Jump to content

DE mesje als hals sieraad: leuke reacties of niet?

Simson

Recommended Posts

L.S,

Vroeger bij de padvinderij had je een knoopsgatinsigne, je kon als burger laten zien dat je scout was. De blauwe knoop had ook iets dergelijks, de rotary heeft dat, en voor scheerliefhebbers heb je een zilverkleurig DE mesje voor aan een kettinkje. Of toch maar niet?

Ik kwam dit sieraad tegen op marktplaats, maar ik ben zo bang als je dat draagt, dat je contact krijgt met mensen die van wit neuspoeder houden of ooit levensmoe waren. Iemand ervaring? Ik kan je ook indenken dat men denkt "laat ze lekker denken" daar zit zeker ook waarheid in. Maar ik vroeg het me even af.

Edited by Guest

Niet zoveel denken ;). Idd gewoon aan doen wat je zelf graag wilt dragen.

Marijn heeft ooit een pijl en boog hanger gehad. Heel subtiel klein zilveren dingetje dat hij trouw droeg. Viel voor de buiten wereld niet eens op. Toen ik er op ging letten tijdens het sporten zag ik dat er meer zijn die zo iets bij zich dragen.

Mensen die met wit poeder in de weer gaan letten op hele andere dingen als ze tandenknarsent voorbij komen ;).

Wit poeder versnijdt je met een SE-mesje, niet met een DE. En ik krijg dan nog liever contact met mensen die levensmoe zijn dan met van die blije aartsoptimisten want daar wordt ik dan weer een beetje levensmoe van..... :roll:

Gewoon dragen als je er zin in hebt joh, mensen denken toch wel wat ze willen; als je daar teveel rekening mee gaat houden is het einde echt zoek! ;)

Ik had vroeger een kettinkje met een saxofoontje eraan. Geen idee waar dat gebleven is trouwens. Is volgens mij ook nooit iemand opgevallen.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk