Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedenmiddag allen,

Ik vroeg me af of het een optie is om een topic te starten voor hen die producten in hun den hebben die ze eventueel wel zouden willen ruilen omdat ze het product niet fijn vinden en/of het nooit gebruiken.

Posted

Heb je net gedaan, Maurice (of was het zo niet bedoeld)

Wat heb je beschikbaar?

Ik zie trouwens dat dit je eerste bericht is. Welkom en misschien kun je jezelf eerst even voorstellen in de daarvoor bedoelde categorie.

Posted

Op zich zeker een goed idee, maar dan zou dat draadje voor mijn part wel in het Marktgedeelte moeten staan (dat kan je normaal zien vanaf dat je 15 posts hebt gedaan).

Daar werden tot nu toe ook altijd de spullen gezet die mensen wouden ruilen, hetzij dan in een apart draadje.

Posted

Hi Merwtje zojuist gedaan, was heel onhandig met twee post tegelijk bezig

zal vanavond is even kijken wat ik zelf heb ben momenteel niet thui, zullen waarschijnlijk zeep en aftershave zijn wat ik niet tot nooit gebruikt heb zijn.

mischien nog een krabbertje ofzo.

Posted

kijk aan ik las overal dat er inderdaad een markt gedeelte was maar zag het niet staan,

komt er dus op neer dat ik ff wat post moet gaan plaatsen :-)

Posted

Daar komt het inderdaad op neer! :) Maar daar ben je zo aan hoor. En daar kan je echt leuke koopjes doen. Ik koop/verkoop hier regelmatig op het marktgedeelte en heb met nog niemand hier een slechte ervaring gehad. ;)

Posted

Erg leuk idee!

Ik heb namelijk nog een Fatip Retro beschikbaar, wie bied er iets tegen? :D

Posted

Ik heb zo mijn eigen ruilBelg. Mocht hij ergens geen interesse in hebben, dan zal ik eens kijken of ik het hier kan plaatsen. Maar meestal gaat het dan gewoon in de verkoop.

Posted
Een ruilBelg zegt hij. :lol:

Volgensmij is hij ze aan het sparen.

Ik las een tijd terug dat Marco nog een ruil nederlander wou, een ruilbelg had ie al :P

Posted

Je kan maar beter belgen als vriend hebben ;-)

Eenmaal je toegang hebt tot de markt en je plaatst wat je wil ruilen krijg je zeker voorstellen genoeg. Succes!

Posted

Inderdaad nog even door posten en je kunt los. Verder heeft dit draadje niet zoveel nut meer dus ik gooi hem dicht.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.