Jump to content

Product ruil

Maurice

Recommended Posts

Goedenmiddag allen,

Ik vroeg me af of het een optie is om een topic te starten voor hen die producten in hun den hebben die ze eventueel wel zouden willen ruilen omdat ze het product niet fijn vinden en/of het nooit gebruiken.

Heb je net gedaan, Maurice (of was het zo niet bedoeld)

Wat heb je beschikbaar?

Ik zie trouwens dat dit je eerste bericht is. Welkom en misschien kun je jezelf eerst even voorstellen in de daarvoor bedoelde categorie.

Op zich zeker een goed idee, maar dan zou dat draadje voor mijn part wel in het Marktgedeelte moeten staan (dat kan je normaal zien vanaf dat je 15 posts hebt gedaan).

Daar werden tot nu toe ook altijd de spullen gezet die mensen wouden ruilen, hetzij dan in een apart draadje.

Hi Merwtje zojuist gedaan, was heel onhandig met twee post tegelijk bezig

zal vanavond is even kijken wat ik zelf heb ben momenteel niet thui, zullen waarschijnlijk zeep en aftershave zijn wat ik niet tot nooit gebruikt heb zijn.

mischien nog een krabbertje ofzo.

Daar komt het inderdaad op neer! :) Maar daar ben je zo aan hoor. En daar kan je echt leuke koopjes doen. Ik koop/verkoop hier regelmatig op het marktgedeelte en heb met nog niemand hier een slechte ervaring gehad. ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.