DannyVG Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 (edited) Att M1 met gekregen rapira mesje van harkos Semogue varkentje Tfs sandalwood pre Dr Harris sandalwood crème Aluin Dr harris sandalwood asl Dr harris sandalwood asb Goed scheerbeurt : BBs in 3 gangen + wat bijwerking. Dit mesje ligt me wel Aluin gaf een klein prikte Wel even onhandig geweest door mijn gehaastheid : neusvleugel juist boven de snorharen lichtjes beschadigd Edited April 25, 2016 by Guest
Carloz Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Pehaligon Blenheim Koraat 8/8 Edwin Jagger syntheet xl Aluin Pinauld blue spice lustrum C&E nomad asb
Frog Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Seygus/Aluminium handvatje Rapira platinum lux Razorock Plissoft TOBS Peppermint Alcolado Glacial
fireshrimp Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Fatip Piccolo astra superior platinum RazoRock Plissoft Musgo Real Spiced Citrus TFS ASB Zagara Gelsomino
onno Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Arran aromatics Driftwood Semogue 830 ATT R1 met rapier platinum (1) Trumpers limes Skinfood Het ging grrr..... Te weinig schuim gemaakt en bleef maar achter de feiten aanlopen.
Hanskoning Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Uit de vitrinekast de Gillette HD Rocket gehaald en vergeleken met de andere antieke krabber de Rotbart, welke gisteren aan de slag mocht, geeft dit een heel ander scheergevoel. Geladen met een vers Super Iridium mesje was het bijna gedachtenloos scheren en in 3 gangen met hier en daar nog wat bijwerken zijn de stoppels weer geheel verdwenen. De Razorock Plissoft had natuurlijk geen enkel probleem om samen met de Castle Forbes Cedar&Sandalwood een heerlijke schuimlaag voort te brengen. De huid gaf geen enkele reactie op de aluin en de afronding met de Musk van Brut sloot een prettige scheerbeurt af.
Jan Zoethout Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 SOTD 20160425 Kwast: custom silvertip Opschuimbakje: Epsilon Scheercreme: Arko Men Ice Mint Krabber: 7 O'Clock NEW met custom greep Mesje: NOS Blondi - Solingen (1) After shave: Arko Men Ice Mint Wederom maakte de kwast een lekker dik schuim. Na de minder prettige ervaring met dit mesje in de SSSeygus het mesje maar eens in de (7 O'Clock) NEW gestopt. Het blijft voor m'n gevoel een hakerig mesje .... Desondanks een VLS++ resultaat. Fijne dag, allemaal !
Wimmie Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 De Edwin Jagger 89 vandaag voor van een Lord classic mesje. Dr harris sandelwood opgeklopt met de simpson en wederom in no time een scuttle vol lekkere zeep. Weer genoeg om een Harem mee te scheren.... Nivea voor de verzorging en afgemaakt met een verjaardagscadeau dat mij moest realiseren dat ik niet meer tot de jongste behoor.....4711 aftershave. For the record; niks mis mee, maar ik moet er wel een bui voor hebben. Eerst volgend op mijn lijstje is de cyril R. Salter zeep, weet iemand die hier in ons kikkerlandje te koop of moet ik daarvoor over de grens? Een lekkere scheerbeurt, zeker. Maar beter dan met de Merkur Progress, voorlopig houdt ik het op Anders. Middels deze nogmaals dank voor alle felicitatie die ik van u allen mocht ontvangen middels het forum, in Pb en mail. Storing bij Imgur dus vandaag geen foto! N.b Harrie, je site gevonden. Complimenten ziet er strak uit. Ga je ook daar volgen, zijn we toch een beetje samen op vakantie!!! Ik bedoel, OOK op vakantie.
Tony Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Willy Lange Silversteel Valt niets meer aan te verbeteren
Guest Gusto Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Fatip Grande Triton R3 (3) E.J. Best Badger XL Das Proraso Groen Proraso Groen ASB VLS
mhharsta Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Japanse H. Diamond 1072, en dat scheert zo fijn als het er uitziet.
Loei Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Gillette Thermo preshave Feather Artist Club SS Feather Pro Kruidvat varkentje DVH DVH Aluin DVH ASB Floïd Suave Weer een fijne 2 gangs scheerbeurt. XTG gaat nu prima, behalve op de hals, daar blijft het rauw aanvoelen. Ik denk dat ik moeite heb met het inschatten van de hoek. Ik heb de scales dan ook recht met het mes als ik op de hals XTG ga, voor mijn gevoel is dit handiger maar wellicht dat iemand hier tips over kan geven. Verder een fijne scheerbeurt, afgemaakt met de heerlijke Floïd AS.
Harkos Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Jeruzalem Harkos® _Fibre, Proraso_Groen XS ©Harkos, Ikon_Shavecraft 101, Hema_Personna's? 5e x, Floïd_Mentolado Suave, Simpson ASB. Kwast en zeep: Jeruzalem Harkos® _Fibre en Proraso_Groen XS ©Harkos: Frisse bergwind, heldere zonnige dag, ergo koele Proraso is prima deze ochtend. Mooi fris en lekker glijdend schuim. Geweldig toch dat we zo kunnen genieten van iets, dat door velen als een noodzakelijk kwaad wordt beschouwd. Was ik de laatste tijd wat afkerig van de fibre kwasten, moet ik bekennen, dat deze me toch ook wel erg bevalt, naast het varken en dasje, die ik bij me heb. Mesje en krabber: De Hema_Personna's? voor de 5e x gebruikt. De Hema is gewoon nog goed. Mijn 5 norm gehaald en nog in prima conditie. Op naar mijn gemiddelde. In de Ikon #101 zonder tegenstribbelen glad de baard weg. Resultaat BBS. Floïd er op voor nog wat extra frisheid. Simpson's voor de afwerking en nog steeds een restje in die tube voor de volgende dag. Dat wordt weer met een glad bekkie Locarno en Ascona vandaag.
Frog Posted April 26, 2016 Posted April 26, 2016 Kai Captain Feather pro Omega S10005 Chiseled Face Sherlock Wilkinson Sword Classic
Snuff Posted April 26, 2016 Posted April 26, 2016 Ik heb de scales dan ook recht met het mes als ik op de hals XTG ga, voor mijn gevoel is dit handiger maar wellicht dat iemand hier tips over kan geven. Het zal inderdaad de hoek zijn of de druk die je uitoefent want ik gebruik het handvat ook vaak in het verlengde van het mes. Verder een fijne scheerbeurt, afgemaakt met de heerlijke Floïd AS. Dat je Floid lekker kan vinden?
Snuff Posted April 26, 2016 Posted April 26, 2016 Kai Captain Tussenstand? Welke bevalt je het best? DX, Kai of SS? Gewoon benieuwd.
Loei Posted April 26, 2016 Posted April 26, 2016 Ik heb de scales dan ook recht met het mes als ik op de hals XTG ga, voor mijn gevoel is dit handiger maar wellicht dat iemand hier tips over kan geven. Het zal inderdaad de hoek zijn of de druk die je uitoefent want ik gebruik het handvat ook vaak in het verlengde van het mes. Bedankt voor de reactie Ron, gewoon letten op de hoek en de druk dus. Tijdens deze gang heb ik denk ik vooral moeite met het visueel inschatten van de hoek, heb je daar misschien tips voor? Verder een fijne scheerbeurt, afgemaakt met de heerlijke Floïd AS. Dat je Floid lekker kan vinden? Jazeker, beetje ouderwets luchtje misschien maar ik vind hem lekker, de menthol is niet zo heel sterk in deze AS.
fireshrimp Posted April 26, 2016 Posted April 26, 2016 Merkur Progress Personna Semogue 2000 Tabac Hema ASB Die Progress blijft het heerlijk doen. 3 gangen BBS
Loei Posted April 26, 2016 Posted April 26, 2016 Ik heb de scales dan ook recht met het mes als ik op de hals XTG ga, voor mijn gevoel is dit handiger maar wellicht dat iemand hier tips over kan geven. Het zal inderdaad de hoek zijn of de druk die je uitoefent want ik gebruik het handvat ook vaak in het verlengde van het mes. Bedankt voor de reactie Ron, gewoon letten op de hoek en de druk dus. Tijdens deze gang heb ik denk ik vooral moeite met het visueel inschatten van de hoek, heb je daar misschien tips voor? Verder een fijne scheerbeurt, afgemaakt met de heerlijke Floïd AS. Dat je Floid lekker kan vinden? Jazeker, beetje ouderwets luchtje misschien maar ik vind hem lekker, de menthol is niet zo heel sterk in deze AS.
Snuff Posted April 26, 2016 Posted April 26, 2016 Tijdens deze gang heb ik denk ik vooral moeite met het visueel inschatten van de hoek, heb je daar misschien tips voor? Goh niet echt tips, het is iets wat komt door ervaring denk ik. Op den duur ben je het zo gewoon dat je in één beweging tegen de draad in scheert beginnend onderaan de keel over de ronding van de kin naar helemaal boven waarbij je automatisch het mes over de rondingen laat meedraaien in de juiste hoek. Oefening maakt perfect?
Loei Posted April 26, 2016 Posted April 26, 2016 Hmm dat denk ik dan, de scheerbeurten gaan al aanzienlijk sneller dan in het begin! Zal met de tijd wel komen, die soepele XTG gang op de hals.
DannyVG Posted April 26, 2016 Author Posted April 26, 2016 Merkus 38C met gekregen rapira mesje van harkos Semogue 830 prorasso groen preshave Tobs Almond creme Aluin Osage rub Nivea sensitive cooling Goed scheerbeurt : Dfs : onderkant kin is niet bbs Aluin Welke asl past er het best bij een Tobs Almond ?
Recommended Posts