillilite. Als mesjes de Supermax super stainless.