Marcel Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 http://leisureguy.wordpress.com/2013/08/16/a-glimpse-of-some-of-the-shaving-collection/ Wow.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Tja, dat heet dus een uit de hand gelopen hobby oftewel oncontroleerbare verzameldrift..... Ik moet eigenlijk niet teveel zeggen met 'maar' voor 150 jaar mesjes, 30 jaar zeep, 8 jaar aftershave, ruim 30 krabbers en een stuk of 25 kwasten.... Wat houden we veel geld over in vergelijking met de cartridge-boys he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 19, 2013 Author Share Posted August 19, 2013 Het voordeel, als je zulke foto's ziet voel je jezelf weer even heel "gewoon" Die gast heeft zo ongeveer alle RVS krabbers die er te koop zijn en waren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Froop Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Het voordeel, als je zulke foto's ziet voel je jezelf weer even heel "gewoon" Die gast heeft zo ongeveer alle RVS krabbers die er te koop zijn en waren! Ik begon te kwijlen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 allemachtig wat een collectie. En dan dacht ik dat ik en Marcel bijv al flinke hadden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Ooooooooo, dit kun je aan je vrouw laten zien en zeggen: Zie, ik heb niet zo veel.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
-ko- Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Met Buffel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Ik vind het prachtig om te zien, collecties zoals deze zijn de trots van de bezitter, ik hou het echter liever bij een beperkt aantal spulletjes, ik blijf wel nieuwsgierig naar mij onbekende scheerattributen en wil die graag uitproberen maar verzamelen zit niet in m'n bloed. Hier gaat telkens er iets nieuws bijkomt een ander item de deur uit, kwestie van het een beetje onder controle te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Aardige collectie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 zou niet eens meer weten waar ik me mee moest gaan scheren als ik al die spullen had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 En ik dacht dat ik veel spullen had Wel mooi om te zien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Met zo een collectie zou ik plek genoeg hebben om het op te bergen, want mijn vriendin zou al veel eerder vertrokken zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puerco Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Hij heeft vast een hele kleine.... eeehhh, laat maar... Zoveel spullen en dan maar 1X per dag kunnen scheren dat moet toch frustrerend zijn. En dan nog niet eens open messen, tien minuten, hooguit een kwartiertje per dag dan heb je het wel gehad. Met een open mes heb je er net iets langer plezier van met stroppen, scheren enzovoort, en dan nog af en toe slijpen van verschillende messen op verschillende stenen, kijken welke messen het beste op welke steen reageren dan kun je wat tijd besteden aan je hobby. Maarja als je een blog bijhoud en wilt weten waarover je schrijft dan moet je toch wat lijkt me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Goeie genade! Hoe lang zou een rotatie zepen duren bij deze gast, 365 dagen? Ik heb nu 4 zepen en 1 tube crème, daar moeten er eerst 3 van op voor dat er weer wat nieuws in huis komt. Idem met de aftershaves(balsems) eerst de helft op maken en dan weer wat nieuws. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bass Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Ik neem aan dat hij deze spullen krijgt om te recenseren, want zelf alles kopen is financieel niet mogelijk voor een normaal mens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastapipo Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Ik neem aan dat hij deze spullen krijgt om te recenseren, want zelf alles kopen is financieel niet mogelijk voor een normaal mens. Zou in principe vast wel kunnen, maar daar moet je nogal veel voor laten staan. Elke dag op noodles leven terwijl je overal heen fietst/loopt lijkt me al die kwasten niet waard Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Elke dag op noodles leven terwijl je overal heen fietst/loopt lijkt me al die kwasten niet waard Klinkt toch niet zo verkeerd hoor; het is dat de rest van de familie vast niet mee wil doen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 is iemand eigenlijk bekend met zijn boek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 19, 2013 Author Share Posted August 19, 2013 Ik heb er van gehoord, maar dan houdt het ook op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Onvoorstelbaar, dan weet je echt niet meer wat je moet kiezen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bestshave Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Ik neem aan dat hij deze spullen krijgt om te recenseren, want zelf alles kopen is financieel niet mogelijk voor een normaal mens. De beste man is reeds gepensioneerd en doet dit als hobby. Een hobby die overigens zo ver is doorgeslagen dat het heeft geresulteerd in een boek voor klassiek scherende beginners. Het meeste koopt hij dan ook onder het mom 'als ik ergens over schrijf, dan moet ik het op z'n minst uitproberen'. De nieuwere producten krijgt hij, ook van liefhebbers, maar je kan er vanuit gaan dat hij het leeuwendeel zelf heeft bekostigd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twitch Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Holy shit Ik zou elke ochtend eerst een uur of twee als een dwaas naar alles kijken om te kiezen wat ik die dag zou gaan gebruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
abreukel Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Wat veel. Ik ben zelfs wat gaan delen met mn zwager en ik had alleen maar 4 soorten scheercrème. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts