Tjebbe Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Jojobaolie, Stirling Kong, Arko, Barbaros TR-1, Rapira Platinum Lux (2), Tunney aluin, Kokosolie. Een mooie gladde start voor deze lenteweek!
Frog Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Seygus/aluminium handvatje Rapira platinum lux Razorock Plissoft SuperMax Menthol Aqua Velva
onno Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Muhle silvertip fibre Prorasso wit pre Dusy ATT R1 polsilver (5) DVH ASB He he eindelijk de munt/menthol uit mijn geïrriteerde huid: in drie keer glad en zonder rode puntjes. Dusy blijft me verrassen in verzorging en glij-eigenschappen
LookOut Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Gillette Flare Tip Rocket Rapira Super Stainless (3) Plisson L'Occitane TFS Barba Gialla aluin Ginseng crème Recent iets nieuws aangeschaft dat voor vanalles en nog wat kan gebruikt worden, ginseng crème. Ook als aftershave, en ik moet zeggen dat het zijn job wel goed doet. De geur ervan (het weinige dat er is) vindt mijn vriendin ook niet onprettig, dus da's ook een grote plus. Het mesje was terug minder prettig in de hals, en het resultaat was ook niet naar behoren (maar dat probleem kan ook aan de persoon liggen die de krabber hanteert). Maar goed, we zijn toch geschoren. Volgende keer de Futur nemen en GEEN gang tegen de richting doen in de hals.
Hanskoning Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Prettige probleemloze scheerbeurt die deze hobby zo mooi maakt. De TOBS Grapefruit opgeschuimd met de Tulip Super Badger in de kom en het blijft een feest om dit frisse schuim op te brengen. Vooraf de Proraso wit pre-shave opgebracht voor het licht verkoelend effect. De iKon B1 slant voorzien van een nieuw Voskhod mesje gleed soepeltjes door de stoppels en de aluin gaf geen enkel prikje. Old Spice whitewater mocht het geheel afsluiten.
Hanskoning Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Muhle silvertip fibreProrasso wit pre Dusy ATT R1 polsilver (5) DVH ASB He he eindelijk de munt/menthol uit mijn geïrriteerde huid: in drie keer glad en zonder rode puntjes. Dusy blijft me verrassen in verzorging en glij-eigenschappen In Proraso wit zit ook nog een beetje menthol toch?
mhharsta Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Heljestrand MK 6 Semogue SOC 2 band J. Mika scuttle Proraso rood Denim Original AS Vanochtend erg vroeg comfortabel glad geschoren in 3 gangen; een fijn begin van de dag.
Guest Gusto Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Merkur 37C Rapira - Platinum Lux (3) Semogue SOC Varken Proraso Groen Proraso Groen ASB VLS
Harkos Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Semogue SOC Badger cherrywood, Proraso_Groen XS ©Harkos, Ikon_Shavecraft 101, Gillette_Blue Super stainless 3e x, Harkos® Bay Rum, Harkos® ASB. Kwast en zeep: Semogue SOC Badger cherrywood en Proraso_Groen XS ©Harkos: Badger en frisse crème staat voor mooi fris opwekkend room. Dat was ook wel nodig als voorbereiding op de opoffering voor de wetenschap. Mesje en krabber: De Gillette_Blue Super stainless voor de 3e x gebruikt. Zoals gezegd opoffering voor de wetenschap met dit mesje. Had me schrap gezet voor een beurt, die ongeveer op ontharen met was overeenkomt. Dat viel echter weer mee. Deze 3e x was de beste van dit mesje. Inmiddels wist ik van de scheerhoek en dat ik gewoon door moet scheren. In de Ikon #101 dat dan ook maar gedaan. Blijkt het mesje zich opeens te gedragen. Blijft een schoffie, maar had wel een beter gedrag in de Ikon en zowaar in 3 rondes een acceptabele scheerbeurt. Nog steeds niet om op te pochen, maar het kan. Blijft een mesje om uit te delen aan mensen, die zwaar gestraft moeten worden, of zwaar masochistisch zijn. Bij mij gaan ze in de bak curiosa en als er ooit iemand deze wil proberen, kan hij 94 tegen verzendkosten van mij ontvangen:-) 3 gaan in het archief dus. Resultaat FS. Zo de huid weer wat in fatsoen gebracht met de eigen AS en ASB. Die laatste maakt er altijd weer een soepel geheel van. Gelukkig ontspant de situatie aan het thuisfront wat en is de grote druk weg om op redelijke afstand van huis te komen. Het is hier lekker zonnig en plakken we er nog maar een warm dagje aan in het Rijndal.
