Maurice Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Hi all, Ik ben Maurice 29 jaar uit apeldoorn, sinds een jaar actief bezig met wetshaving en moet bekennen dat ik in mn vrijetijd steeds meertijd kwijt ben aan deze (verslaving?/hobby?/afwijking/handicap?) vriendin word al gek van mn inbeslag genomen ruimte in de douche. scheer me voornamelijk met DE maar sinds enige tijd verschillende shavette's gebruikt te hebben jeuken me handen om een open scheermes aan te gaan schaffen. nou dat was hem wel weer. groetjes
onno Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Welkom Maurice, ze heeft niets te klagen met zo'n gladgeschoren vriend,
Hanskoning Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Welkom hier veel scheer en Nederlands leesplezier. Hoi! Hoi is het enige wat hij zegt en het begint toch echt met grote koeienletters "Let me introduce" hij wordt ook een dagje ouder
efsk Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Neenee, ik heb al eerder gezegd: bij het welkomstonderwerp probeer ik me een beetje in te houden om het nieuwe forumlid niet al meteen bij diens eerste post weg te jagen.
Hanskoning Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Neenee, ik heb al eerder gezegd: bij het welkomstonderwerp probeer ik me een beetje in te houden om het nieuwe forumlid niet al meteen bij diens eerste post weg te jagen. Sinds wanneer verwarren wij een strenge doch rechtvaardige opvoeding met wegjagen
KugelFanger Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Welkom hier maurice. Veel lees en scheer plezier
Snuff Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Welkom op het forum, zoals je al gemerkt zult hebben zijn enkele heren hier door de hobby inderdaad al afwijkingen gaan vertonen. De ene kan geen vreemde taal horen of zien, laat staan aluinsteen met een voetje eraan Anderen worden dan weer voor een tijdje verwezen naar een uithoek van het forum genaamd "de latrine" (alhoewel hij de laatste tijd heel braaf is). Zelf ben ik de reddingsfase al lang voorbij dus laten ze me maar gek doen Veel succes met het verkennen van de open scheermes wereld, er zijn trouwens heel wat heren die af en toe mooie en perfect geslepen messen in het marktgedeelte plaatsen, moet je zeker overwegen als eerste mes!
Nienke Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Welkom! veel lees- en scheerplezier. En iedereen heeft zo zijn afwijkingen .
Recommended Posts