Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo luitjes ik ben Nico ben 54 jaar moet me al geruime tijd scheren (haha) heb van alles geprobeerd om het comfortabel mogelijk te doen vooral gezocht in de producten.

Gebruik daarom al een behoorlijke tijd shave oil ook daarin heb van alle merken geprobeerd het valt mij op dat veel al van die producten komen en gaan. Dat is nou net de reden waarom ik me hier voorstel wie weet kan iemand mij helpen..

Gebruik al een hele tijd producten van THE shave doctor verkrijgbaar bij de kruitvat nu heeft deze het uit de handel gehaald heel vervelend dus heb dus op internet gezocht alleen verkrijgbaar op buitenlandse sites en daar heb je een kredietkaart voor nodig.

Misschien is er iemand die een adres weet hetzij een winkel of Nederlandse website zou die me dat kunnen laten weten bij voorbaat dank met vriendelijke groet nico

Posted

Welkom Nico, aangezien ik niet in Nederland woon heb ik geen antwoord op je vraag, maar ik het forum kennende kunnen ze je vast verder helpen of vervangende producten voorstellen.

Guest Gusto
Posted

Welkom Nico!

Posted

Welkom en veel lees- en scheerplezier!

Ik zie dat je al twee behulpzame links hebt gekregen, van websites die spullen aanbieden van The Shave Doctor, weliswaar geen oil, maar die kunnen ze vast ook leveren als je er om vraagt.

Posted

Hallo Nico welkom op het forum.

Is het niet mogelijk om een PayPal account aan te maken de meeste (buitenlandse) webshops bieden deze manier van betalen aan.

Posted

Welkom Nico. Succes met je zoektocht naar scheerolie. Vertel je ook nog eens wat verder zoal aan spullen gebruikt?