Jump to content

Moeten we niet uitkijken voor scheer-manie? NSFW & kids.

Simson

Recommended Posts

NSFW en kids waarschuwing!!

Heren, Dame(s),

Ik heb het hier best naar mijn zin. Gladde wangen, lekkere luchtjes, ik scheer me met plezier.

Maar ben ik niet aan het doorschieten?

Ik vraag me wel eens af of ik me 2x per dag zal gaan scheren.

Ik denk dat dat iets te veel is. Mijn huid vind dat niet fijn.

Ik loop mijn badkamer binnen en zie op het plancet al 4 krabbers liggen. Gillette tech, Weishi, Rimei en sinds gisteren een prachtige Merkur Slant van Hans.

Ik moet mezelf een spiegel voorhouden! Dit is niet meer uit te leggen aan vreemden! Waarom nou 4 krabbers, terwijl er ergens anders nog 4 liggen. Onderzoek jezelf en wel nu!

Ik herinner me inderdaad iets van mensen die een soort haar-apathie hebben. Was daar niet een woord voor? Mensen die dus alle haar scheren. Of hun wenkbrauwen uittrekken, in een drang om perfect symmetrische wenkbrauwen te hebben.

Ik scheer dus alleen mijn hals en wangen en ik denk dat dat niet alle perken te buiten gaat. Maar toch maar verder kijken. Heb ik misschien een scheer -fetish?

Ik zoek dus op scheer-manie. Maar alle onderwerpen gaan over dames die zich, analoog aan de voorbije mode, geheel glad schoren. Ik ben geen vrouw en de mode is nogal baardachtig voor mannen, dus hier heb ik niets aan.

Dan maar scheer-fetisch geprobeerd...Wat lees ik op Viva?

Mijn vriend heeft een fetish voor kale vrouwen en nu heb ik onlangs mijn hoofd onthaard. Ik moest in het begin erg wennen aan mijn nieuwe look maar veel mensen vinden mij het wel goed staan. Mijn vriend heeft nu een kapster gevonden die mij wekelijks wel wil scheren met scheermesje en zeep. Hij vind het dan erg mooi als ik door een vrouw geschoren wordt. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen en ik vraag mij af of het alleen mannen zijn die deze wens hebben of dat er ook vrouwen zijn die dit opwind. Ik heb een fijne relatie maar ik vraag mij wel af hoe anderen hier naar kijken.

Deze wens komt me geheel idioot voor. Wat vind die vrouw er zelf van? Dat lees ik nauwelijks...en maar weer verder gezocht...

EN wat daarna gebeurt...

[highlight=yellow][EDIT Dr.Paranoid!] linkje weg gehaald [/EDIT][/highlight]

Dit is werkelijk het idiootste wat ik gezien heb. Vrouwen met prachtig haar die kaalgeknipt worden! Welke vrouw leent zich daar nou voor? Voordat ik hewt verwijt krijg dat vrouwen in seksfilms willoze slaven zijn: dat geloof ik niet, en ik zie hier ook vrouwen die elkaar met veel plezier kaalknippen.

De titels zijn door een vertaal machine gehaald, wat allemaal rare titels geeft als "Bekijk brunette fetish hoe scheren harige kut in hete solo" of "Besteden Schlampe - Complete Vuile Hoofd Scheren Video".

Een film kan ik aanraden voor het sappige, nagesynchroniseerde Duits: "Ich wille nun endlich deine Fotze Lecken ohne haaren mehr schwischen meine Tande" en "und in die zukunft keine tropfen mehr in deine haare beim pinkeln". Luistert en kijkt u even naar de "vuile hoofd scheren video". Ook voor liefhebbers van synthesizer muziek.

Ik weet niets over eventuele ontsporing bij mezelf. Wel voel ik me een stuk normaler.

Korte versie: Je waarnemeningen zijn niks anders dan de het inzetten van de verslaving waarbij de persoon af en toe nog een helder moment heeft en zich afvraagt of het bergaf met hem gaat :twisted:

Maar ben ik niet aan het doorschieten?