Guest Gusto Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Muhle silvertip fibreProrasso wit pre Dusy ATT R1 polsilver (5) DVH ASB He he eindelijk de munt/menthol uit mijn geïrriteerde huid: in drie keer glad en zonder rode puntjes. Dusy blijft me verrassen in verzorging en glij-eigenschappen In Proraso wit zit ook nog een beetje menthol toch? In Proraso Wit zit ook een beetje menthol.
Simson Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 DVH scheerzeep Rimei krabber Rapira platinum Lux voor de 2e keer Tabac AS Tabac EDT Tabac deo Nou, scheerzeep van Tabac of DVH maakt mij weinig uit. Beide doen het goed. Ik snap soms dat gehakketak op DVH niet.
roland Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Nu al spijt dat ik maar drie geuren van de St. James besteld heb, in plaats van alle vijf...
roland Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Goed spul.. Of niet dan. Zeker weten, wat 'n goede geuren!!!
peto Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Merkur 39C Astra sp (2) Merkur daskwast Arko stick Pinaud Citrus Musk Lekker glad!
Hanskoning Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Goed spul.. Of niet dan. Zeker weten, wat 'n goede geuren!!! Ik zit hier te schudden van opwinding want de geur is mooi zegt hij, maar waar blijft de nu omschrijving hoe mooi de odeur is en waarmee (als het mogelijk is) en/of het ergens mee te vergelijken is Heren, heren waar blijft toch nu de benodigde informatie om uw mede behoeftige forum leden juist en volledig te informeren
roland Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Ik zit hier te schudden van opwinding want de geur is mooi zegt hij, maar waar blijft de nu omschrijving hoe mooi de odeur is en waarmee (als het mogelijk is) en/of het ergens mee te vergelijken is Heren, heren waar blijft toch nu de benodigde informatie om uw mede behoeftige forum leden juist en volledig te informeren In één woord: geurorgasme...
roland Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Ik zit hier te schudden van opwinding want de geur is mooi zegt hij, maar waar blijft de nu omschrijving hoe mooi de odeur is en waarmee (als het mogelijk is) en/of het ergens mee te vergelijken is Heren, heren waar blijft toch nu de benodigde informatie om uw mede behoeftige forum leden juist en volledig te informeren In één woord: geurorgasme...
Hanskoning Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Ik zit hier te schudden van opwinding want de geur is mooi zegt hij, maar waar blijft de nu omschrijving hoe mooi de odeur is en waarmee (als het mogelijk is) en/of het ergens mee te vergelijken is Heren, heren waar blijft toch nu de benodigde informatie om uw mede behoeftige forum leden juist en volledig te informeren In één woord: geurorgasme... Ik zit hier te schudden van opwinding want de geur is mooi zegt hij, maar waar blijft de nu omschrijving hoe mooi de odeur is en waarmee (als het mogelijk is) en/of het ergens mee te vergelijken is Heren, heren waar blijft toch nu de benodigde informatie om uw mede behoeftige forum leden juist en volledig te informeren In één woord: geurorgasme... Eeh betreft dit hetzelfde potje, of hebben we ons twee keer geschoren omdat de zeep zo lekker is
Loei Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Gillette Thermo Preshave Feather Artist Club SS Feather Pro Razorock Plissoft TOBS Avocado DVH Aluin Hema Shea Butter ASB Axe Africa De preshave op het gezicht laten zitten tijdens het kloppen van het schuim, dat maakte een aardig verschil! Fijne scheerbeurt met nog steeds het eerste van de Pro mesjes, gaat tot nu toe nog prima mee. DFS!
Johan Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Fatip Retro krabber Personna Platinum Chrome mesje Whipped Dog synthetische kwast TFS Sotto La Mole zeep Sanex Sensitive ASB Cella Classica cologne Citruspower!! Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Recommended Posts