Cenobytes Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Hallo allemaal, Ik ben Hilco, 46 jaar en woon in Eindhoven. Via enkele collega's ben ik in aanraking gekomen met het klassieke scheren. Het scheren met die drogisterij mesjes en het schuim uit een bus blijft toch maar een vervelende en irritante klus, en dan hebben we het nog niet over de irritatie daarna. Via wat speurwerk ben ik uiteindelijk op dit forum terecht gekomen en lees nu al weer een weekje mee. Het hele ritueel omtrent het klassieke scheren spreekt mij enorm aan en het aanbod aan producten is enorm. Ik vrees dat dit weer een uit de hand gelopen hobby gaat worden ............... Groeten, Hilco
talibeard Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Welkom Hilco! Uit de hand lopen? Ach, je kunt heel wat in huis halen voor je zoveel geld kwijt bent als met de Fusion....en je hebt er gegarandeerd meer lol van!
Nienke Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Van harte welkom. Heel veel plezier met het ontdekken van de wereld van de nat-scheerder
Hanskoning Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Hallo allemaal, Ik ben Hilco, 46 jaar en woon in Eindhoven. Ik vrees dat dit weer een uit de hand gelopen hobby gaat worden ............... Hilco Hallo Wilco welkom alhier. De nieuwsgierigheid dwingt mij te vragen welke andere hobby ook zo uit de hand gelopen is bij je
Cenobytes Posted May 1, 2016 Author Posted May 1, 2016 Hallo allemaal, Ik ben Hilco, 46 jaar en woon in Eindhoven. Ik vrees dat dit weer een uit de hand gelopen hobby gaat worden ............... Hilco Hallo Wilco welkom alhier. De nieuwsgierigheid dwingt mij te vragen welke andere hobby ook zo uit de hand gelopen is bij je Hoi Hans, Ik houd mij samen met m'n vrouw voornamelijk bezig met de handboogsport (Compound), maar dit ligt even tijdelijk op z'n gat. Verder houd ik me met tussenpozen al decennia bezig met astronomie en heb me recentelijk in het astrofotografie gebeuren gestort. Verder houd ik me samen met een vriend nog bezig met het zogenaamde "FPV Drone racing", en dat gaat er zo aan toe Vervelen doe ik me dus niet snel en komt altijd tijd te kort...............
Hanskoning Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Dat is een hele lijst zeg, is dat flimpje versneld of gaat het echt zo snel? Dat je trouwens nog tijd hebt om jezelf te scheren
Snuff Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Ik houd mij samen met m'n vrouw voornamelijk bezig met de handboogsport (Compound), maar dit ligt even tijdelijk op z'n gat. Welkom op het forum, dan moet je bij Nienke zijn die heeft een scheershop en doet ook aan boogschieten Cenobytes + razors ....... dan heb je vast een grote voorraad aluin in huis
Cenobytes Posted May 1, 2016 Author Posted May 1, 2016 Dat is een hele lijst zeg, is dat flimpje versneld of gaat het echt zo snel?Dat je trouwens nog tijd hebt om jezelf te scheren Hoi hans, Het filmpje is niet versneld en het gaat echt zo hard. De jonkies kan ik niet meer bij benen maar is erg leuk om te doen. Ik vlieg op 3S lipo batterijen (11.1 volt) en vlieg dan tegen de 90km/h. De jongens in het filmpje vliegen 4S lipo's (14.8 volt) en die vliegen rond de 120km/h. Voor op de quadcopter zit een camera die een video signaal verstuurt naar de bril (beeldscherm) die wij op hebben. Zo lijkt het alsof je in de quadcopter zelf zit en zie je deze beelden. Beelden zijn overigens opgenomen met een extra HD camera boven op de quadcopter. De resolutie van de bril die we op hebben is wel wat lager.
Cenobytes Posted May 1, 2016 Author Posted May 1, 2016 Ik houd mij samen met m'n vrouw voornamelijk bezig met de handboogsport (Compound), maar dit ligt even tijdelijk op z'n gat. Welkom op het forum, dan moet je bij Nienke zijn die heeft een scheershop en doet ook aan boogschieten Cenobytes + razors ....... dan heb je vast een grote voorraad aluin in huis Hoi Snuff, Cenobytes is al meer dan 20 jaar mijn gaming naam. Alhoewel ik niet meer echt game, op World of Tanks na gebruik ik deze naam nog op diverse forums omdat deze niet of nauwelijks wordt gebruikt. Cenobytes & Razors is wel een goede en had ik nog niet over nagedacht Voor nu doe ik het nog maar even met m'n Gillette Fusion, maar daar gaat snel verandering in komen
Guest Gusto Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Ik houd mij samen met m'n vrouw voornamelijk bezig met de handboogsport (Compound), maar dit ligt even tijdelijk op z'n gat. Welkom op het forum, dan moet je bij Nienke zijn die heeft een scheershop en doet ook aan boogschieten Cenobytes + razors ....... dan heb je vast een grote voorraad aluin in huis Hoi Snuff, Cenobytes is al meer dan 20 jaar mijn gaming naam. Alhoewel ik niet meer echt game, op World of Tanks na gebruik ik deze naam nog op diverse forums omdat deze niet of nauwelijks wordt gebruikt. Cenobytes & Razors is wel een goede en had ik nog niet over nagedacht Voor nu doe ik het nog maar even met m'n Gillette Fusion, maar daar gaat snel verandering in komen Weg met dat onding!
Harkos Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Hallo allemaal, Ik ben Hilco, 46 jaar en woon in Eindhoven. Via enkele collega's ben ik in aanraking gekomen met het klassieke scheren. Het scheren met die drogisterij mesjes en het schuim uit een bus blijft toch maar een vervelende en irritante klus, en dan hebben we het nog niet over de irritatie daarna. Via wat speurwerk ben ik uiteindelijk op dit forum terecht gekomen en lees nu al weer een weekje mee. Het hele ritueel omtrent het klassieke scheren spreekt mij enorm aan en het aanbod aan producten is enorm. Ik vrees dat dit weer een uit de hand gelopen hobby gaat worden ............... Groeten, Hilco Welkom, maar vanwaar die vrees, als je het over je normale gedrag hebt
Recommended Posts