Ik vraag me wel eens af of ik me 2x per dag zal gaan scheren.

Dat doe ik al 40 jaar dus mij moet je niks meer wijsmaken ;)

Ik loop mijn badkamer binnen en zie op het plancet al 4 krabbers liggen. Gillette tech, Weishi, Rimei en sinds gisteren een prachtige Merkur Slant van Hans.

Ik moet mezelf een spiegel voorhouden! Dit is niet meer uit te leggen aan vreemden! Waarom nou 4 krabbers, terwijl er ergens anders nog 4 liggen. Onderzoek jezelf en wel nu!

Als de meesten van ons de badkamer zouden instappen en slechts 4 krabbers zouden ontwaren konden ze ons gelijk afvoeren naar de eerste hulp wegens shock, waarschuw me wel even voor je langskomt dat ik een en ander kan verstoppen want ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat het verkeerd gaat met je. Onderzoek jezelf? Goh man dat is geleden van in mijn vroege jeugd :lol:

Ik scheer dus alleen mijn hals en wangen en ik denk dat dat niet alle perken te buiten gaat. Maar toch maar verder kijken. Heb ik misschien een scheer -fetish?

Nog niet, ik scheer ook dagelijks mijn hoofd en soms "sensuur" ook.

ik vraag mij af of het alleen mannen zijn die deze wens hebben of dat er ook vrouwen zijn die dit opwind. Ik heb een fijne relatie maar ik vraag mij wel af hoe anderen hier naar kijken. Deze wens komt me geheel idioot voor. Wat vind die vrouw er zelf van? Dat lees ik nauwelijks.

Verschillende keren in het verleden heb ik meegemaakt dat mijn vrouwtje naar beneden kwam uit de badkamer met een kaal hoofd, het heeft wel iets en hoe anderen ernaar kijken zal me worst wezen.

Dit is werkelijk het idiootste wat ik gezien heb. Vrouwen met prachtig haar die kaalgeknipt worden! Welke vrouw leent zich daar nou voor?

Zie hierboven, noem je mijn vrouw nou idioot? Bij eventuele ontmoeting tijdens een bijeenkomst niet vergeten je mondstukje in te steken voor je tegen haar praat, wees gerust de pijn zal kort zijn, she is one mean woman :twisted:

.................Maar ben ik niet aan het doorschieten?..............................

.........Ik loop mijn badkamer binnen en zie op het plancet al 4 krabbers liggen. Gillette tech, Weishi, Rimei en sinds gisteren een prachtige Merkur Slant van Hans.

Ik moet mezelf een spiegel voorhouden! Dit is niet meer uit te leggen aan vreemden! Waarom nou 4 krabbers, terwijl er ergens anders nog 4 liggen...........

:lol::lol::lol::lol:

4 krabbers en ergens anders nog 4, nou moe.....

Je bent gewoon een beginneling, anders niet... :mrgreen:

Alleen al: "Ik loop mijn badkamer binnen"

Als dat nog normaal kan en je niet voorzichtig de deur moet opendoen omdat anders kasten vol zeep en mesjes en krabbers naar je toekomen, dan hoef jij nog lang niet aan een scheermanie te denken hoor!

Jij moet toch binnen een uurtje je keuze voor krabber, zeep, kwast, mesje, as of asb gemaakt kunnen hebben? Dus, waar heb je het over?

Het lijkt me geen overbodige luxe Eric om even je website adres via een PB aan Simson toe te sturen ik zie een potentiele klant.

Maar een geluk Simson we zijn allemaal zo begonnen dus we weten welke weg je binnenkort zal gaan bewandelen, eentje met veel twijfels voortkomend uit een chronisch geldgebrek voortkomend uit aanschaf van (te) veel scheergerief :lol:

Zelfs ik heb vier krabbers. Dus dan moet een gemiddeld ShaSoc lid er toch een veelvoud hebben.

Hoeveel kwasten heb je eigenlijk? En voor hoeveel jaar scheermesjes?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Het lijkt me geen overbodige luxe Eric om even je website adres via een PB aan Simson toe te sturen ik zie een potentiele klant.

