Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nog nooit gezien in deze uitvoering, wel een soortgelijke uitvoering in het mannen toilet maar dan met een andere inhoud ;)

Is een prachtig stuk antiek en leuk om te zien welk een mooie bijproducten onze hobby toch kent.

Posted

Heel leuk zulke dingen. Het prijs kaartje is ook erg leuk :? , maar dat is met al dat spul. Als het iets minder kostbaar zou zijn zou ik hem zo op willen hangen hier. Je moet de boel toch een beetje opvrolijken :P.

Posted

Hallo, ga ik nog een beetje zitten betalen voor ieder mesje dat ik eruit wil halen :lol:

Eerste keer dat ik zoiets zie, wel speciaal voor in je scheerhoek.

Posted
Hallo, ga ik nog een beetje zitten betalen voor ieder mesje dat ik eruit wil halen :lol:

Eerste keer dat ik zoiets zie, wel speciaal voor in je scheerhoek.

Je zou het kunnen zien als een spaarpotje voor toekomstige aankopen? :D In een scheerwinkel zou het niet misstaan (misschien kan hij aangepast worden naar euro'sl

Posted

Haha, is wel een idee [WINKING FACE]. En anders gewoon metalen schijfjes van de juiste maat/gewicht. Net zoals de sigaretten automaten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk