roland Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 Vraagje voor degene die met de scheer zeep van Acqua Di Parma bekend zijn, is deze de moeite waard?
roland Posted April 29, 2016 Author Posted April 29, 2016 Mooi! Dan weet ik wat ik voor m'n verjaardag kan vragen. ADP is toch wat vriendelijker voor m'n vriendin's portemonnee, dan 'n flesje whisky...
Hanskoning Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 Begin vorig jaar is mijn pot met omderstaande scheercreme geledigd en het is een fantastische geurende creme van hoge kwaliteit. Weet niet met welke Whisky jij hem vergelijkt, daar de mooiste zeldzame Whiskys soms bij je opduiken, maar een goede fles kan je er toch wel van kopen hoor http://www.parfumcenter.nl/acqua-di-parma-collezione-barbiere-125ml-scheercreme.html
Hanskoning Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Drie potten St James ontvangen en dan nog meer op het verlanglijstje die jongen is onverzadigbaar
roland Posted May 2, 2016 Author Posted May 2, 2016 Drie potten St James ontvangen en dan nog meer op het verlanglijstje die jongen is onverzadigbaar Voor de Tweede plank...
Hanskoning Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Naar ik begreep was die ook al redelijk vol Geen wonder dat de vriendin des huizes het aanbellen der pakketjes brengers hoofdschuddend aanschouwd.
Recommended Posts