Maar een geluk Simson we zijn allemaal zo begonnen dus we weten welke weg je binnenkort zal gaan bewandelen, eentje met veel twijfels voortkomend uit een chronisch geldgebrek voortkomend uit aanschaf van (te) veel scheergerief :lol:

Staat in mijn handtekening Hans! maar Simson kent die al, als ik het goed heb.

Wat kan je nou met 4 krabbers beginnen? Heb ik momenteel ook ter beschikking en mis elke dag de rest, die thuis in de badkamer ligt. Te weinig variatie, net als maar 3 kwasten en zepen. Val je regelmatig in herhaling. Te weinig uitdaging.

Laat je gaan, als je de verleiding niet kunt weerstaan.....

Ik geloof inmiddels echt wel dat ik helemaal niet zo erg ben.

Het spekje voor het bekje van mijn betoog was natuurlijk die bevreemdende scheer fetisj pagina. Hoe kan het in godsnaam opwindend zijn om iemands hoofd kaal te knippen cq glad te scheren. Het bleek ook een homoseksueel genoegen te zijn, tussen mannen onderling, en dus ook bij vrouwen onderling.

ieder zijn ding. Waarom vind iemand een dame die een mega ballon laat klappen sexy? waarom zou je een teddy berenpak aan willen of je verkleden als baby tijdens?.... tja.

Dan kun je maar beter verslaafd zijn aan scheermessen sparen en zeepjes testen.

En zakelijk gezien komt mij dat natuurlijk ook beter uit, die beestenpakken nemen zoveel ruimte in beslag ;):P

Waarom vind iemand een dame die een mega ballon laat klappen sexy?

Kijk. Daar kan ik dan toch nog verbaasd worden. Dat wist ik nog niet, dat het die voorkeur ook gaf.

Slechts 4 krabbers en wat kale dames, nou nou ;)

Nou begint de (zelfopgelegde) stilte van Marco wel erg op te vallen, anders hadden we het in dit topic wel geweten :D

Of laten we anders weer eens over anusbleken beginnen :shock:

hahaha nou zo'n expert ben ik nou ook weer niet op dat gebied dat ik weet hoe ze dat exact noemen.

Ooit eens op zijn na 12 uur docu over vreemde voorkeuren gezien :P. Maar het googlen gaat iedereen goed af.....

lady on ballon fetish , kom je een heel eind mee 8-)

Hoe kan het in godsnaam opwindend zijn om iemands hoofd kaal te knippen cq glad te scheren. Het bleek ook een homoseksueel genoegen te zijn, tussen mannen onderling, en dus ook bij vrouwen onderling.

Nou je vind het maar niks dat mijn vrouw zich af en toe het hoofd kaal scheert en nu ga je nog beweren omdat ik er genoegen in schep iedere dag mijn hoofd kaal te scheren dat ik homo ben? Tssssss ...... :lol:

Wilden we een tijdje geleden wat meer reuring op het forum, wel we worden op onze wensen bedient :lol:

Ik had die weggehaalde link trouwens al in mijn voorkeurslijst opgeslagen, eeeeh het gaat tenslotte toch ook over onze scheerhobby toch :?:oops:

Ik ben wel blij dat ik gelukkig nog een klein beetje (grijzig) haar op het bolleke heb staan zodat ik van het vermoeden van een Koninklijk sodom en gomorra hier ten huize gevrijwaard ben :roll:

Ja je vraagt je af wat Marco op zijn eigen korte doch krachtige bewoordingen hiervan gevonden zou hebben :o

Nou je vind het maar niks dat mijn vrouw zich af en toe het hoofd kaal scheert en nu ga je nog beweren omdat ik er genoegen in schep iedere dag mijn hoofd kaal te scheren dat ik homo ben? Tssssss ...... :lol:

Jij kan gewoon niet uit die kast komen vanwege al die scheerspullen die ervoor staan :P

Sent from my SM-G920F using Tapatalk