Wolf Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Misschien een leuke manier om je mesjes op te slaan L, misschien leuk om te zien, ik weet niet of dit een bekend iets is. Kostbaar om te verschepen vermoed ik. http://m.ebay.com.au/itm/331837657678 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Nog nooit gezien in deze uitvoering, wel een soortgelijke uitvoering in het mannen toilet maar dan met een andere inhoud Is een prachtig stuk antiek en leuk om te zien welk een mooie bijproducten onze hobby toch kent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Heel leuk zulke dingen. Het prijs kaartje is ook erg leuk , maar dat is met al dat spul. Als het iets minder kostbaar zou zijn zou ik hem zo op willen hangen hier. Je moet de boel toch een beetje opvrolijken . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Hallo, ga ik nog een beetje zitten betalen voor ieder mesje dat ik eruit wil halen Eerste keer dat ik zoiets zie, wel speciaal voor in je scheerhoek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Ik vinnem wel leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf Posted April 26, 2016 Author Share Posted April 26, 2016 Hallo, ga ik nog een beetje zitten betalen voor ieder mesje dat ik eruit wil halen Eerste keer dat ik zoiets zie, wel speciaal voor in je scheerhoek. Je zou het kunnen zien als een spaarpotje voor toekomstige aankopen? In een scheerwinkel zou het niet misstaan (misschien kan hij aangepast worden naar euro'sl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Haha, is wel een idee [WINKING FACE]. En anders gewoon metalen schijfjes van de juiste maat/gewicht. Net zoals de sigaretten automaten. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts