Jan Zoethout Posted April 22, 2016 Posted April 22, 2016 (edited) De volgende in de "Nieuw kwastje (..)" reeks ... De onderdelen had ik al een paar jaar in huis: Borstelkopje 20 mm x 63 mm (pur tech syntheet) en reis handvat/houder van Frank Shaving. Probleem destijds was, dat het borstelkopje niet mooi in de houder paste - het was een paar millimeter te lang ... Inderdaad: was - hier op de foto is het borstelkopje 3 mm ingekort tot 60 mm (totale hoogte). Het gat voor de borstelkop is 21 mm in diameter, 12 mm diep. De gebruikelijke procedure: Ingelijmd met 2-componenten epoxy, "tuigje" om de zaak bij elkaar te houden. Daarna 24 uur gewacht op 't uitharden van de epoxy. Resultaat: En: Past precies, toch ? Maten: Hoogte borstelkop 48 mm Taille 21 mm Nieuw kwastje (20) komt er al spoedig achteraan ... Edited April 22, 2016 by Guest
Jan Zoethout Posted April 22, 2016 Author Posted April 22, 2016 Lekker bezig, Jan. 'T lijkt haast op werken... Klopt - "nieuw kwastje (20)" is nu ook al klaar. En als je goed kijkt naar 't 2de plaatje - daar links op de achtergrond .....
Hanskoning Posted April 22, 2016 Posted April 22, 2016 Weer een mooi exemplaar Jan is dit een syntheet?
Jan Zoethout Posted April 22, 2016 Author Posted April 22, 2016 Weer een mooi exemplaar Jan is dit een syntheet? Inderdaad - eerste post een beetje aangepast ...
Thorical Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 Had ik dit eerder gezien dan had ik zelf niet zo veel moeite hoeven doen. Maar leuk dat ik niet de enige ben die met dit idee.
Recommended Posts