Loei Posted April 21, 2016 Posted April 21, 2016 Dag allemaal! Mijn ouders gaan binnenkort een weekje naar Rome. Voor mij de kans om hun wat scheerproducten mee te laten komen voor mijn verjaardag Nu mijn vraag: Wat zijn de beste en makkelijkst te vinden (Italiaanse) scheerproducten in Italië? Gaat denk ik vooral om zepen/cremes en aftershaves. Dan kan ik vast een lijstje gaan maken..
twolde Posted April 21, 2016 Posted April 21, 2016 (edited) Heb toevallig van de week een lijst terug gehad vanuit Italië waar ik proraso ken bestellen via een Italiaan. Dat schijn je daar makkelijk te kunnen kopen. Die man stuurt het dan op voor mij. Weet niet als daar interesse voor is anders zou ik een inkoopactie kunnen organiseren. Zal vanavond de prijslijst even posten die die mee heb gestuurd! Even uit me hoofd: Zepen rond de 3 euro Asb rond de 7 Kon alles van proraso krijgen maar deze was ik in geïnteresseerd dus die heb ik nog beetje kunnen onthouden. Edited April 21, 2016 by Guest
Barbiere di Figaro Posted April 21, 2016 Posted April 21, 2016 Proraso is gemakkelijk overal te krijgen, Prep ook wel, beetje beperkter. Veel scheerschuim natuurlijk, maar da's waarschijnlijk niet wat je zoekt. De Figaro producten ook wel, maar denk misschien vooral meer noordelijk.
Harkos Posted April 21, 2016 Posted April 21, 2016 Proraso is daar normaal in de super te koop. Net als DVH bij ons. Denk dat de betere spullen bij speciaal zaken te vinden zijn. Binnenkort weet ik meer.
Loei Posted April 21, 2016 Author Posted April 21, 2016 Bedankt voor de tips mannen! Proraso groen en rood gaan dus sowieso op het lijstje! Is de Figaro EdT/ASB combinatie nog de moeite waard?
Recommended Posts